Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: اگر مقبره الشعرا مهم است، چرا اعتبارات آن صفر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،‌ محمد محمدپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در جلسه کارگروه توسعه گردشگری آذربایجان شرقی که در استانداری برگزار شد، نسبت به عدم تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه مقبره الشعرای تبریز انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که برخی از برنامه‌ها به دلیل عدم تخصیص باقی مانده است، خاطر نشان کرد: 67 میلیارد پیشنهاد کردیم و تصویب شد که مهمترین آن، تکمیل مقبره الشعرا بود اما از مجموع 30 میلیارد اعتباری که برای تکمیل مقبره الشعرا پیشنهاد کردیم، در نهایت اعتبارش صفر شد.

محمدپور با اشاره به این‌که پروژه مقبره الشعرا سال‌های سال است که تکمیل نشده و هنوز معلوم نیست، چه زمانی مورد توجه قرار خواهد گرفت؛ گفت: اگر مقبره الشعرا مهم است، چرا اعتبارات آن صفر شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به این‌که وضعیت نامناسب مقبره الشعرای تبریز  در برابر چشمان گردشگران باقی مانده است، افزود: رویداد تبریز ۲۰۱۸ بهترین فرصت برای اتمام این پروژه نیمه تمام بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که جلسات برنامه ریزی امورات فرهنگی و هنری تبریز 2018 از دو سال گذشته آغاز شده است، اظهار داشت: بیش از 250 برنامه فقط در حوزه اقدامات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه ریزی و به ستاد استانی و کشوری ارائه شد.

محمدپور ادامه داد: امسال برای غنای کارهای فرهنگی رویداد گردشگری تبریز 2018، از برنامه‌های شهرستانی و برنامه‌های روزمره کاستیم و به همراه اعتبارات آنها به تبریز 2018 افزودیم تا بعداً با ابلاغ اعتبارات 2018 برنامه‌های جابجا شده را اجرا کنیم.

وی با اشاره به این‌که 40 برنامه ملی و 20 برنامه هم تا پایان سال اجرا خواهیم کرد، گفت: جشنواره‌های حقیقت، مستند، تئاتر فجر و شعر فجر در تبریز برگزار شده و برگزاری جشنواره فیلم فجر نیزدر تبریز بر محتوای برنامه‌های فرهنگی مؤثر خواهد بود.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: دفاع مقدس حادثه تروریستی اهواز آیت الله مکارم شیرازی تروریست شیراز هفته دفاع مقدس اهواز عاشورا وزیر بهداشت ارتش جمهوری اسلامی تبریز ۲۰۱۸ مقبره الشعرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۵۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازهای فرودگاه تبریز به حالت عادی برگشت

 

به گزارش تابناک، هادی نجاتی به ایرنا گفت: در زمان کنونی تمام پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی تبریز طبق برنامه در حال انجام است و مشکلی در این ارتباط وجود ندارد.

وی با بیان اینکه شماره تلفن گویای ۱۹۹ آماده پاسخگویی به مسافران در خصوص وضعیت پروازهای این فرودگاه است، اظهار کرد: مسافران هوایی پیش از عزیمت به فرودگاه تبریز از طریق این شماره یا مراجعه به سایت این فرودگاه از برنامه پرواز خود اطلاع کسب کنند.

دیگر خبرها

  • پروازهای فرودگاه تبریز به حالت عادی برگشت
  • معاون استاندار آذربایجان‌شرقی: هیچ نفوذ ریزپرنده یا غیره رخ نداده
  • ریزپرنده به آسمان تبریز نفوذ کرده است؟
  • ریزپرنده به آسمان تبریز نفوذ کرده است؟ /توضیحات معاون سیاسی استاندار درباره فعال شدن پدافند هوایی
  • ۷۲ میلیارد تومان کسری فوق العاده ویژه کارکنان جبران شد
  • ۷۲ میلیارد تومان کسری فوق العاده ویژه کارکنان جبران شود
  • ۲۲۲۴ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص یافت
  • همسویی بی‌نظیر در توسعه اردبیل
  • مقبره ابن حسام خوسفی مرمت و بهسازی می‌شود
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» از شبکه دو سیما