Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - میانگین سنی بازیکنان استقلال 26.8 و پرسپولیس 27.3 سال است.

به گزارش وبسایت نود، ترکیب دو تیم استقلال و پرسپولیس برای دربی 89 اعلام شد. بر این اساس بازیکنان فیکس استقلال حدود نیم‌سال سن کمتری از پرسپولیسی‌ها دارند. میانگین سنی شاگردان برانکو در این مسابقه 27.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3 سال است. هر چند که بشار رسن 21 ساله به عنوان جوان‌ترین بازیکن این دربی، یک پرسپولیسی است. پیرترین بازیکن هم جلال حسینی با 36 سال سن است. سن بازیکنان پرسپولیس به این شرح است؛ علیرضا بیرانوند (26 سال)، شجاع خلیل‌زاده (29 سال)، جلال حسینی (36 سال)، بشار رسن (21 سال)، احمد نوراللهی (25 سال)، کمال کامیابی‌نیا (29 سال)، حسین ماهینی (32 سال)، محمد انصاری (27 سال)، علی علیپور (23 سال)، سیامک نعمتی (24 سال)، منشا (29 سال).

در سمت مقابل، میانگین سنی بازیکنان استقلال 26.8 است. در این بازی مهدی رحمتی (35 سال)، میلاد زکی‌پور (22 سال)، روزبه چشمی (25 سال)، علی کریمی (24 سال)، فرشید اسماعیلی (24 سال)، روح‌الله باقری (27 سال)، مرتضی تبریزی (27 سال)، آرمین سهرابیان (23 سال)، طارق حمام (22 سال)، وریا غفوری (31 سال)، پژمان منتظری (35 سال) برای استقلال به میدان می‌روند که رحمتی 35 ساله مسن‌ترین بازیکن استقلال و دومین بازی مسن زمین بعد از سیدجلال است.

 

14001

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال داخلی اختصاصی لیگ برتر ایران دربی ویژه جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۰۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: من را با کسی مقایسه نکنید

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن از وضعیت تیمش بسیار راضی است و دوست ندارد با هیچ مربی دیگری مقایسه شود.

به گزارش ایسنا، پاری سن ژرمن در بازی معوقه هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه به مصاف لوریان رفت و با نتیجه پر گل ۴ بر یک برنده شد. با این برد پاری سن ژرمن صدرنشین ۶۹ امتیازی شد و و در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل، تنها به دو امتیاز دیگر برای قهرمانی‌اش نیاز دارد. پی‌اس‌جی با موناکو رده دومی یازده امتیاز اختلاف دارد و با پیروزی در دیدار بعدی اش قهرمانی خود را قطعی خواهد کرد.

به نقل از لوپاریزین، لوئیس انریکه روزهای درخشانی را در پاری سن ژرمن تجربه می کند و با این تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم راه پیدا کرده است. او دوست ندارد که با دیگر مربیان پاری سن ژرمن مقایسه شود. انریکه بعد از پیروزی قاطع برابر لوریان گفت: من اصلا دوست ندارم که با کسی مقایسه شوم؛ چرا که شریط هر فصل متفاوت است و چنین مقایسه‌ای خوب نیست. همواره تلاش می‌کنم تا پایبند به اصول و تفکرات خود باشم و به همین خاطر بازیکنان باید برای خوشحال‌کردن هواداران نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

او ادامه داد: اکنون در شرایط خوبی به سر می بریم. برای یک مربی همواره لحظات تلخ و شیرین وجود دارد و خوشبختانه اکنون ما لحظات خوبی را تجربه می کنیم. برای قهرمانی در همه جام ها باید به میدان برویم. امیدوارم که تا پایان فصل هشت بازی دیگر انجام دهیم.

انریکه در پایان گفت: بازی بسیار خوبی را برابر لوریان به نمایش گذاشتیم و با شایستگی به پیروزی رسیدیم. دوست دارم که همواره قهرمانی تیم به دست خود ما به دست آید و نه با کمک دیگر تیم‌ها. در دیدار امشب به چند بازیکن اصلی استراحت دادم و خوشبختانه بازیکنان نیمکت نشین هم آمادگی بسیار بالایی از خود نشان دادند و این نشان می دهد که ما یک تیم کامل و آماده‌ایم. هر مربی می‌خواهد ثابت کند که تیمش تنها یازده بازیکن نیست. برابر لوریان نشان دادیم بازیکنان جوان و بااستعداد بسیار باکیفیتی داریم که می‌توانند در آینده به تیم کمک زیادی بکنند و این واقعا خوشحال‌کننده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • انریکه: من را با کسی مقایسه نکنید
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس