Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اندیمشک در مجلس گفت: مشکل کمبود پزشک متخصص با توجه به اهمیت و نیاز شهروندان، باید در کم‌ترین زمان ممکن رفع شود. ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اندیمشک،فریدون حسنوند در جلسه شورای اداری اندیمشک و در سال کوثر فرمانداری این شهرستان توسعه خدمات حوزه بهداشت و درمان را یک نیاز و ضرورت مهم دانست و اظهار داشت: روند فعلی ارائه خدمات بهداشت و درمان در اندیمشک، مطلوب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که برای ارائه خدمات حوزه بهداشت و درمان به جمعیت 180  هزار نفری این شهرستان توجه شده ولی این نگاه کافی نیست، افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته بیش از 30 هزار نفر و به صورت روزانه با حضور در اندیمشک از مسیرهای ریلی و جاده‌ای این شهرستان، تردد می‌کنند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان این که اندیمشک در مسیر اتصال استان خوزستان و مرکز قرار دارد و این شهرستان بین سه استان خوزستان لرستان و ایلام واقع است، عنوان کرد: باید به اندیمشک و تأمین نیازهای بهداشتی و درمانی آن، توجه ویژه داشت.

وی با اشاره به این که در نوروز و اربعین هر سال اندیمشک میزبان میلیون‌ها مسافر و زائر کربلا و سرزمین‌های نور است، گفت: برای توسعه خدمات حوزه بهداشت و درمان اندیمشک نه به یک عنوان یک ضرورت شهرستانی بلکه یک نیاز ملی و منطقه‌ای تلاش و توجه کرد چرا که، این مردم به نام یک هزار شهید مزین و با دوکوهه و چهارم آذر و شش مهر و دز و کرخه و شهدای مدافع حرم خود در تقویم انقلاب، حماسه‌های ماندگاری را ثبت و جلوه گر کرده است.

حسنوند با بیان این که شهرستان اندیمشک در حوزه پزشک متخصص با کمبود مواجه است، خاطر‌نشان کرد: با توجه به فاصله بخش الوار گرمسیری و هم چنین تجهیز بیمارستان بیدروبه و ورود آمبولانس‌های جدید به عرصه خدمت رسانی شهروندان به زودی شاهد رفع مشکلات این طرح بهداشتی و درمانی و بهره برداری از آن  و هم چنین تأمین نیازهای شهروندان در دسترسی به خدمات این حوزه خواهیم بود.

وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای توسعه عمرانی و تجهیزات واحدهای بهداشتی این شهرستان و تأمین نیازهای شهروندان بیان کرد: بهره برداری از طرح بیمارستان درمان بستر کوی لور، مرکز تخصصی و اورژانس بیمارستان امام علی(ع)، کلنگ زنی بخش مادر و کودک این بیمارستان و بیمارستان فاطمه الزهرا(س) اندیمشک با حضور وزیر بهداشت، گامی مهم برای توسعه خدمات حوزه بهداشت و درمان این شهرستان است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی حرکت صادقانه در مسیر توسعه خدمات بهداشت و درمانی اثر گذار و یک ضرورت است، تصریح کرد: طرح تحول سلامت یکی از خدمات مثبت برای توسعه بهداشت و درمان کشور و تأمین رضایت شهروندان است.

وی با بیان این که برخی از مناطق روستایی و سخت گذر شهرستان اندیمشک دسترسی مناسبی به جاده ندارند و همین موضوع ارائه خدمات مطلوب پزشکی در این مناطق را ناممکن کرده است، عنوان کرد: راه اندازی اورژانس ریلی و استفاده از ظرفیت راه آهن در اندیمشک برای توسعه خدمات حوزه بهداشت و درمان، مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/ ز

R41468/P41362/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۴۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار

مهدی عسگری درباره ضرورت تغییر الگوی ساخت شهر و مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه و توسعه عمودی به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار، گفت: ریشه‌ بسیاری از مشکلات کلانشهرها، تراکم جمعیت در یک جغرافیای محدود است، روندی که در صورت تداوم، چالش‌های مزمن اجتماعی، زیست محیطی، بهداشتی و فرهنگی را تشدید و تاب‌آوری را متلاشی خواهد کرد.

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد با افزایش طبقات آپارتمان‌ها، آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری افزایش می‌یابد، ادامه داد: تغییر الگوی ساخت شهر و مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه و توسعه عمودی به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار و توسعه افقی، یک نیاز جدی و مطالبه‌ی عمومی است.

وی اضافه کرد: مصوبه اخیر مجلس در برنامه هفتم مبنی بر افزایش ۲۵ درصدی مساحت سکونتگاهی کشور، تکلیفی است که باید با نظارت مجلس و اهتمام دولت، با جدیت دنبال شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: این پیشنهاد که در کمیته احیاء اراضی آماده و به تصویب مجلس رسید، بستر قانونی برای توزیع متوازن جمعیت در کشور، مبتنی بر آمایش سرزمین و جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه را فراهم کرده است.

منبع: خانه ملت

دیگر خبرها

  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • رئیس جامعه دندانپزشکی ایران : هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست ؛ درآمد مردم کم است
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • «هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است»
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد