Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ظهر امروز در جلسه با دادستان‌های مراکز کشور ضمن اشاره به ایجاد اختلال در عبور و مرور مردم توسط برخی افراد اظهار داشت: با هر فردی که در عبور و مرور و زندگی مردم اختلال ایجاد کند برخورد شده و اجازه نمی‌دهیم افراد سودجو با بستن راه‌ها و ممانعت از حرکت کامیون‌ها موجب اخلال در زندگی مردم شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قطعاً افرادی که با بستن راه‌ها و جلوگیری و ممانعت از عبور و مرور کامیون‌ها در جاده ها به زندگی مردم آسیب میزنند از لحاظ قانون متخلف شناخته شده و برخورد قاطع با آنها صورت می‌گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در ادامه ضمن اشاره به اقدامات اخیر دادستانی قزوین در برخورد با این افراد سودجو و متخلف عنوان کرد: طی امروز ۱۵ نفر از افرادی که با بستن جاده‌ها در عبور و مرور کامیون‌های استان در جاده‌ها و محورهای استان اختلال ایجاد کرده بودند دستگیر شده و به بقیه افراد نیز هشدار می‌دهیم که در زندگی مردم اختلال ایجاد نکنند چراکه قانون با آنها برخورد قاطع و سختی خواهد داشت.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۶۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد کامیون‌ ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود

تین نیوز

تردد کامیون های حامل کالاهای صادراتی و ترانزیتی در مرز آستارا به دلیل نواقص ایجاد شده و خرابی باسکول های گمرک طرف مقابل (گمرک آستارای آذربایجان) با کندی مواجه شده است.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی گمرک ایران، با توجه به مشکلات ایجاد شده در طرف آذری خروج کامیون ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود و تعداد کامیون های خروجی کاهش یافته است.

بر اساس این گزارش، طرف آذری قول داده است که ظرف امروز این مشکل حل شود و تردد کامیون ها از این گمرک مرزی به روال عادی برگردد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تصاویر هوایی از جاده ای که از وسط سیل هولناک عربستان عبور می کند | ویدئو
  • عوامل توطئه ترور وزیر مسکن پاکستان کشته شدند
  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز
  • تردد کامیون‌ ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود
  • ببینید | فاجعه وسط جاده؛ فرونشست و سقوط یک کامیون مملو از شن و ماسه!
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • بستن پرونده نقاط پرحادثه همدان