Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز گفت: با تلاش عوامل شهرداری محمدیه، بخشی از حاشیه آزادراه قزوین-کرج از زباله و نخاله پاک سازی شد.

به گزارش ایرنا به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست قزوین، اکبر کشت پرور روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: براساس مصوبه شورای اداری اداره کل حفاظت محیط زیست استان و با هماهنگی بخشداری و کمک عوامل شهرداری محمدیه هشت کیلومتر از حاشیه اتوبان قزوین به تهران در محدوده شهر محمدیه پاکسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز با اشاره به اینکه تجمع نخاله های ساختمانی و زباله ها جلوه زشتی را به حاشیه آزادراه ها داده است،تصریح کرد: براساس توافق های صورت گرفته عملیات پاکسازی حاشیه آزادراه قزوین-کرج با همکاری راهداری و شهرداری هر 10 روز یک بار انجام خواهد شد.
اکبر کشت پرور در ادامه افزود: اگر همه شهروندان احساس مسئولیت کرده و در صیانت از محیط زیست و پاکسازی آن کوشا باشند محیط زیبایی برای زندگی خواهیم داشت و این محیط را به آیندگان نیز هدیه خواهیم داد.
کشت پرور در پایان گفت: بهره مندی از محیط زیست سالم حق تک تک انسانهاست و بر اساس اصل 50 قانون اساسی همه وظیفه داریم ازمحیط زیست صیانت کنیم و آن را برای آیندگان نگه داریم تا در آینده در این خصوص دچار چالش نشویم.
3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي محيط زيست زباله آزادراه قزوين كرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۶۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نخستین پویش جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در گلبهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره ورزش و جوانان گلبهار گفت:این پویش به ابتکار گروه حفظ محیط زیست، هیات کوهنوردی، شهرداری، شورا در سه شنبه‌های آخر هرماه در بوستان‌های گلبهار اجرایی می‌شود.
رضا شهنازی  افزود:در نخستین گام از پویش، پر بازدید‌ترین بوستان گلبهار با مشارکت ۲۰ نفر از حامیان محیط زیست شهری پاکسازی شد.
او گفت: مشارکت و همدلی گسترده حامیان در پویش‌های پاکسازی محیط شهری می‌تواند نوید بخش آینده روشن برای محیط زیست شهری گلبهار باشد.

دیگر خبرها

  • هشدار به شکارچیان؛ از منطقه کوهسرخ خارج شوید
  • خطر نابودی گیاهان دارویی و خوراکی با برداشت بی رویه
  • توضیح سلاجقه درباره ایمن‌سازی قلمرو یوزپلنگ آسیایی
  • اجرای نخستین پویش جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در گلبهار
  • روند ایمن‌سازی قلمرو یوزپلنگ آسیایی لاک‌پشتی نیست
  • پایش زیست محیطی مشترک واحد تولیدآلیاژ در شوط
  • سیلاب و خطر خروج تمساح پوزه کوتاه
  • کارگاه آموزشی مبانی محیط زیست درمدارس رشت
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • دستگاه قضایی شهرستان بوکان حامی حفاظت از محیط زیست است