Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، مدیر نمایشگاه های بین المللی استان گفت: در اين نمايشگاه  66 شرکت داخلي و نمايندگاني از کشورهاي  ايتاليا، فرانسه،آلمان و چين آخرين دستاوردها و فناوريهاي نوين صنعت ساختمان و صنايع سرمايشي و گرمايشي را در معرض ديد قرار داده اند .

بوستانی افزود: دراین نمایشگاه انواع لوله و اتصالات ، شيرآلات ساختماني ،سيستم هاي تصفيه آب ، دکوراسيون ،نما ، پوشش سقف،درب هاي اتوماتيک  ،درب ها و پنجره هاي upvc در صنعت ساختمان  ، سيستم هاي هوشمند سرمايشي و گرمايشي ،ديگ هاي آب گرم ،تجهيزات سردخانه ايي ، پکيج ، شوفاژ و رادياتور ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:در بخشي از اين نمايشگاه همچنين جديد ترين سازه هاي ساختماني از جمله سازه هايي مقاوم و سبک در صنعت ساختمان ارائه شده است .

درهفدهمين نمايشگاه بين المللي صنعت ساختمان يزد نمايندگاني  از کشورهاي ايتاليا، فرانسه،آلمان و چين   توليدات خود را در زمينه فناوري هاي جديد و هوشمند گرمايشي سرمايشي و لوله و اتصالات به نمايش گذاشته اند .

 اين نمايشگاه  تا ششم  مهرماه همه روزه از ساعت 16 تا 22 براي بازديد علاقمندان داير است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صداوسیما یزد صنعت ساختمان نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۴۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان

این نمایشگاه و رویداد حمل‌ونقلی با حضور ۳۵ شرکت دانش بنیان، فناور، دانشجویان، استادان و کارشناسان و مدیران دستگاه‌های دولتی تا چهاردهم اردیبهشت دردانشگاه صنعتی اصفهان ادامه دارد.


کاهش آلودگی هوا، وسایل برقی و تجهیزات شارژ، هوشمندسازی و هوش مصنوع، مدیریت ترافیک و اطلاع رسانی تجهیزات حمل‌ونقل ریلی از محور‌های برگزاری دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان است.


 این نمایشگاه با حضور مسئولان و متخصصان حمل‌ونقل ملی و استانی و کلان شهر‌ها همراه با برگزاری پنل‌های ارائه طرح و محصولات شرکت‌های دانش بنیان و کارگاه‌های آموزشی و سایر برنامه‌های جانبی در محل سالن شماره ۲ تربیت بدنی دانشگاه صنعتی اصفهان صورت می‌گیرد.


ساعات بازدید از نمایشگاه ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰ است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.goingevent.com مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد
  • حضور بیش از ۱۲۰ شرکت معتبر در نمایشگاه نساجی یزد
  • برپایی نمایشگاه نساجی و پوشاک در یزد
  • نیمی از حوادث فوتی کار در کارگاه های ساختمانی است
  • گشایش نمایشگاه مشق همدلی در قم
  • با رزرو تور کیش، این نمایشگاه‌های جذاب جزیره را در 1403 از دست ندهید
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • گشایش نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی در تبریز
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان