Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای حمایت از کالای ایرانی، در کتابخانه عمومی شهید اشرفی اصفهانی کبودراهنگ نمایشگاه و فروشگاه نوشت‌افزار با نماد ایرانی اسلامی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، سیدجواد معینی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کبودراهنگ از برپایی نمایشگاه نوشت افزار با نماد ایرانی اسلامی همزمان با بازگشایی مدارس در کتابخانه عمومی شهید اشرفی اصفهانی کبودراهنگ خبر داد و گفت:  طرح‌هاي ايراني بيانگر فرهنگ ايراني است براي همين بايد نمادهايي ايراني با توجه بيشتري طراحي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ضمن اشاره به وجود 40 نوع کالا با نماد ایرانی اسلامی در این نمایشگاه افزود: با توجه به اهمیت الگوسازی برای کودکان و نوجوانان جهت استفاده از کالاهایی با نماد ایرانی اسلامی، لوازم نوشت افزار از اول مهرماه به مدت ده روز با 15درصد تخفیف با نظارت و همکاری آموزش و پرورش شهرستان در کتابخانه عمومی شهید اشرفی اصفهانی توزیع خواهد شد.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کبودراهنگ ادامه داد: لوازم التحریر از ضروریات دانش‌آموزان در هر مقطعی به شمار می رود و والدین نیز وظیفه خریداری وسایل مناسب را برای فرزندان خود بر عهده دارند، اما با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و کاهش قدرت خرید مردم، بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، خرید کالای ایرانی به منظور حمایت از تولید داخل مورد تاکید قرار گرفته و کتابخانه‌های عمومی شهرستان نیز در جهت سهیم شدن در اجرای این امر مهم با همکاری اداره آموزش و پرورش اقدام به راه‌اندازی این نمایشگاه نموده است.

 

وی ادامه داد: متاسفانه در بازار شاهد رشد روز افزون عرضه کالاهای خارجی با ترویج تصاویر و مدل‌های غربی هستیم در حالیکه از همان نوع کالا نوشت افزارهای ایرانی نیز که الهام گرفته از شخصیت‌های تاریخی و مذهبی ایرانی اسلامی بوده و تولید داخلی است، مشاهده می‌شود که امیدواریم با افزایش تنوع درمدل، رنگ نوشت افزارهای ایرانی جذب محصولات کشورمان برای دانش‌آموزان با استقبال بیشتری مواجه گردد.

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: دفاع مقدس حادثه تروریستی اهواز تشییع شهدا هفته دفاع مقدس اهواز ماه محرم عاشورا ارتش جمهوری اسلامی شیراز ارتش نماد ایرانی و اسلامی تولید کنندگان لوازم التحریر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۵۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، یازدهمین دوره نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران IDPEX با هدف ارایه آخرین دستاوردهای مربوط به حوزه صنعت چاپ دیجیتال و بخش‌های وابسته ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ به ریاست جلال ذکایی در مجموعه نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار می شود.

ماشین‌آلات چاپ فضای باز، ماشین‌آلات نشر رومیزی (کپی پرینتر، پرینترهای لیزری و جوهرافشان و…)، ماشین آلات چاپ روی اجسام سخت، ماشین‌آلات لمینیت و کوتینگ، ماشین‌آلات عملیات تکمیلی، ماشین‌آلات برش و حکاکی، ماشین‌آلات چاپ سه‌بعدی، مواد مصرفی سطوح چاپ‌شونده (پارچه، بنر، فلکس، وینیل، مش، PVC و…)، مرکب و جوهر چاپ، سیستم‌های گردش کار، سیستم‌های مدیریت اطلاعات و استارت‌آپ‌های حوزه چاپ کالاهایی هستند که در این نمایشگاه ارایه می‌شوند.

آخرین مهلت ثبت‌نام برای حضور در این نمایشگاه تا ابتدای اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ است و درصورت تکمیل ظرفیت سالن‌های تحت پوشش پیش از تاریخ فوق، برگزارکننده از پذیرش درخواست‌های جدید معذور خواهد بود.

فضای هر غرفه از ۴۸ ساعت قبل از آغاز نمایشگاه به شرکت‌کنندگان خودساز تحویل داده می‌شود و شرکت‌کنندگان از ۲۴ ساعت قبل از آغاز نمایشگاه می‌توانند چیدمان کالای نمایشی و تزئین داخل غرفه خود را آغاز کنند.

این نمایشگاه ساعت ۱۰ صبح روز ۱۸ اردیبهشت افتتاح می شود و علاقه مندان می توانند از همان ساعت تا ۶ بعداز ظهر از آن بازدید کنند.

کد خبر 6078780 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • نمایشگاه‌های مد و لباس ایرانی در شهرستان های کرمان برگزار می شود
  • مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان منصوب شد
  • یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران برگزار می‌شود
  • مبارزه با سن غلات در کشتزار‌های شهرستان کبودراهنگ
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با کتابخانه‌های عمومی مازندران
  • انتصاب مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان
  • امانت ۶ هزار کتاب در ماه در کتابخانه مرکزی میبد
  • دومین دوره طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» در ارومیه
  • اجرای طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» در آذربایجان‌غربی
  • همکاری‌ های مشترک کتابخانه های عمومی و تبلیغات اسلامی گیلان