Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مراسم افتتاح پروژه بیمارستان گوریه در بخش شعیبیه، اورژانس بزرگ بیمارستان خاتم الانبیا (ص)، بخش مراقبت های ویژه ، مرکز ماموگرافی، غربالگری سرطان و بیماری های خاص، 2 مرکز جامع سلامت روستایی صوفان و ابوعظام، 3 پایگاه جامع سلامت شهری در مناطق خانه سازی، بلوار کشاورز و جاده صاحب الزمان (عج) و همچنین 2 خانه بهداشت روستایی لنگر و قلعه عبدالحسین امروز پنجشنبه، 5 مهرماه با حضور سید حسن قاضی زاده هاشمی در شهرستان شوشتر و توابع آن برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد ابول نژادیان، رییس دانشکده علوم پزشکی شهرستان شوشتر در حاشیه مراسم بهره برداری از پروژه های مذکور، هزینه صرف شده به منظور بهره برداری از این پروژه ها را 230 میلیارد ریال عنوان کرد.

وی اذعان داشت: با بهره برداری از این پروژه ها 25 درصد به تعداد تخت های بستری و 6 هزار متر مربع به فضای بهداشتی و درمانی شهرستان شوشتر اضافه خواهد شد.

نشست شورای اداری و بررسی مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان شوشتر از دیگر برنامه های وزیر بهداشت به این شهرستان است.

انتهای پیام/گ

افتتاح بزرگراه با حضور وزیر راه و شهرسازی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۹۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم وطن خواه، با بیان اینکه تشکیل شبکه های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان از برنامه های اولویت دار وزارت بهداشت است، اظهار داشت: طبق اسناد بالادستی تا سال ۱۴۰۴ باید ۸۵ درصد آزمایشگاه های بیمارستان های دولتی تحت پوشش شبکه آزمایشگاهی قرار گیرند.

وی افزود: در حال حاضر شبکه آزمایشگاهی در ارتباط با بخش خصوصی طبق آیین نامه ها موجود است و در صورت داوطلب بودن می توانند در شبکه آزمایشگاهی قرار گیرند.

وطن خواه گفت: بیش از ۸ هزار و ۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور در حال فعالیت هستند که از این تعداد حدود ۳ هزار و ۵۰۰ آزمایشگاه بهداشتی هستند.

کد خبر 6092779 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد