Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

در فاصله حدود ۷ ساعت تا آغاز دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس تعدادی از تماشاگران خود را به داخل مجموعه ورزشی آزادی رسانده و روی سکوها مستقر شده‌اند. البته آفتاب و هوای گرم باعث شده تا برخی از تماشاگران پشیمان شده و به محوطه چمن مجموعه ورزشی آزادی رفته و در آنجا مشغول استراحت و صرف غذا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*تنها هزار نفر از طرفداران تیم‌های استقلال و پرسپولیس در داخل مجموعه آزادی و بقیه به صورت پراکنده در بیرون ورزشگاه مشغول کری‌خوانی برای یکدیگر هستند.

*یکی از نکات قابل توجه در دربی امروز این است که تعدادی آشپز خودروهای خود را به شکل رستوران درآورده و در پشت وانت و یا خودروهای شرکت سایپا مشغول فروش غذای خانگی هستند. روی درب این خودروها نوشته است (خورشت قیمه و ماکارانی خانگی، داغ و آماده سرو می‌باشد)

*تعدادی از هواداران تیم‌های استقلال و پرسپولیس در مقابل درب غربی مجموعه ورزشی آزادی مشغول کشیدن قلیان هستند که این اتفاق باعث تعجب مأموران راهنمایی و رانندگی هم شده است.


*تعدادی از مأموران پلیس زن در مقابل ورزشگاه آزادی ایستاده و مراقبت می‌کنند که هواداران دخترِ پسرنما وارد ورزشگاه نشوند. بازرسی بدنی به شکلی کاملاً جدی صورت می‌گیرد و و تماشاگران به راحتی نمی‌توانند هر شیئی را با خود به مجموعه ورزشی آزادی ببرند.

 

*تعدادی از هواداران که از شهرستان‌های مختلف خود را به استادیوم آزادی رسانده‌اند در کنار دریاچه ورزشگاه آزادی و محوطه‌های پیرامون آن که هوا کمی خنک‌تر است مشغول استراحت هستند و تعدادی از آنها خوابیده‌اند.

*خیابان منتهی به استادیوم آزادی چه از سمت غرب و چه شرق ترافیک روانی در این خیابان‌ها برقرار است و مشکل خاصی برای مأموران راهنمایی و رانندگی به وجود نیاورده است.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۵۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود

حسین احمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: نگاه به مقوله ورزش و ترویج فعالیت بدنی، روش سودمندی برای پیشگیری از بیماری‌های مزمن و ارتقای سلامت جامعه است.

سرپرست مدیریت عملیات عمومی ادامه داد: لازمه این کار ایجاد زیر ساخت‌های ورزشی و تکمیل و به اتمام رساندن پروژه‌های ورزشی است که با نگاه مثبتی که در مجموعه وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران وجود دارد، این مهم نیز در جزیره خارگ مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: در بازدیدهای مسئولین ورزش وزارت نفت و شرکت ملی نفت از جزیره خارگ، موضوع تعویض و نوسازی چمن استادیوم‌های شهید ملاح زاده و شهید آباش مطرح و فرایند انجام این کار در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: امیدواریم با ایجاد ظرفیت و زیرساخت‌های ورزش در این جزیره به سلامت و ارتقا کیفیت زندگی مردم و کارکنان کمک کرده باشیم.

کد خبر 6090041

دیگر خبرها

  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • نمای دیدنی از بسته شدن سقف آتلانتا استادیوم، از ورزشگاه های میزبان جام جهانی 2026 و کوپا آمریکا 2024 / فیلم
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!
  • چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی