Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا در پیام آیت الله عباسعلی سلیمانی که نسخه ای از آن روز پنجشنبه به ایرنا نمابر شده آمده است: آن عالم ربانی که از چشمه علم و فقات حوزه علمیه نجف اشرف سیراب گشته بود و عمر پر برکت و گرانبهای خویش را در راه ترویج فرهنگ و معارف اسلامی در سنگر امامت جمعه و خدمت به مردم مومن و متدین زابل سپری کرد، پس از تحمل رنج و بیماری در مشهد مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پیام نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری ذکر شده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه مقدس امام زمان(عج)، رهبری معظم انقلاب، حوزه های علمیه، عموم مردم استان خاصه مردم شریف سیستان، سلسله جلیله ی روحانیت، شاگردان، ارادتمندان آن روحانی وارسته بویژه بیت مکرم ایشان؛ از درگاه خداوند منان علو درجات وی را مسئلت دارم.
آیت الله سلیمانی از عموم مردم خواست تا در مراسم تشییع پیکر آن فقید سعید در ساعت 15 روز شنبه از مصلی المهدی(عج) شهرستان زابل شرکت کنند.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین محمود بیانی امام جمعه اسبق زابل شب گذشته در یکی از بیمارستانهای مشهد مقدس به دلیل بیماری کلیوی و کهولت سن دار فانی را وداع کرد.
3213**6081
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز دربی 88 امام جمعه امام زمان حوزه علمیه حوزه های علمیه مجلس خبرگان رهبری اهواز دربی 88 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۷۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه برای درگذشت پرویز داوودی

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در پیامی درگذشت پرویز داوودی معاون اول دولت نهم را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درگذشت مرحوم پرویز داوودی از کارگزاران خدوم نظام جمهوری اسلامی ایران را که سال‌ها در سمت‌های اقتصادی و اجرایی و مدیریتی مختلف منشأ اثر بودند، به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، ‌اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، عموم دوستداران و به‌ویژه خانواده مکرم ایشان تسلیت گفته و برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند مسئلت دارم.

غلامحسین محسنی اژه‌ای

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت محسن رضایی در پی درگذشت پرویز داوودی
  • برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی
  • واکنش ها به درگذشت معاون دولت احمدی نژاد /قالیباف پیام داد
  • پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت «پرویز داودی»
  • پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه برای درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • محسن مهرعلیزاده عزادار شد /پیام سیدمحمد خاتمی