Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از بهره‌مندی حدود ۱۰۰ درصدی جمعیت شهری استان از نعمت گاز خبر داد و گفت: به اندازه ۲۳ سال گذشته در هفت سال اخیر در استان اردبیل اجرای شبکه شده است. ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پارس‌آباد، فیروز خدایی صبح امروز در جلسه بررسی پروژه‌های گازرسانی در پارس‌آباد از اجرای بیش از یک هزار و 160 کیلومتر شبکه خطوط انتقال و انشعابات در شهرستان پارس‌آباد خبر داد و اظهار داشت: به اندازه 23 سال گذشته در هفت سال اخیر در استان اردبیل اجرای شبکه شده ‌و هم اکنون در وضعیت مطلوبی از برخورداری زیرساخت گاز برای مصارف مسکونی و تجاری و صنعتی برخورداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه گازرسانی به تمامی بخش‌های شهرستان پارس‌آباد در چهار شهر و 112 روستا با جمعیت پوششی بیش از 150 هزار نفر انجام شده است، افزود: 54 روستای نیز در دست اجرا بوده و تعدادی از روستاها که به دلایل انتقالی بودن روستاهای حاشیه کشت و صنعت امکان خدمات‌رسانی میسر نبود با حل این موضوع نیز برنامه‌ریزی شده تا به پیمان سپرده شده و از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از بهره‌مندی حدود 100 درصدی جمعیت شهری استان و شهرستان پارس‌آباد از نعمت گاز خبر داد و گفت: هر چند با افزایش نرخ ارز شرایط کمی برای خرید اقلام خارجی مورد نیاز سخت شده اما در تلاشیم تا در سال‌های آتی سطح برخورداری شهرستان‌های شمال استان را از گاز افزایش داده و آنها را به عنوان شهرستان سبز معرفی کنیم.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد نیز در این جلسه بیان کرد: تقریبا اکثر روستاهای بالای 20 خانوار با برنامه‌های توسعه‌ای این شرکت از نعمت بزرگ گاز بهره‌مند خواهند شد.

علی علایی از افتتاح ساختمان اداری این شرکت در شهرهای اسلام‌آباد و اصلاندوز و تازه کند خبر داد و گفت: مردم و ادارات و دستگاه‌های اجرایی و واحدهای صنعتی و تولیدی نیز بایستی ضمن استفاده بهینه از این نعمت در پرداخت به موقع مطالبات شرکت گاز که زمینه‌ساز سرعت بخشیدن به پروژه‌های توسعه‌ای خواهد شد همکاری کنند.

وی با اشاره به افتتاح‌های انجام شده حوزه گاز رسانی در هفته دولت اظهار کرد: انتقال گاز مورد نیاز ناحیه صنعتی با در نظر گرفتن نیازهای آتی زیرساخت بسیار مهمی در راستای توسعه اقتصادی و رشد اشتغال و سرمایه‌گذاری در این شهرک را فراهم کرد که کار خوب و موثری بود.

انتهای پیام/ ز

R41374/P41362/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۴۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رحمان اسپیدکار در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد واژگونی در کیلومتر ۱۷ محور "صفی آباد" حوالی روستای دلو بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی، کارشناسان پلیس راه و عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در اثر این حادثه سرنشین جلوی خودرو به دلیل نداشتن کمربند ایمنی دچار مصدومیت شد خاطر نشان کرد: به راننده خودرو به دلیل بستن کمربند ایمنی در این حادثه آسیبی وارد نشد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان حاضر در صحنه علت این حادثه بی احتیاطی و عدم توجه به جلو در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است، یادآور شد: رانندگان عزیز به جهت کاهش وقوع تصادفات قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را همواره مد نظر قرار دهند و با بستن کمربند ایمنی از جان خود محافظت کنند

کد خبر 6089448

دیگر خبرها

  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • ۲۰ درصد جمعیت لرستان ‌مسکن ندارند
  • تامین زمین ۲۰۰ مشمول جوانی جمعیت در نجف آباد
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد