Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا، در مورد آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر در آزادراه قزوین-کرج از پایانه شهید کلانتری تا حصارک ترافیک سنگین است. همچنین ترافیک در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده کلا و در آزادراه کرج-تهران از پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره ترافیک سنگینی وجود دارد. 

وی افزود: در آزادراه کرج-چالوس مسیر جنوب به شمال از کیلومتر ۲۰ تا تونل شماره پنج ترافیک سنگین و محور جاده مخصوص کرج- تهران و پاکدشت-تهران ترافیک پر حجم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، در مورد آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور نیز گفت: بارش باران در اکثر محورهای استان گیلان، کناره مازندران و اسالم به سمت خلخال اردبیل وجود دارد. همچنین مه گرفتگی در اردبیل و آستارا نیز مشاهده می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بارش باران کنترل ترافیک آزادراه مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۴۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافران امروز ۲۷ فروردین بدون تجهیزات وارد محور‌های سیلابی نشوند

 ایمان محرابی مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  با بیان اینکه  تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) گزارش شده است گفت:  هشدار هواشناسی در خصوص  احتمال وقوع سیل صادر شده که در این بخش مسافران از سفرهای غیر ضروری پرهیز کرده و در صورت انجام سفر تمهیدات لازم را در دستور کار خود قرار دهند.

به گفته وی  ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا را شاهد هستیم و به مرور شاهد افزایش حجم بار ترافیکی در تمامی محورهای وقوع سیل خواهیم بود.

او می گوید: به  کاربران جاده‌ای و مسافران ضمن کسب آخرین اطلاعات وضعیت راه‌ها از سامانه‌های اطلاع رسانی ۱۴۱، هنگام تردد احتیاط لازم را داشته و اقدامات پیشگیرانه انجام دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • مسافران امروز ۲۷ فروردین بدون تجهیزات وارد محور‌های سیلابی نشوند
  • ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۷ فروردین ماه
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ ترافیک سنگین در محورهای برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۶ فروردین ماه
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ حجم ترافیک در تمام محورهای شمالی سنگین‌تر شد