Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

 به نقل از خبرگزاری فرانسه،‌ «جرمی کوربین» رهبر حزب کارگر بریتانیا، امروز -پنج‌شنبه- با مقام‌های ارشد اتحادیه اروپا دیدار خواهد کرد. این در حالی است که او پیشتر گفته بود که او با هر توافقی که دولت بریتانیا به آن دست یابد، مخالفت خواهد کرد.

کوربین روز گذشته به اعضای حزبش گفته بود که عدم توافق بر سر برگزیت به «فاجعه ملی» خواهد انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود وی عنوان کرد که با هرگونه توافقی که «ترزا می» نخست‌وزیر بریتانیا به آن دست یابد، مخالفت خواهد کرد.

کوربین گفت که به نظر او ترزا می باید یک همه‌پرسی درباره برگزیت برگزار کند. وی امیدوار است که در صورت برگزاری این همه‌پرسی حزب متبوعش برنده شود و بتواند به توافقی با اتحادیه اروپا دست یابد که بهتر از طرح چکرز نخست‌وزیر از مشاغل حراست کند و حقوق کارگران را حفظ کند.

«کایر استارمر» از اعضای پارلمان بریتانیا، در حساب توئیتری خود نوشت که او و کوربین برای شرکت در مراسم نام‌گذاری یک میدان به یاد «جو کاکس» سیاستمدار کشته شده حزب کارگر، به بروکسل خواهند رفت و پس از آن با مقام‌های اتحادیه اروپا دیدار خواهند کرد.

یک مقام در دفتر «میشل بارنیر»، مذاکره‌کننده اتحادیه اروپا، تایید کرد که کوربین بعد از مراسم با سران این اتحادیه دیدار خواهد کرد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: اتحادیه اروپا بریتانیا حقوق اتحادیه اروپا بریتانیا حقوق دولت فرانسه پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۶۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند

وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین امیرعبداللهیان در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: مایه تاسف است که اتحادیه اروپا در ایجاد محدودیت غیرقانونی بیشتر علیه ایران سریع تصمیم می‌گیرد، فقط به این دلیل که ایران از حقش برای دفاع از خود در برابر تجاوزات گستاخانه رژیم اسرائیل استفاده کرده است. اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند. در حالی که رژیم اسرائیل به نسل‌کشی فلسطینیان با ارتکاب جنایات جنگی ترکیبی و حملات موشکی و ایجاد قحطی ادامه می‌دهد، واکنش اتحادیه اروپا به آن تقریباً چیزی بیش از کلمات توخالی نیست. اتحادیه اروپا باید مسئولانه عمل کرده و رژیم اسرائیل را تحریم کند.

کد خبر 747118

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا تیک‌تاک را به دلیل یک برنامه جدید تهدید می‌کند
  • اتحادیه اروپا ال‌ان‌جی روسیه را هم تحریم می کند
  • بورل: به همکاری با آنروا ادامه می دهیم
  • اتحادیه اروپا ال‌ان‌جی روسیه را هم تحریم می‌کند
  • تحولات اوکراین|توقع کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایت‌کار اسرائیل پیروی کند
  • اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند
  • تظاهرات گسترده در حمایت از فلسطین در اسپانیا
  • اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا