Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۰۰ میلیارد ریالی لوازم آشپزخانه و چینی جات ایرانی احتکار شده در ورامین خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری اظهار داشت: در راستای برخورد با اخلالگران و مفسدان اقتصادی و در اجرای طرح‌های مقابله با محتکران کالا‌های اساسی مردم، مأموران پلیس Police اطلاعات و امنیت استان، یک انبار بزرگ دپوی لوازم آشپزخانه را در ورامین شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: ماموران با انجام تحقیقات و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی به همراه نمایندگان اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی به محل اعزام شده و در حضور نگهبان از انبار مذکور بازدید کردند.

سردار ناظری بیان کرد: در بازرسی انجام شده توسط ماموران بیش از ۳۷ هزار کارتن لوازم آشپزخانه و چینی جات ایرانی کشف شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های احتکار شده را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، اظهار داشت: انبار‌های مذکور پلمب و پرونده اولیه با توجه به عدم حضور مالک نیز به مراجع قضائی ارسال شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این فوتبالیست پرسپولیسی کوکائین می کشید! + جزییات

جزییات تیراندازی به سمت کامیون‌ها / اعتصاب کنید!

پایان دعوای 70 دانش آموز با دخالت پلیس ضد شورس+تصویر

مواجهه شجاعانه خبرنگار آمریکایی با اعضای گروهک تروریستی منافقین +تصویر

این مرد را می شناسید؟! / اودر سایت همسریابی سراغ زنان می رفت! +عکس

فتوای مرگ این مُلا صادر شد / او با زنان چه کرد؟! + عکس مرد فراری

دست درازی هوشنگ به دخترم را دیدم! / عاشق مادرش بودم!

تصویر سربازان رژیم صهیونیستی در بیلبورد مناسبتی دفاع مقدس در شیراز! + تصاویر

تصادف پر حاشیه مرد بازنشته با یک زن در مشهد

مهریه عجیب نسرین طلاق را برای میلاد سخت کرد!

فیلم دیده نشده از حادثه تروریستی اهواز / 4 داعشی 12 دقیقه شلیک کردند و حتی تیر خلاص هم زدند!

مردی همسر را به خاطر تولید مثل زیاد در ششمین حاملگی اش کشت +عکس

کشف 12 قبر عجیب در دل جنگ / روانشناس با بیماران چه می کرد! +تصویر

این 4 دختر تهرانی داستان عجیبی دارند!

فیلم لحظه تیراندازی و تعقیب و گریز شبانه 2 تبهکار در آبادان

تجاوز به دختر کنکوری در خلوتگاه آقای مشاور در تهران!

تجاوز پزشک جراح به 32 دختر باکره + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز اقتصادی پلیس Police آشپزخانه اخبار حوادث شرق استان تهران چینی انتظامی ایرانی ورامین عکس اهواز فیلم دختر تهران مرد حادثه تروریستی اهواز حمله تروریستی اهواز عجیب زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۸۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورامین مرکز استان تهران شرقی می‌شود

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا گفت: استان شدن ورامین از موافقت با طرح تا اجرا در دولت سیزدهم کلید خورد و با توجه به پیشینه تمدنی ورامین نسبت به سایر مناطق، به عنوان مرکز استان تهران شرقی معرفی شده و دولت نیز در حال نهایی کردن آن است. - اخبار استانها -

حسین نوش‌آبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ورامین، با اشاره به موضوع تشکیل استان تهران شرقی گفت: حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا یکی از حوزه‌های پرجمعیت و از لحاظ جغرافیایی وسیع است که از نظر فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و صنعتی نیازمند ساختار جدید و تقسیمات جدید کشوری است.

وی افزود: به دلیل وجود جمعیتی بیش از 900 هزار نفر در شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا و نیز جمعیت شهرستان پاکدشت، بیش از 1 میلیون نفر جمعیت در جنوب شرقی استان تهران سکونت دارند که تأسیس استانداری را ضروری کرده است.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا گفت: در سفر رئیس‌جمهور به دیار 15 خرداد، بحث استان شدن ورامین قطعی شده، البته استان شدن ورامین از پیش مطرح شده بود و پیگیری این موضوع در این دوره از دولت انجام شده است.

نوش‌آبادی تصریح کرد: استان شدن ورامین و موافقت با طرح، اجرا و در دستور کار قرار گرفتن این پروژه در دولت سیزدهم انجام خورده است.

واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی

 وی ادامه داد: بر اساس پیگیری‌ها و رایزنی‌های فراوانی که با رئیس‌جمهور انجام شده، استان تهران به 3 استان تهران مرکزی، تهران غربی به مرکزیت شهریار و استان تهران شرقی به مرکزیت ورامین تقسیم می‌شود.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های ورامین و نیز پیشینه تمدنی و تاریخی، این منطقه نسبت به سایر مناطق، ارجحیت دارد و به عنوان مرکز استان تهران شرقی معرفی شده و دولت نیز در حال نهایی کردن آن است که در نهایت به عنوان لایحه به مجلس آینده ارائه شده و استان شدن ورامین در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ورامین مرکز استان تهران شرقی می‌شود
  • گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • از سرگیری فعالیت‌های «آشپزخانه مرکزی جهانی» در غزه