Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@10:38:51 GMT

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان ملکشاهی

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۰۴۹۲۰

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان ملکشاهی

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ صفر علی کرمی روز پنجشنبه در گفتگو با رسانه ها گفت :در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی مناطق آلوده به منظور پاکسازی نقاط آلوده از مواد مخدر وهمچنین توقیف خودرو و موتورسیکلت‌های فاقد پلاک و مدارک در سطح شهرستان ملکشاهی اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ۲ نفر از سوداگران مرگ دستگیر و مقدار ۵۵گرم مواد مخدر نیز کشف و ضبط ، ۵ دستگاه موتورسیکلت و ۴دستگاه خودرو فاقد پلاک و مدارک توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین  انتظامی شهرستان ملکشاهی در پایان با ابراز رضایت مندی شهروندان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان گفت:این طرح همچون گذشته در دستور کار پلیس قرار دارد و پلیس برابر قانون با متخلفان برخورد می کند.

کد خبر 4414085

منبع: مهر

کلیدواژه: امنیت اجتماعی پلیس راهور شهرستان ملکشاهی ماه محرم بوشهر کرمانشاه هفته دفاع مقدس خبرگزاری مهر گرگان مشهد عاشورا مراسم عزاداری رژه نیروهای مسلح شهرکرد سانحه تصادف شیراز دفاع مقدس جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۴۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح امنیت محله محور در گنبد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نادعلی صادقی ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با هدف ارتقای امنیت در سطح جامعه و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور طی ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری‌های تابعه در عملیات‌های جداگانه موفق به کشف سه دستگاه خودرو، پنج دستگاه موتور سیکلت و کشف سه فقره سرقت محتویات داخل خودرو شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گنبد گفت: در این طرح همچنین ۳۷ متهم متواری شناسایی و دستگیر شده که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6085352

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در بیجار
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهنوج
  • ارتقای رفاه کارگران با اصلاح چند ماده قانونی و اجرای برنامه‌های ایمنی
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • اجرای طرح امنیت محله محور در گنبد
  • پیگیری برای اجرای طرح طبخ نان با آرد کامل
  • توقیف ۲۷ دستگاه وسیله هنجار شکن در نیشابور
  • برخورد با پلاک مخدوش موتورسیکلت ها
  • توقیف ۶ دستگاه موتورسیکلت مزاحم در شیروان
  • ارتقای امنیت اجتماعی خواست مردم جامعه است