Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال، دیدار دو تیم سیاه جامگان و مس رفسنجان تا تعیین تکلیف تیم مشهدی لغو شد.‏ آفتاب‌‌نیوز :  کمیته مسابقات این سازمان اعلام کرد: با توجه به اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون ‏فوتبال مبنی بر ۳ بر صفر شدن دیدار سیاه جامگان و ملوان به سود نماینده انزلی و این که تیم مشهدی فرصت اعتراض به این رای را دارد، دیدار دو تیم سیاه‌جامگان و مس رفسنجان در هفته ششم لیگ ‏دسته اول فوتبال لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دیدار تیم‌های سیاه جامگان و ملوان بندرانزلی که قرار بود روز ۳۱ شهریور برگزار شود به دلیل خودداری از تکالیف قانونی توسط تیم سیاه جامگان که موجب عدم برگزاری مسابقه شده است، نتیجه دیدار این دو تیم سه بر صفر به سود تیم ملوان بندر انزلی اعلام شد و تیم سیاه جامگان به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای قابل تجدید نظر است)
مسابقه فوق علی‌رغم حضور تمام مسابقات رسمی و تدارکات لازم جهت انجام آن از سوی تیم میزبان، به علت عدم ارائه کارت حضور در مسابقه توسط تیم سیاه جامگان، برگزار نشد و موضوع در پرونده مربوطه ضبط می‌شود.
به گزارش سازمان لیگ فوتبال،پیش از این هم سیاه جامگان در یک دیدار حاضر نشده بود و طبق قانون، اگر اعتراضی به رای کمیته انضباطی نداشته باشد یا دفاعیاتش پذیرفته نشود، این تیم به دسته سوم سقوط می‌کند.

کد خبر: ۵۴۷۸۹۵ تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سیاه جامگان مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۸۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای روسی در آستانه تسلط بر شهر راهبردی «چاسوف یار» هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، وادیم اسکپتسکی معاون رئیس کل اطلاعات وزارت دفاع اوکراین از سقوط قریب الوقوع شهر راهبردی این کشور به دست روسها خبر داد.

وی افزود: سقوط شهر راهبردی جاسوف یار به دست نیروهای ارتش روسیه حتمی است.

این مقام اوکراینی با اشاره به تنگایی که نیروهای این کشور در ارتفاعات شهر چاسوف یار با آن دست و پنجه نرم می کنند از سقوط این شهر مشابه شهر آودیواکا در آینده نزدیک خبر داد.

وی به اهمیت راهبردی این شهر برای نیروهای اوکراینی اشاره کرد و گفت: تسلط روسها بر این شهر راه برای تسلط آنها بر شهرهای بزرگ در دونتسک هموار خواهد کرد.

این درحالی است که پیش از این الکساندر سیرسکی فرمانده ارتش اوکراین از اوضاع سخت نیروهای این کشور در خطوط نبرد خبر داده بود.

سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه هفته گذشته اعلام کرده بود که نیروهای روسی در حال حاضر ابتکار عمل را در جبهه ها در دست دارند.

طی روزهای گذشته روسها بر بردیچی، بوگدانوفکا، نوومیخلوفکا، سیمینوفکا و پرفومایسکو مسلط شده اند.

کد خبر 6095506

دیگر خبرها

  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند
  • شب سیاه در لیگ دو فرانسه: مرسی سیتی! (عکس)
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی
  • روزگار سیاه فوتبال خوزستان، تیره‌تر از رنگ نفت؛ محکوم به سقوط!
  • نیرو‌های روسی در آستانه تسلط بر شهر راهبردی «چاسوف یار» هستند
  • نیروهای روسی در آستانه تسلط بر شهر راهبردی «چاسوف یار» هستند