Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی با بیان اینکه از ارکان اصلی سازمان منابع طبیعی یگان حفاظت است گفت: وظایف و مسئولیت‌های یگان حفاظت گسترده است و نیازمند مشارکت مردم است که خوشبختانه نظر ۸۰ درصد مردم استان نسبت به منابع طبیعی تغییر کرده است. ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علیرضا نصرآبادی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی اظهار داشت: یکی از ارکان اصلی سازمان منابع طبیعی، یگان حفاظت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی بیان کرد: یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گستردگی عرصه‌های پیش رو و تنوع فعالیت‌هایی مانند جلوگیری از قاچاق محصولات اعم از چوب، تولید و حمل زغال به صورت غیر قانونی و مباحث و گرفتاری‌های حریق را برعهده دارند.

نصرآبادی گفت: وظایف و مسئولیت‌های یگان حفاظت گسترده است و نیازمند مشارکت مردم و جامعه مخاطب هستیم.

وی با بیان اینکه نیروی یگان حفاظت باید اشراف کامل بر عرصه‌ها داشته باشند خاطرنشان کرد: این امر در صورتی میسر می‌شود که به ساختار سازمانی استاندارد دست یابیم و باید تعریف مشخصی برای جایگاه تشکیلاتی یگان حفاظت منابع طبیعی داشته باشیم.

نصرآبادی اظهار داشت: خراسان جنوبی سومین استان پهناور کشور است به همین دلیل عرصه های تحت پوشش از نرم استانداردی که باید یگان حفاظت داشته باشد بیشتر است بنابراین نیازمند توجه بیشتری به یگان حفاظت است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی گفت: در راستای رویکرد تعاملی با جامعه مخاطب طی دو سال گذشته نیازمند تغییر نگاه جامعه مخاطب بوده‌ایم که در این راستا تا حدودی موفق شده‌ایم.

وی اظهار داشت: 80 درصد نظرات مردم نسبت به منابع طبیعی تغییر کرده و این امر بسیار خوب است.

نصرآبادی خاطرنشان کرد: سختگیری یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری به دلیل امکان استقرار و ادامه حیات مردم و صنایع تولیدی در استان است.

فرمانده پلیس پیشگیری خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: در راستای مصوبه شورای عالی امنیت کشور همه سازمان‌هایی که به وضعیت حفاظتی نیازمند هستند باید یگان حفاظت تشکیل دهند.

زاهدی خاطرنشان کرد: در این راستا اداره کل منابع طبیعی جزو نخستین سازمان‌هایی است که در ذیل آن یگان حفاظت تشکیل شده است.

انتهای پیام/ ع

R41348/P1494/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۸۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت

به گزارش خبرنگار مهر، حامد صادقی، صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: به همت نیروهای پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جیرفت در راستای صیانت و حراست از حقوق بیت‌المال ۲۸۰۰ متر مربع از اراضی ملی آباد بخش مرکزی که چندی پیش توسط افراد سودجو مورد تصرف قرار گرفته بود از ید سودجویان خارج شد.

وی افزود: مردم طبیعت دوست می‌توانند در تماس با شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی و … اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‌های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.

کد خبر 6089926

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • مهار ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی
  • مهار 17 میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت
  • دستگیری قاچاقچیان چوب در لفور سوادکوه
  • آبگیری سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی در پی بارندگی
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • ممنوعیت برداشت فرآورده‌های جنگلی و مرتعی بدون اخذ مجوز در دماوند
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم