Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@11:29:18 GMT

یادواره 105شهید دانش آموز درگچساران+تصاویر

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۰۵۵۰۵

یادواره 105شهید دانش آموز درگچساران+تصاویر

یادواره 105شهدای دانش آموزگچساران با حضور فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه و رئیس آموزش و پرورش در دبیرستان دخترانه شهید احمد کاظمی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازآفتاب جنوب، در این آیین  عبدالرحیم رحیمی،فرماندارگچساران ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس اظهار کرد: شهرستان  گچساران 360 شهیدبه نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرده است واین  شهرستان بیش از یک هزار و 700 نفر جانباز دارد که از این تعداد یک هزار و 100 نفر آنان دارای درصد جانبازی زیر 25 درصد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی در ادامه افزود:برگزاری یادواره‌های شهداء نقش و تأثیر بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوانان و به خصوص جامعه دانش آموزی داردو امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی مدیون جان‌نثاری‌های وفداکاری‌های شهدا بوده است که با جانفشانی و از خود گذشتگی این امنیت و آسایش را در جامعه فراهم کرده‌اند.

 در ادامه سید ظهیرالدین پورالحسینی،مدیرآموزش و پرورش گچساران نیز اظهار کرد: شهدای انقلاب اسلامی برای پاسداری از کیان جمهوری اسلامی جانانه دفاع و مقاومت کردند تا به پیروزی رسیدندوباید دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت و از خود گذشتگی شهدا آشنا شوند .

پورالحسینی افزود: هدف از برگزاری چنین یادواره‌ای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، انتقال ارزش‌ها، تقویت باورها و اعتقادات دینی دانش‌آموزان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران  است.

پورالحسینی خاطرنشان کرد:شهدای دانش آموز با ترجیح دادن سنگر جبهه های نبرد حق علیه باطل بر سنگر علم و دانش ، مصداق بارز علم و عمل شدند و در این راه جان خویش را تقدیم نمودند و امروز به عنوان الگوی فرهنگیان و دانش آموزان کشور شدند.

 وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان دانش‌آموز در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش برجسته و تعیین کننده‌ای داشته‌اند، افزود:گچساران دارای 105 شهید دانش آموز است که  هدف از برگزاری این یادواره در این مقطع زمانی گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز است.

 

  انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۵۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم

مدیر آموزش و پرورش مرزن آباد گفت: تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلمش در حال پیگیری است.

به گزارش ایرنا ، ساعتی پیش اطلاعاتی همراه با فیلم از تنبیه یک دانش آموز مرزن آبادی توسط معلمش در فضای مجازی منتشر شد که انتشار چنین اطلاعاتی با موجی از نگرانی کاربران شبکه های اجتماعی پیام رسان و مردم این بخش خطه غربی مازندران همراه شد.

لیلا تقوی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : هرگونه تنبیه بدنی دانش آموزان مغایر با قوانین نظام تعلیم و تربیت بوده و بنابراین از معلمی که مرتکب چنین خطایی شده باید پاسخگو باشد.

وی با اظهار آنکه امروز به علت ماموریت کاری در محل کارش حضور نداشته و به تازگی متوجه چنین اتفاقی شده است، گفت: طی تماس تلفنی از فرد خاطی خواسته شد تا فردا در نخستین ساعت کاری به اداره آموزش و پرورش مراجعه کند و در این باره توضیح دهد.

مدیر آموزش و پرورش مرزن آباد ضمن پوزش از والدین این دانش آموز گفت: برابر ضوابط و قواعد با این معلم برخورد خواهد شد و کوتاه نخواهم آمد.

بخش مرزن آباد چالوس با برخورداری از یک نقطه شهری و ۱۰۰ نقطه روستایی ، دست‌کم هزار و ۷۰۰ دانش آموز در دوره های مختلف تحصیلی دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • «تک ماده» برای ۴ درس؛ کمک به دانش‌آموز یا پوشاندن ضعف آموزش در مدارس؟/ «کاهش معدل از سخت‌تر شدن سوال‌ها نیست از کاهش سطح آموزشی است»
  • استخر شهدای دانش آموز سمنان به بهره‌برداری رسید
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • تغییر زمان شروع ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • ماجرای به تعویق افتادن سفارش کتاب‌های درسی چیست؟
  • آیین اختتامیه یادواره شهدای دانش آموزی
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • شرکت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز در نظرآباد