Web Analytics Made Easy - Statcounter

۶ طرح محرومیت زدایی در بخش نالوس اشنویه افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور جمعی از مسئولان اشنویه، ۶ پروژه محرومیت زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع)امروز در روستای دورود افتتاح شد.

سرهنگ عباس محمدی معاون هماهنگ کننده سپاه اشنویه در حاشیه افتتاح طرح های محرومیت زدایی خاطرنشان کرد : این طرح ها شامل یک باب خانه محروم به متراژ ۹۰ متر مربع  که به صورت استاندارد کامل و با مشارکت کمیته امداد با اعتبار بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال ، احداث غسالخانه ، آشپزخانه و سرویس بهداشتی مسجد به متراژ ۱۳۰متر مربع با اعتبار بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال ، احداث دیوار ساحلی که یکی از چالشها و دغدغه های دیرین مردم روستا به شمار می رفت با متراژ ۴۰۰ متر و اعتبار بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال ، پل روستا که بر اثر سیلاب تخریب شده بود با اعتبار بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال و همچنین مرمت و بازسازی مدرسه روستای دورود با اعتبار بالغ بر ۵۰ میلیون ریال هستند که توسط معاونت محرومیت زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) ساخته و همزمان با هفته دفاع مقدس افتتاح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۵۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه پنج شنبه، افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان دهاقان با حضور مصطفی خضری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان و مسئولان و شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم پروژه مشارکتی احداث محور ارتباطی روستاهای شمال شهرستان دهاقان به مهیار به طول ۲۳ کیلومتر با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

این محور ارتباطی سبب کاهش ۲۰ دقیقه‌ای مسافت به اصفهان می‌شود و این نزدیکی از مطالبات مردم دهاقان جهت نزدیکی مسافت و راحتی در رفت و آمد به اصفهان بود.

در ادامه آئین بهره‌برداری از پروژه برق رسانی به منطقه آستانه، بودجان به طول ۱۰ کیلومتر با اعتباری حدود ۱۵۰ میلیارد ریال و کلنگ زنی برق رسانی به فاز ۲ این منطقه به طول ۵ کیلومتر بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال انجام شد.

هم‌چنین گلخانه فلفل دلمه‌ای در روستای دزج و واحد تولیدی طراحی و ساخت بخاری‌های گلخانه‌ای و مرغداری در شهرک صنعتی دهاقان با مساحت ۶ هزار و ۱۰۰ کیلومتر مربع و هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 6095464

دیگر خبرها

  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • احداث ۸ بوستان محلی با ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی