Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام دبیر هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب کردستان از آغاز پیش فروش بن کارت تخفیف خرید کتاب در این نمایشگاه از ۷ لغایت ۱۴ مهر جاری خبر داد.

عبید رستمی با اشاره به برگزاری هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان کردستان همزمان با18 تا 23 مهر امسال به خبرنگار خبرگزاری شبستان در سنندج اظهار کرد: پیش فروش بن کارت تخفیف خرید کتاب از این نمایشگاه از هفتم مهر آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بن های تخفیف خرید کتاب به منظور تسهیل در امر خرید  و صرفه جویی در وقت و ارائه خدمات بهتر انجام می شود و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت www.icfi.ir نسبت به خرید بن کارت کتاب اقدام کنند.


رستمی افزود: خرید بن کارت های تخفیف کتاب از طریق تمامی کارت‌های عضو شبکه ی شتاب امکان پذیر بوده و فیش دریافتی پس از ثبت نام  و خرید اینترنتی می‌بایست از سوی خریدار جهت دریافت اصل بن در نمایشگاه ارائه شود.


قائم مقام دبیر هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب کردستان با اشاره به استقرار باجه های خرید بن تخفیف کتاب در محل و زمان برگزاری نمایشگاه بیان کرد: باجه های بانکی برای رفاه حال مراجعه کنندگان در محل نمایشگاه مستقر است که خریداران می توانن با ارائه کارت ملی از بن های تخفیف کتاب بهره مند شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: از علاقه مندان درخواست می شود از طریق این سامانه نسبت به تهیه بن تخفیف کتاب قبل از برگزاری نمایشگاه اقدام کنند تا در طول زمان برگزاری با مشکل مواجه نشوند.

 

پایان پیام/79

منبع: شبستان

کلیدواژه: دفاع مقدس حادثه تروریستی اهواز هفته دفاع مقدس شیراز حسن روحانی اهواز علی لاریجانی وزیر بهداشت خامنه ای آیت الله خامنه ای آغاز پیش فروش بن تخفیف خرید کتاب کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۷۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد

هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۲۴ با شعار «عصر جدید، خودرو‌های جدید»، در شهر پکن امروز آغاز به کار کرد.

به گزارش تسنیم، هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۲۴ با شعار «عصر جدید، خودرو‌های جدید»، در شهر پکن امروز آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه با عنوان «نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۲۴» (اتوکِینای چین ۲۰۲۴) از ۶ تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل جدید نمایشگاه بین المللی چین (تیانژو) در حال برگزاری است.

نمایشگاه قطعات خودرو و سالن‌های مرتبط با محصولات جانبی نیز در همان تاریخ‌ها (۶ تا ۹ اردیبهشت) در محل نمایشگاه بین المللی چین (جینگانژوانگ) برگزار می‌شود که فضایی به وسعت کل ۲۳۰,۰۰۰ متر مربع را پوشش خواهد داد.

در این نمایشگاه ۱۱۷ مدل خودرو توسط ۳۰ شرکت خودروساز جهان به نمایش در خواهد آمد. امسال این نمایشگاه با تمرکز بر انرژی‌های نو و با عرضه ۲۷۸ خودروی برقی در حال برگزاری است.

در نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۲۴، شاهد رونمایی از جدیدترین مدل‌های خودرو، پیشرفته‌ترین فناوری‌ها و نوآوری‌های صنعت خودرو خواهیم بود. خودرو‌های برقی، هیبریدی، خودران و متصل در صدر توجه بازدیدکنندگان و رسانه‌ها قرار خواهند داشت.

چری و جک و هونگچی از جمله شرکای تجاری چینی صنعت خودروسازی ایران هستند که در این نمایشگاه جدیدترین محصولات خود را عرضه کرده اند. علاوه بر این برند‌های شناخته شده دنیا همچون ب‌ام‌و، بنز، شورولت، هوندا، هیوندای، جگوار، جیپ، کیا، لکسوس، مرسدس بنز، نیسان، پژو، پورشه، رولز رویس ٬تویوتا، ولوو، فولکس واگن در این نمایشگاه حضور پررنگی دارند.

دیگر خبرها

  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری