Web Analytics Made Easy - Statcounter

همسر و مدیر برنامه کاپیتان اینتر گفت او همیشه می خواسته در اینتر بماند و همچنین از پائولو دیبالا تمجید کرد. 

طرفداری - قرارداد فعلی مائورو ایکاردی با اینتر دارای رقم فسخ 110 میلیون یورویی است اما مسئولان نراتزوری می خواهند در قراردادی جدید، رقم فسخ و دستمزد او را افزایش دهند اما مذاکرات فعلا کمی طول کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وندا نارا در گفتگو با Canale 5 گفت:

ماندن در یک باشگاه برای مدتی طولانی یک ارزش بزرگ است. انتخاب مائورو همیشه ماندن در اینتر بوده است و هواداران هم این را می دانند. بازیکنانی مانند خاویر زانتی برای اینتر و فرانچسکو توتی برای رم، در باشگاه یک ارزش بزرگ هستند و حضور چنین بازیکنانی برای بازیکنان تازه وارد هم خوب است. 

دیبالا شب گذشته اولین گل این فصلش را به ثمر رساند و وندا نارا معتقد است او و همسرش آینده آرژانتین هستند:

در آرژانتین دیبالا را مانند یک قهرمان می بینند. او و مائورو در آخرین بازی آرژانتین دقایق کوتاهی کنار هم بازی کردند و خیلی خوب بودند. دیبالا و مائورو بازیکنان اصلی و آینده فوتبال آرژانتین هستند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۴۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ گزینه اصلی هدایت بارسلونا

نشریه موندو دپورتیوو در جلد اصلی خود از ۴ مربی به عنوان گزینه‌های اصلی هدایت بارسلونا برای فصل آینده خبر داد و از دور شدن ۴ مربی نیز صحبت کرد.

به گزارش مشرق، از زمانی که ژاوی اعلام کرده در پایان فصل بارسلونا را ترک می‌کند، عملکرد تیم بهتر شده و آبی‌اناری‌ها توانسته‌اند نمایش به مراتب بهتری از خود نشان دهند.بارسلونا به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده و در رده دوم لالیگا جای دارد و برخی نیز از ماندن ژاوی صحبت می‌کنند. با اینکه خودِ سرمربی بارها و بارها گفته که قصدی برای ماندن ندارد ولی موندو دپورتیوو گزینه اصلی جانشینی ژاوی را خودِ ژاوی دانست.

نشریه موندو دپورتیوو در گزارش امروز خود به بررسی سرمربی آینده بارسلونا پرداخت و در جلد اصلی خود از ۴ گزینه اصلی هدایت بارسلونا برای فصل آتی پرده برداشت.این نشریه نوشت که ژاوی، لوئیز انریکه (سرمربی پاری سن ژرمن)، هانسی فلیک (سرمربی پیشین تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ) و رافا مارکز (سرمربی کنونی بارسلونا ب) جزء گزینه‌های اصلی هدایت بارسلونا هستند.

همچنین گزینه‌هایی چون روبرتو دی زربی، توماس توخل، یولیان ناگلزمن و میکل آرتتا از نشستن روی نیمکت بارسلونا دور شدند و بعید است آنها جانشین ژاوی در تابستان شوند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • آرتورو ویدال و انتخاب بزرگ ترین بازیکن تاریخ فوتبال / فیلم
  • تغییرات بزرگ اینتر از راه می‌رسد
  • ۴ گزینه اصلی هدایت بارسلونا
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • اشتباه بزرگ مهاجم تیم ملی آرژانتین و از دست دادن موقعیت صد در صد گلزنی مقابل دروازه خالی کاستاریکا / فیلم
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم
  • بازنشر یک تصویر و یادآوری اقدامات بزرگ یک اسطوره/ اسم «استقلال» را هم منصور پورحیدری انتخاب کرد
  • مک آلیستر: حریفان ما در حضور مسی بیشتر از آرژانتین می‌ترسند
  • لائوتارو: آماده بازی در المپیک هستم
  • پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی عربستان به ستاره بارسلونا | انتخاب ماشین گلزنی برای آینده مشخص شد