Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار قرآنی خبرگزاری فارس «یادیاران» عنوان جدید‌ترین اثر گروه محمد رسول‌الله(ص) است که در هفته دفاع مقدس رونمایی و عرضه شد.

این اثر توسط اعضای گروه جهت پخش در هفته دفاع مقدس از شبکه‌های مختلف سیما و دیگر رسانه‌ها در مناطق عملیاتی جنوب اجرا و ضبط شد.

 

 

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۵۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار کارگر: راهیان نور تعطیل نمی‌شود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: راهیان نور تعطیل نمی‌شود، اما به احترام ماه مبارک رمضان اعزام کاروانی انجام نمی‌شود؛ البته در ایام رمضان یادمان‌ها باز و فعال بوده و فقط اعزام کاروان‌ها متوقف شده است.

به گزارش ایسنا، سردار بهمن کارگر و رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور، در صد و بیست و چهارمین نشست شورای سیاست‌گذاری راهیان نور کشور که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، بیان کرد: راهیان نور در طول ۳۶۵ روز ایام سال و در مناطق جنوب، جبهه‌های میانی و شمال غرب و در استان‌های خوزستان، ایلام کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، هرمزگان و بوشهر فعال است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: از همه دست‌اندرکاران، فعالان در قرارگاه‌ها، راویان، خادمان، مبلغان و عزیزانی که هرگز چهره و زحمات آن‌ها نشان داده نمی‌شود، تشکر می‌کنم. شاهد حضور پرشور زائران در مناطق راهیان نور بودیم. خدا را شاکریم که امسال استقبال خوبی از اردوهای راهیان نور صورت گرفت و با افزایش ۲۰ درصدی نسبت به سال گذشته، حدود چهار میلیون نفر در طول ۳۶۵ روز سال به راهیان نور اعزام شدند.

سردار کارگر با بیان اینکه در ایام اوج اعزام به مناطق عملیاتی راهیان نور تعدادی زیادی از زائران نیز از این مناطق بازدید کردند، یادآور شد: از آقای منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور تشکر می‌کنم که بسیجی‌وار و جهادی‌ در جهت تسهیل برگزاری اردوهای راهیان نور پای کار آمد. گزارشی از راهیان نور محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) ارائه شده و دولت نیز مردانه پای کار آمده و پیگیری‌ها نتیجه داده و یادمان‌ها یکی پس از دیگری در حال بازسازی هستند؛ به عنوان مثال بازسازی یادمان شلمچه انجام شده و از طرف شورای سیاست‌گذاری راهیان نور از مجموعه دولت به‌ویژه رئیس جمهور تشکر می‌کنم.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور ادامه داد: بازسازی یادمان به یادمان روش مناسبی است که در حال انجام است و اگر بتوانیم هر سال مشکلات ۵ یادمان را به صورت اساسی حل کنیم کار نتیجه می‌دهد؛ چرا که این یادمان‌ها سال‌هاست که مورد استفاده قرار گرفته و مستهلک و زیر ساخت‌های آن‌ها دچار مشکل شده است و نیاز به بازسازی دارند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نیازمندی‌ها در کشور بالاست، ادامه داد: مردم مشکلاتی دارند و برخی از آن‌ها مزمن مانده است؛ البته اعتقاد داریم دولت با همتی که دارد مشکلات مردم حل می‌شود. اگر حال مردم خوب باشد در مناطق راهیان نور حضور پیدا می‌کنند و راهیان نور در سبد مسافرتی مردم قرار می‌گیرد؛ امروزه مردم غیر کاروانی به صورت خانوادگی در راهیان نور حضور پیدا می‌کنند.

سردار کارگر افزود: راهیان نور تعطیل نمی‌شود، اما به احترام ماه مبارک رمضان اعزام کاروانی انجام نمی‌شود؛ البته در ایام رمضان یادمان‌ها باز و فعال بوده و فقط اعزام کاروان‌ها متوقف شده است. نظر سنجی به ما کمک می‌کند که به کدام ابعاد بیشتر رسیدگی کرده و آن را تقویت کنیم. یادمان‌های دفاع مقدس بر روی هر فردی اثر وضعی دارد. اگر روی محیط یادمان‌ها خوب کار شود و در این راستا تبلیغاتی مناسبی داشته باشیم تاثیرات زیادی روی افراد خواهد گذاشت.

سردار کارگر با تاکید بر اینکه راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی و یک فناوری در جهت ترویج فرهنگ  دفاع مقدس است، گفت: از فرماندهان و مسئولینی که در راهیان نور حضور پیدا کردند تشکر و از سازمان‌ها و مسئولینی که در راهیان نور حضور پیدا نکردند گلایه دارم.

گفتنی است، صد و بیست و چهارمین نشست شورای سیاست‌گذاری راهیان نور کشور با حضور «محسن منصوری» معاون اجرایی رئیس‌جمهور، سردار سرتیپ «سیدقاسم قریشی» جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور، سردار سرتیپ «محمدجواد زاده‌کمند» فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، سردار سرتیپ «محمد شرفی» جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا، امیر سرتیپ «نبی سهرابی» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، «علی‌اصغر جعفری» معاون هماهنگ‌کننده و امور استان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، و جمعی از نمایندگان دستگاه های مرتبط و معاونین بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امسال ۱۸ کتاب با موضوع نقش زنان آذربایجان‌غربی در دفاع مقدس منتشر شد
  • ۵۵ خادم شهدا از چهارمحال وبختیاری به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند
  • ماه خوب خدا | کرامت خدا دربارۀ مؤمنانی که افطاری می‌دهند
  • شهرک سینمایی نور
  • اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران
  • ایرنه پاپاس، بازیگر هند جگرخوار در فیلم محمد رسول الله در ۹۳ سالگی + عکس
  • هرچه برای بزرگداشت شهدا کار کنیم، باز هم کم است ‌
  • غزه تفسیرکننده ضیافت‌الله، رسول‌الله کتاب‌الله، یدالله
  • سردار کارگر: راهیان نور تعطیل نمی‌شود
  • بازدید بیش از ۴ میلیون زائر راهیان نور از یادمان‌های دفاع مقدس