Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،اینکه بتوانید غذا‌های خوشمزه بپزید واقعا هیجان انگیز است. اما اگر با ترفند‌های مخصوص بتوانید سریعتر این کار را انجام دهید، هیجان انگیزتر هم می‌شود. ما به شما کمک خواهیم کرد. ببشتربخوانید : طرز تهیه یک صبحانه مقوی و خوشمزه برای روزهای تعطیل راحت ترین روش پخت سیب زمینی   سیب زمینی‌ها را از وسط نصف کنید، روی آن نمک و کمی روغن زیتون بریزید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روی سینی فر گذاشته و به مدت ۳۰-۴۰ دقیقه در فر با دمای ۴۰۰ درجه فارنهایت قرار دهید. با چنگال چک کنید پخته است یا نه.   پای‌های منجمد به کمکتان می‌آید   بسیاری از افراد وقتی می‌خواهند پای درست کنند با مشکل خمیری و نرم بودن پوسته زیری مواجه می‌شوند. اما منجمد کردن پای قبل از پخت، این مشکل را از بین می‌برد چون قبل از اینکه مواد داخل پای نرم شود، پوسته زیرین می پزید و فرصتی برای از دست دادن آب اضافی ندارد. قبل از انجماد حتما پای را در کیسه پلاستیکی یا فویل بپیچید.   سبزیجات را در فر بپزید   برای پخت سبزیجات بخارپز در فر، آن‌ها را بشویید و به اندازه خرد کنید. سپس روی کاغذ نسوز به مدت ۲۰-۳۰ دقیقه در فر با دمای ۳۵۰ درجه فارنهایت بپزید.   پیاز را منجمد کنید   این ترفند وقتی عجله دارید، به شما کمک می‌کند. پیاز را پوست بکنید و خرد کنید. سپس آن‌ها روی سینی گذاشته و در فریزر قرار دهید. فراموش نکنید که قالب را با فویل آلومینیومی بپوشانید و چند ساعت آن را منجمد کنید. سپس پیاز‌ها را در یک کیسه پلاستیکی ریخته و در فریزر قرار دهید تا هر موقع لازم داشتید استفاده کنید.

بااستفاده از پاستای مانده مافین درست کنید   این یک روش عالی برای استفاده از پاستا‌های مانده است. همچنین روش خوبی برای افزودن سبزیجاتی است که بچه‌ها دوست ندارند. منجمد و گرم کردن آن هم آسان است. کافی است تخم مرغ را با پاستاها ترکیب کرده و در قالب بریزید، سپس روی آن را با پنیر پوشانده و در فر قرار دهید.   مرغ ماریناد شده منجمد   معمولا بیشتر ما بعد از یک روز کاری طولانی به خانه برمی‌گردیم و مجبوریم آشپزی را شروع کنیم. برای اینکه راحتتر این کار را انجام دهیم مرغ‌ها را با ماریناد منجمد کنید.   قبل از پخت، مقداری ماست یونانی روی ماهی سالمون بریزید   ماست یونانی ماهی را‌ تردتر می‌کند و کمک می‌کند آرد سوخاری به آن بچسبد.   یک راه ساده برای آبپز کردن تخم مرغ   تخم مرغ‌ها باید تازه باشند. سوراخ کوچکی روی آنها ایجاد کنید تا هوای اضافی خارج شود. به مدت 10 ثانیه در آبجوش بجوشانید. سپس از آبجوش خارج کرده و بگذارید دمای آب روی شعله کمی کاهش یابد. سپس تخم مرغ‌ها را شکسته و یکی یکی در آب بیندازید. برای هر تخم مرغ اضافی باید زمان پخت را ۲۰-۳۰ ثانیه افزایش دهید.   ساندوریچ صبحانه آسان   به دنبال یک ساندوریچ خاص و آسان برای صبحانه می‌گردید؟ پیشنهاد می‌کنیم این مافین‌های خوشمزه را امتحان کنید: مقداری بیکن یا مرغ را قالب مافین بریزید، روی هر کدام یک تخم مرغ و مقداری نمک اضافه کنید. به مدت ۳۰-۴۰ دقیقه در فر بپزید.   طرز تهیه نیمرو در فر   قالب مافین را چرب کنید و تخم مرغ‌ها را درون قالب بشکنید. مقداری نمک و فلفل اضافه کنید. به مدت ۱۷ دقیقه با دمای ۳۵۰ درجه فارنهایت بپزید.

ساندویچ ضدسرقت   از اینکه همکاران و دوستانتان ساندویچتان را بی اجازه برمی‌دارند و می‌خورند، خسته شدید؟ از کیسه‌هایی استفاده کنید که در دو طرف آن لکه‌های سبز و سیاهی به شکل کپک چاپ شده است.     منبع برترین ها انتها پیام/ با این ترفندها، قهرمان آشپزخانه خود باشید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آشپزی دانستنی ها تغذیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۷۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۷۰۰ تن اقلام اساسی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران از توزیع ۵ هزار و ۷۲۷ تن اقلام اساسی در استان خبر داد.


سید محمد جعفری با بیان اینکه ۶ هزار و ۹۹۶ تن کالای اساسی برای استان در نظر گرفته شد که ۵ هزار و ۷۲۷ تن جذب و توزیع شد، افزود: این اقلام شامل ۵ هزار و ۳۹ تن شکر مصرف خانوار و صنف و صنعت، ۹۸ تن گوشت قرمز منجمد و ۵۹۰ تن مرغ منجمد بود.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران تصریح کرد: در این مدت ۳۲ هزار و ۷۵۷ تن مرغ آماده طبخ و ۲۴ میلیون و ۸۹۳ هزار و ۲۸۰ قطعه مرغ زنده به تهران و ۳ هزار و ۸۹۸ تن مرغ به سایر استان‌های کشور ارسال شد.

وی مجموع گواهی صادر شده مرغ زنده استان طی این مدت را ۸۵ میلیون و ۱۲۶ هزار و ۷۱۹ قطعه، گواهی صادر شده حمل مرغ داخل استان را ۶۰ میلیون و ۲۲۰ هزار و ۹۳۹ قطعه، مرغ تحویلی به کشتارگاه را ۵۵ میلیون و ۶۲۱ هزار و ۳۳۰ قطعه و وزن استحصالی مرغ را ۹۸ هزار و ۹۷۷ تن اعلام کرد و گفت: ۴ هزار و ۵۹۰ تن مرغ قطعه بندی استانی و ۴۶ هزار ۴۹۹ تن توزیع استانی شد.

دیگر خبرها

  • افزایش واردات گوشت منجمد
  • واردات گوشت منجمد افزایش می‌یابد
  • ارز واردات ۱۷۰ هزار تن گوشت قرمز اختصاص یافت
  • حداکثر کشتار دام در طول سال ۸ میلیون راس است
  • توزیع ۵۷۰۰ تن اقلام اساسی در مازندران
  • تعمیر لامپ‌های سوخته: یک ترفند کاربردی و ساده (فیلم)
  • ترفند رفع گرفتگی لوله؛ تمیزی و خوش بو کردن سینگ ظرفشویی و روشویی توالت (فیلم)
  • ترفند این زن برای خالی کردن حساب دایی‌اش همه را بهت زده کرد! | ویدئو
  • 5 طراحی نوآورانه کشوهای گوشه آشپزخانه: بهبود دسترسی و بهره‌وری از فضا
  • کاریابی اینترنتی، ترفند کلاهبرداران سایبری