Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار پنجمین روز از هفته دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد را در این بسته خبری مشاهده می کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس اخبار پنجمین روز از هفته دفاع مقدس را در این بسته خبری مشاهده می کنید:

 

شهرستان دنا:

صبح امروز در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس با حضور فرماندهان سپاه فتح و معاون هماهنگی کننده سپاه فتح، فرماندار دنا، فرمانده سپاه دنا، فرمانده انتظامی شهرستان دنا، رئیس بنیاد شهید و جمعی از مسوولات شهرستانی و استانی، پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی شهرستان دنا به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




فرمانده سپاه فتح ضمن تشکر از مسوولان شهرستان دنا که در این آیین حضور داشتند گفت: از توجه و عنایت فرماندار دنا به پروژه های سپاه قدردانی می کنم، حضور سپاه در پروژه های متعدد صرفا جنبه کمک رسانی دارد و هیچ گونه بهره برداری را در برنامه ندارد، سپاه هیچ پروژه ای را شبیه پیمانکاران انجام نمی دهد بلکه هرکجا پروژه ای روی زمین مانده باشد ورود می کند و با پای کار آوردن خیرین و سرمایه گذاران و توان مردم آن را به بهره برداری می رساند.
 



سردار یدالله بوعلی با بیان اینکه بیش از 38پروژه آب رسانی در استان با نصف هزینه واقعی برآورد شده در دست انجام داریم، گفت: اگر هدفمان حل کردن مشکلات مردم باشد خداوند نیز عنایات لازم را متوجه ما می کند.


وی افزود: 176پروژه در استان در خصوص محرومیت زدایی انجام شده و یا در حال اجرا است که تنها  20پروژه آن بودجه دولتی داشته است.



سردار بوعلی با اشاره به افتتاح فاز اول این طرح ماهی گفت: با بهره برداری از این پروژه 262نفر از سود حاصل از آن بهرمند می شوند.


فرمانده ارشد نظامی استان ادامه داد: این پروژه قدم بسیار مهم در خصوص اشتغالزایی در شهرستان دنا است که با پیگیری های انجام شده در سطح کشور، روند اجرایی این پروژه تسهیل شده است .





وی گفت: در مجموع  21 پروژه محرومیت زدایی در شهرستان دنا با اعتبار بیش از 8 میلیارد تومان تکمیل شده و یا در حال تکمیل است که این مبلغ به غیر از طرح پرورش ماهی است.



 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا در آیین افتتاح یادمان شهدای گمنام پاتاوه گفت: در یک ماه اخیر این چهارمین برنامه بسیج است که در جورار شهدای گمنام پاتاوه برگزار می شود و این یادمان در مدت 6ماه به بهره برداری رسیده است که در نوع خود بی نظیر است.


سرهنگ ستوده نیا ضمن خیرمقدم ایام حزن و اندوه محرم را تسلیت گفت و هفته دفاع را راگرمی داشت و کمک به محرومین را از افتخارات سپاه دانست‌.


وی با بیان اینکه در حوزه عمرانی 300متر به فضای ساختمانی ناحیه دنا افزوده شد، گفت: در راستای رفع نیازمندی محرومان و در تحقق شعار اقتصاد مقا‌متی، پروژه های محرومیت زدایی هم راستا با سایر استان ها، در استان کهگیلویه وبویراحمد شروع شده است که در شهرستان دنا نیز دستاوردهای خوبی داشته است‌.



وی با اشاره به مظلومیت شهدای گمنام شهر سی سخت گفت: سازماندهی این پروژه در پیچ و خم کارهای اداری مانده است و به صورت نیمه کاره رها شده است که از حضور فرمانده سپاه فتح انتظار داریم در این خصوص ورود کنند و گشایشی در کار حاصل کنند.



سرهنگ ستوده در آیین افتتاح پایگاه شهید میثمی پاتاوه گفت: این پایگاه با هزینه 60میلیون تومان و در مدت 30روز به همت بسیج سازندگی ناحیه دنا به بهره برداری رسیده است.



مصلای بزرگ امام هادی(ع) شهر پاتاوه که به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح احداث شده نیز در این آیین به بهره برداری رسید.



در ادامه این آیین افتتاحیه، از مزرعه نیمه مکانیزه پرورش ماهی سردابی با ظرفیت 600تن و با اعتبار اولیه 42میلیارد ریال به بهره برداری رسید.



ویسی پور مدیرعامل شرکت یادگاران ماندگار در آیین افتتاحیه طرح پرورش ماهی گفت: این طرح پرورش ماهی با سرمایه گذاری شرکت یادگاران ماندگار پیشکسوتان سپاه فتح استان با همکاری شیلات استان کهگیلویه وبویراحمد تکمیل و به بهره برداری رسیده است.



گفتنی است در راستای اجرایی برناه های هفته دفاع مقدس و به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا با حضور فرماندار دنا، فرمانده سپاه دنا، رئیس بنیاد شهید دنا، از خانواده شهید”حمداله پرواز“ بازدید به عمل آمد.



در ادامه برنامه های هفته دفاع مقدس، فرمانده سپاه دنا و جمعی از مسوولان با امام جمعه شهر پاتاوه دیدار و گفتگو کردند.

 

                 
      ********************************     شهرستان لنده:     همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور امام جمعه موقت، بخشداران مرکزی و موگرمون، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده، رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده پایگاه های مقاومت بسیج در روستاهای مالشیخ، کهناب و ایدنک افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

 

 

سرگرد پاسدار اسفندیار مختاری در آئین افتتاح این پایگاه ها اظهارکرد: سه باب ساختمان پایگاه امروز در روستاهای مالشیخ، ایدنک و کهناب از محل اعتبارات سپاه و استانی و با هزینه ای افزون بر 800میلیون ریال ساخت و به بهره برداری رسیدند.

 

وی افزود: حضور پایگاه های مقاومت بسیج در محیط مساجد باعث همدلی و همگرایی بسیج و مسجد خواهد شد که امیدواریم هیئت امنای مساجد از ظرفیت بسیج در این راستا استفاده کنند.

 

 

فرماده ناحیه مقاومت بسیج لنده تصریح کرد: تا بیش از این این پایگاه ها به صورت اجاره ای بودند که با ساخت این پایگاه مقاومت بسیج مکانی امن برای فعالیت های خواهران بسیجی تحت نظر حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا(س) را شاهد خواهیم بود.

ادامه تصاویر را می توانید در زیر مشاهده نمایید:                                                                  

 

 

امروز و در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس امام جمعه موقت، بخشدارمرکزی و موگرمون، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه لنده، رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده با حضور در منزل روزعلی فتحی زاده یکی از جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دیدار و از وی عیادت کردند.

در این دیدار حجت الاسلام احمد سعیدی با تبریک هفته دفاع مقدس با اشاره به رشادت ها و توانمندی های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و فداکاری رزمندگانی است که با گذشتن از جان خویش برای آزادی این خاک جان خویش را تقدیم انقلاب و رهبری کردند.

وی افزود: امروز به برکت خون همین شهیدان است که ما در سازمان ملل با قاطعیت هرچه تمام تر از مواضع ایران اسلامی دفاع می کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج لنده تصریح کرد: دیدار و سرکشی از رزمندگان به خصوص جانبازان و خانواده های معظم و معزز شهدا می تواند تسکینی بر دردهای این عزیزان باشد.

وی افزود: همه ما در قبال مسئولیت فردی و اجتماعی در جامعه موظف و مسئول هستیم.

گفتنی است روز علی فتحی زاده در عملیات کربلای4 و 10حضور داشت که در همین عملیات ها نیز مجروح شد.

 

                            **********     شهرستان بویراحمد:       اردوی جهادی سه روزه حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت فاطمه (س )چیتاب با همکاری اداره جهاد کشاورزی ،بیمه عشایری روستایی و کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزارشد.

 

  در این اردو علاوه بر برگزاری کلاسهای تقویتی ،احکام و اخلاق،و شناسایی افراد بی بضاعت ،بسته های بهداشتی در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.   تصاویری از این اردوی جهادی در زیر آمده است:                             **********


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۵۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد؛ جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در نشست خبری با اشاره به برنامه های هفته بسیج سازندگی گفت: بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی یکهزار و 606 فرصت شغلی را در استان ایجاد کرده است.

سرهنگ نجمی  افزود: در سال گذشته توزیع ۵۵۱ مورد جهیزیه نو عروس، توزیع ۵٠ هزار بسته معیشتی، توزیع ۶۴۰ بسته لوازم التحریر، مرمت و احداث ۲۱ باب مدرسه و مسجد انجام شد.

وی اظهارکرد: اجرای آسفالت ۲۲٠ کیلومتر بین مزارع در قالب ۱۰ پروژه، افتتاح ۱۵ باب مسکن مددجویی، افتتاح ۱۵ پروژه آبرسانی، عمرانی و دیوارکشی منازل مناطق محروم بخشی دیگر از اقدامات بسیج سازندگی در استان در سال گذشته بود.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، همچنین از اعزام شش هزار و ۱۰۰ گروه جهادی به نقاط مختلف محروم استان در مناسبتهای مختلف خبر داد و گفت: در این مدت گروههای پزشکی و  ۳۲ گروه جهادی دامپزشکی به مناطق محروم استان اعزام شده اند.

وی، با بیان اینکه ۲۲۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت شده است، افزود: در این مدت ۷۰ پروژه محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان و پنج طرح ورزشی افتتاح و همچنین ۶۵ واحد مسکن روستایی محرومین مرمت شدند.

سرهنگ نجمی اظهار کرد: افتتاح ۱۵ کیلومتر راه روستایی بین مزارع در شهرستانهای ارومیه و شوط و برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، توزیع ۲۳ هزار مترمربع ایزوگام رایگان بین خانوارهای مناطق محروم، اجرای پروژه لوله کشی و آبرسانی در ۶۰۰ روستا با اعتبار یکهزار میلیارد تومان نیز از اقدامات در دست پیگیری بسیج سازندگی سپاه شهدای استان است.

 

 

دیگر خبرها

  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی درباره حمله به اسرائیل
  • گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی