Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@07:10:14 GMT

ناراحتي هواداران از نبود بليت در ورزشگاه آزادي+فيلم

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۰۸۱۲۹

ناراحتي هواداران از نبود بليت در ورزشگاه آزادي+فيلم

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاري آريا - بسايري از هواداران استقلال و پرسپوليس از اينکه نتوانستند بليت تهيه کنند ناراحت هستند.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، کمتر از 4 ساعت ديگر به آغاز ديدار دو تيم استقلال و پرسپوليس در هفته هشتم رقابت‌هاي لگي برتر فوتبال ايران باقي مانده است.
اين در حاليست که همچنان بسياري از هواداران ناراحت و نگران تهيه بليت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بسياري از هواداران استقلال و پرسپوليس که نتوانستند از طريق اينترنت بليت تهيه کنند همچنان در بلاتکليفي هستند و منتظر راهي براي ورود به ورزشگاه آزادي هستند.
*هواداران پرسپوليس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس تأکيد کردند نتوانستيم از طريق اينترنت بليت تهيه کنيم و سايت دچار مشکل بود. از راه دور به ورزشگاه آزادي آمديم تا بتوانيم از طريق باجه‌هاي بليت‌فروشي بليت تهيه کنيم اما متأسفانه نتوانستيم از اين طريق هم بليت اين ديدار را تهيه کنيم.
*بعضي از هواداراني که نتوانستند بليت تهيه کنند منتظر آن هستند که از طريق اسکوربوردي که در محوطه ورزشگاه آزادي مستقر است در صورت وارد نشدن به استاديوم از طريق اسکوربورد بازي را تماشا کنند.
*همچنان رفته به رفته به تعداد هواداران افزوده مي‌شود و هواداراني که توانستند از طريق اينترنت بليت تهيه کنند با آرامش و بدون دغدغه در حال ورود به سکوها هستند.

انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۸۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی بر اساس اعلام باشگاه تراکتور علاقه‌مندان و تماشاگران می‌توانند از طریق لینک مستقیم https://ticket.tractor-club.com بلیت این بازی را تهیه کنند و هنگام ورود به ورزشگاه نیز باید کارت ملی به همراه داشته باشند.

دیدار ۲ تیم تراکتور تبریز و ذوب‌آهن از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود و بلیت فروشی الکترونیکی این دیدار تا ساعت ۱۶ روز بازی انجام می‌شود.

تراکتور سنگین‌ترین باخت تاریخ لیگ برتر خود را در هفته ۲۳ فصل جاری با نتیجه ۴ بر ۱ مقابل ذوب آهن تجربه کرد. پس از کناره گیری خمز از امروز حمید مطهری به طور موقت هدایت تراکتور را به عهده گرفته است.

 

دیگر خبرها

  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن
  • کل کل جدید استقلال و پرسپولیس؛ پالایشگاه و بانک!
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم