Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:00:05 GMT

باشگاه استقلال، سایپا و سیاه جامگان محکوم شدند

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۰۷۶۵۱

باشگاه استقلال، سایپا و سیاه جامگان محکوم شدند

تهران - ایرنا - طبق اعلام کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، باشگاه های استقلال، سایپا و سیاه جامگان به ترتیب در شکایت های «مجید صالح»، «حامد لک» و «ملوان بندر انزلی» محکوم شدند.

به گزارش ایرنا و بر اساس اعلام روز پنجشنبه کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال؛ بر اساس آرای صادر شده، باشگاه استقلال به پرداخت 2 میلیارد و 800 میلیون ریال و برای هزینه رسیدگی به 56 میلیون ریال در حق «مجید صالح» مربی اسبق این تیم محکوم شد که البته این حکم غیرقطعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین باشگاه سایپا به پرداخت 950 میلیون ریال و برای هزینه رسیدگی 19 میلیون ریال در حق «حامد لک» دروازه بان اسبق این تیم محکوم شد.
در دیدار تیم های سیاه جامگان و ملوان بندرانزلی نیز که قرار بود روز 31 شهریور برگزار شود، به دلیل اینکه تیم سیاه جامگان از تکالیف قانونی مبنی بر عمل به تعهدات پیش از انجام بازی غفلت کرده بود، کارت بازی بازیکنان آنها صادر نشد تا این دیدار برگزار نشود. بر همین اساس نتیجه این دیدار 3 بر صفر به سود تیم ملوان بندر انزلی اعلام شد و تیم سیاه جامگان به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.( این رای قابل تجدید نظر است)
ورزشی**9029**1597

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال استقلال و سايپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۷۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد

جعفر پورمختار مدیرکل امور‌مالیاتی آذربایجان‌غربی گفت: پرداخت عوارض ارزش افزوده طی پارسال در مقایسه با سال ماقبل آن ۹۰ درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: میزان عوارض‌پرداختی در سال ۱۴۰۱ در آذربایجان‌غربی حدود ۶۵۰ میلیارد ریال بود که پارسال، این رقم به میزان قابل توجهی افزایش یافت.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی ادامه داد: از این میزان در سال ۱۴۰۲ حدود ۸ هزار میلیارد ریال به شهرداری‌های استان پرداخت شد.

پورمختار اظهار کرد: همچنین ۳ هزار و ۷۶۶ میلیارد ریال از محل عوارض ارزش‌افزوده به دهیاری ها، ۲۳۹ میلیارد ریال به فرمانداری‌ها و ۳۸۶ میلیارد ریال به عشایر اختصاص یافت.

وی گفت: پارسال بیش از ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال از محل عوارض و مالیات بر ارزش افزوده در شهرستان ارومیه اختصاص یافت که ۲ هزار و ۷۸۳ میلیارد ریال سهم شهرداری‌ها بود.

وی افزود: بیش از ۹۸۸ میلیارد ریال سهم دهیاری‌ها، بیش از ۸۶ میلیارد ریال سهم فرمانداری و بیش از ۶۲ میلیارد ریال سهم عشایر این شهرستان پارسال بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
  • روش و نرخ محاسبه خدمات قضایی به کمک مشاوره حقوقی
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • قاچاقچی کود شیمیایی ۶ میلیارد ریال جریمه شد
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد