Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، گودرز امیری ظهر پنج شنبه در شورای برنامه ریزی لرستان که در شهر سپیددشت برگزار شد با اشاره به جمع بندی مشکلات بخش پاپی و ایجاد کمیته پیگیری در این زمینه، اظهار داشت: این کمیته مصوباتی داشته که امروز در شورای برنامه ریزی تصویب می شوند.

ساماندهی جاده خرم آباد - سپیددشت

وی با اشاره ساماندهی جاده خرم آباد - سپیددشت، اظهار داشت: این جاده تا سال ۱۴۰۰ به طور کامل ساماندهی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اقتصادی استاندار لرستان با تاکید بر اینکه مطالعات چهار خطه شدن این مسیر تکمیل و به وزارت راه و شهرسازی ارسال شود، گفت: همچنین راهداری باید به اصلاح نقاط حادثه خیز این محور تا پایان سال اقدام کند.

امیری در ادامه با اشاره به تامین آب شرب شهر سپیددشت، گفت: در این راستا تصمیم گرفته شد که آب و فاضلاب گزینه آبرسانی را اعلام کند و تا تیرماه سال آینده این پروژه عملیاتی شود.

وی، تاکید کرد: تا یک ماه آینده تصمیم لازم در این رابطه صورت گیرد و عملیات اجرایی آن در اسرع وقت آغاز شود.

معاون اقتصادی استاندار لرستان، بر ضرورت اجرای طرح اضطراری آبرسانی به شهر سپیددشت تاکید کرد.

امیری همچنین با اشاره به بحث آبرسانی به روستاهای بخش پاپی، گفت: لیست این روستاها و راهکارهای لازم در قالب ایجاد مجتمع آبرسانی و یا اجرای پروژه آبرسانی تک روستا در این زمینه اتخاذ شود.

ایجاد پارکینگ در منطقه آبشارهای بخش «پاپی»

وی با اشاره به روستای گردشگری «بیشه» نیز، گفت: در این زمینه ۶۰ میلیون تومان برای مطالعه طرح جمع آوری فاضلاب و آب شرب این روستا اختصاص خواهد یافت.

معاون اقتصادی استاندار لرستان با تاکید بر ضرورت رفع مشکل ورود فاضلاب روستا به آبشار «بیشه» گفت: همچنین سه روستای بزرگ این شهر در مسیر جاده خرم آباد- سپیددشت و روستاهای کوچک این مسیر باید تا قبل از عید برق رسانی شوند.

امیری با تاکید بر ایجاد پارکینگ و جاده سلامت در مسیر آبشار وارک، گفت: احداث پارکینگ در آبشار «نوژیان» همچنین یکی دیگر از مصوبات بوده که باید عملیاتی شود.

وی با تاکید بر اعلام برنامه زمانبدی برای احداث دو پارکینگ از سوی بخش خصوصی، گفت: همچنین ساماندهی سرویس های بهداشتی آبشار گریت و تهیه پکیج برای واگذاری به بخش خصوصی باید صورت گیرد.

معاون اقتصادی استاندار لرستان همچنین با تاکید بر ضرورت احداث پاسگاه و ساختمان منابع طبیعی در منطقه «پاپی»، گفت: دیوار حایل ورودی شهر سپیددشت با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان در قالب اعتبارات سال ۹۸ باید عملیاتی شود.

وی با ضرورت تعیین تکلیف مطالعات طرح جامع شهر سپیددشت نیز تاکید کرد.

کد خبر 4414343

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری لرستان اصلاح نقاط حادثه خیز گردشگری گودرز امیری ماه محرم بوشهر کرمانشاه هفته دفاع مقدس خبرگزاری مهر گرگان مشهد عاشورا مراسم عزاداری رژه نیروهای مسلح شهرکرد سانحه تصادف شیراز حمله تروریستی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۸۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند

به گزارش خبرنگار مهر، محمود پور داوودی صبح سه شنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان دیلم اظهار داشت: بازدید های میدانی کمیته فنی شورای ترافیک شهرستان دیلم از نقاط حادثه خیز باید به صورت مستمر انجام و در خصوص اتخاذ تصمیم و اعلام به دبیرخانه شورای ترافیک شهرستان و استان اقدام شود.

معاون عمرانی فرماندار دیلم با اشاره به اینکه راهداری بایدنسبت به بهسازی و اصلاح خاکریزی دهانه پل ها در سطح محورهای برون شهری شهرستان در اسرع وقت اقدام کند، افزود: توسعه‌، بهسازی و آشکارسازی محورهای برون شهری با نصب سرعتکاه و نصب چراغ های چشم گربه ای در اولویت قرار گیرد.

دبیر شورای ترافیک شهرستان دیلم بیان کرد: شهرداری های دیلم و امام حسن نسبت به نصب بنر اطلاع رسانی و تبلیغاتی در سطح شهر و همچنین در فضای مجازی با موضوع ایمنی موتورسواران در نهادینه شدن و فرهنگ‌سازی این موضوع تسریع کنند و نسبت به رفع نقاط حادثه خیز که توسط پلیس راهور اعلام شده در اسرع وقت اقدام کنند.

کد خبر 6092708

دیگر خبرها

  • ◄ آمارهای رفع نقاط پرحادثه راه‌ های کشور شفاف است
  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • اتصال خط ۵۰۰ مخزن عباس آباد به خط اصلی آبرسانی منطقه ۹ پله ارومیه
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز