Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@04:52:00 GMT

امیدوارم شهرآورد 88 پرگل باشد

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۰۷۱۸۷

امیدوارم شهرآورد 88 پرگل باشد

بهمن طهماسبی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرآورد سرخابی ها همواره شرایط خاص خودش را دارد و جایگاه هیچ یک از 2 تیم در جدول رده بندی لیگ برتر نمی تواند تضمین برد و باخت باشد.
وی اضافه کرد: شاید پرسپولیس از لحاظ جدول رده بندی شرایط بهتری نسبت به استقلال در لیگ برتر داشته باشد اما تضمین پیروزی نیست و به نظر آبی پوشان برنده شهرآورد 88 هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مربی تیم فوتبال پاس همدان خاطرنشان کرد: در مجموع 2 تیم از انگیزه بالایی برخوردار هستند و همین ویژگی به جذابیت بازی می افزاید.
طهماسبی افزود: توجه همگان به این مسابقه نیز باعث حساس شدن بازی شده است و امیدوارم بازی زیبا، تماشاگرپسند و بدون حاشیه را شاهد باشیم.
وی با اشاره به وضعیت تیم استقلال تهران یادآور شد: استقلال پس از حذف از لیگ قهرمانان آسیا حالا تمام تمرکز خود را باید برای کسب نتایج درخشان در لیگ برتر معطوف کند.
مهاجم سابق استقلال تهران خاطرنشان کرد: اکنون انتظار تماشاگران این تیم کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر و رسیدن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای فصل آینده است.
وی افزود: تماشاگران استقلال فقط قهرمانی می خواهند و به نظرم با توجه به روند روبه رشد شاگردان شفر در هفته های اخیر، شرایط خوبی برای این تیم مهیا شود.
طهماسبی انتخاب فغانی را برای قضاوت این مسابقه تصمیم منطقی دانست و افزود: فغانی با سابقه قضاوت های درخشان در مسابقات مهم جهانی، شناخت از جو ورزشگاه و بازیکنان 2 تیم را نیز دارد و امیدوارم بازی زیبایی را شاهد باشیم.
بهمن طهماسبی فصل سال میلادی 2001- 2000 در تیم استقلال تهران عضویت داشت.
دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال تهران روز پنجشنبه هفته جاری و از ساعت 18:30 در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی تهران به قضاوت علیرضا فغانی برگزار می شود.
7520/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز دربی 88 استقلال پرسپولیس زیبایی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال اهواز دربی 88 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۷۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند

آفتاب‌‌نیوز :

در آخرین بازی معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شب گذشته (پنجشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران، برایتون و منچسترسیتی در ورزشگاه آمکس به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۴ بر صفر منچسترسیتی به پایان رسید.

کوین دی‌بروینه در دقیقه ۱۷ گل نخست بازی را به ثمر رساند. پس از او با دبل فیل فودن در دقایق ۲۶ و ۳۴، سیتی تقریباً کار حریف را یکسره کرد و گلزنی خولیان آلوارس در دقیقه ۶۲ هم حکم تیر خلاص بر پیکر نیمه جان تیم تحت هدایت روبرتو دزربی را داشت.

با این نتیجه که بیست‌و‌سومین پیروزی فصل سیتی بود، مردان گواردیولا ۷۶ امتیازی شدند و ضمن گرفتن جای لیورپول ۷۴ امتیازی در رده دوم به فاصله یک امتیازی آرسنال صدرنشین رسیدند آن هم با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال و لیورپول. بازی معوقه سیتی از هفته سی‌و‌چهارم و در خانه تاتنهام است که به دلیل حضور تیم منچستری در جام حذفی به ۲۶ اردیبهشت موکول شده است. این یعنی که سیتی به صورت بالقوه می‌تواند صدرنشین شود و سرنوشتش برای تکرار قهرمانی فصل گذشته در دستان خودش باقی می‌ماند.

این دوازدهمین باخت برایتون در ۱۴ مصاف اخیرش با سیتی در تمامی رقابت‌ها بود که تیم روبرتو دزربی را با ۴۴ امتیاز در رده یازدهم جدول نگه داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد