Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@11:46:03 GMT

جنگ اصفهان با نفتکش ها و نه قرمز، نه آبی!

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۰۷۵۱۶

جنگ اصفهان با نفتکش ها و نه قرمز، نه آبی!

بیست و چهارمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش ایمنا، " جنگ سپاهان و ذوب آهن با نفتکش ها" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به جدال دو تیم اصفهانی با تیم های نفتی لیگ برتر  در هفته هشتم دارد، یکی امروز با نفت مسجد سلیمان و دیگری فردا جمعه با صنعت نفت آبادان.
" ستارگان دیروز و امروز در فرهنگسرای اسوه" دیگر عنوان اصلی این روزنامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است در سیزدهمین ویژه برنامه فوتبال به وقت اصفهان که به همت شهرداری منطقه دو اصفهان در فرهنگسرای اسوه برگزار میشود، دیدار تیم های سپاهان و نفت مسجد سلیمان بر روی پرده فرهنگسرا پخش شود و ستارگان و پیشکسوتانی همچون حسین چرخابی، احمد جفاری( کاپیتان سپاهان در جام تخت جمشید، حمید معماریان( کاپیتان سپاهان در دهه هفتاد) و سیاوش یزدانی بازیکن فعلی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان نیز مهمانان برنامه باشند.
" چرا می گوییم نه قرمز نه آبی" هم عنوان دیگر صفحه اول بیست و چهارمین شماره فوتبال اصفهان است که به مناسبت دربی تهران منتشر شده است.

برای مشاهده تمام صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نشریه ورزشی اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان اکولوژی پارکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۷۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد در تشریح این خبر گفت: پس از دریافت خبری مبنی بر تردد نفتکش حامل سوخت قاچاق در محور‌های مواصلاتی یزد بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان خاتم قرار گرفت. 
 وی افزود: ماموران با کنترل خودرو‌های عبوری، یک دستگاه نفتکش اسکانیارا متوقف و پس از بازرسی از آن ۳۲ هزار لیتر گازوئیل که بدون مجوز قانونی به صورت قاچاق حمل می‌شد را کشف کردند. 
فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه محموله سوخت کشف شده از استان‌های مرکزی بارگیری و به مقصد جنوب شرق کشور حمل می‌شد خاطرنشان کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • مورایس مسلمان شد+ فیلم
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • آژیر قرمز در اصفهان / فرونشست به آثار باستانی هم رسید
  • آژیر قرمز در اصفهان / فرونشست به آثار باستانی هم رسید+ عکس