Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@06:11:38 GMT

سکانس‌هایی از فیلم باد ما را خواهد برد

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۰۹۹۶۸

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 فیلم سینمایی «باد ما را خواهد برد» به کارگردانی عباس کیارستمی محصول سال 1378 است. بهزاد، کیوان، علی و جهان که اعضای یک گروه فیلمسازی هستند برای ساخت فیلمی با موضوع مراسم سوگواری محلی از تهران به روستاهای کردنشین سیاه‌دره و شاهپورآباد در بخش دینور، دهستان حر در کرمانشاه می‌روند و در انتظار مرگ پیرزنی در حال احتضار می‌مانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها برای شخصی به نام خانم گودرزی کار می‌کنند. روستاییان تصور می‌کنند که آن‌ها برای یافتن گنج آمده‌اند و بهزاد، تنها عضو گروه که چهره اش دیده می‌شود نیز بدش نمی‌آید که مردم چنین تصوری داشته باشند. تنها چیزی که در او و دوستانش دیده می‌شود، حالتی از انتظار برای رخ‌دادن یک حادثه است. گاهی او از پشت بام‌ها، خود را به کنار خانه پیرزنی می‌رساند که در آستانه مرگ است و فرزندانش در آنجا جمع شده‌اند و اندوهگین و منتظرند و گاهی نیز برای صحبت کردن با تلفن همراه، ناچار است به گورستان روستا که روی قله تپه مجاور قرار دارد برود. در آنجا، جوانی در حال حفر یک گودال است. سرانجام، در حالی که به نظر می‌رسد همراهان بهزاد از انتظار خسته‌شده و رفته‌اند، با ریزش گودال، جوان حفار زخمی می‌شود و پیرزن روستایی هم زنده می‌ماند، اما حالا بهزاد که یک مرد جوان شهری است، در این روستای دورافتاده به درک تازه‌ای از فلسفه تولد و زندگی دست یافته‌است. بهزاد دورانی، فرزاد سهرابی، مسعود منصوری، معصومه سلیمی، بهمن قبادی، نقره اسدی، علیرضا نادری، روشن کرم علمی، ریحان حیدری و لیدا سلطانی در این فیلم سینمایی مقابل دوربین محمود کلاری بازی کردند، پیمان یزدانیان موسیقی متن این اثر را ساخت و کیارستمی شخصاً این اثر را تدوین کرد. این فیلم برای نخستین بار در جشنواره ونیز 1999 به نمایش درآمد و برنده جایزه بزرگ هیئت داوران و جایزه فیپرشی از جشنواره ونیز شد. سکانس‌هایی از این این فیلم سینمایی را در تابناک تماشا می‌کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سکانس طلایی سکانس برتر ویدیو فیلم سینما بهمن قبادی علیرضا نادری عباس کیارستمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۹۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرو شراب با بطری در سریال پرحاشیه تلویزیون!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 سریال هفت سر اژدها ساخته ابوالقاسم طالبی اگرچه کیفیت پایینی دارد اما در مقابل هیچ کدام از خط قرمزهای مرسوم صداوسیما را رعایت نکرده و با این میزان دست باز کارگردان، یک تصویر کاریکاتوری از فساد در ایران ارائه کرده است. در تازه ترین حاشیه، در یکی از سکانس‌های این سریال شراب با برند مشخص توسط یک نوجوان برای حمید گودرزی سرو می‌شود. این سکانس جالب را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • سکانس‌هایی از فیلم هوک
  • سرو شراب با بطری در سریال پرحاشیه تلویزیون!
  • (ویدئو) سکانس بامزه‌ای که از «بمب یک عاشقانه» وایرال شد
  • ببینید | سکانس جنجالی سرو مشروبات الکی در سریال خبرساز تلویزیون!
  • بهروز افخمی «کاغذ شطرنجی» را تهیه می‌کند
  • ببینید | سکانس جنجالی سانسور شده در پایتخت ۵
  • سکانس‌هایی از فیلم تورقوزآباد
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • آرتتا در کادر فنی‌اش بهزاد غلامپور دارد! (عکس)‏