Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر اطلاع رسانی حکمت ملی، هیأتی از اتحادیه میهنی کردستان عراق به ریاست «برهم صالح» با «سید عمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی دیدار و گفتگو کرد.

براساس این گزارش، آخرین وضعیت سیاسی عراق و انتخاب‌های پیش رو از جمله مهم‌ترین مسائل مورد بحث طرفین بود.

سید عمار حکیم حکیم در این دیدار بر اهمیت یکپارچه‌سازی دیدگاه گروه‌های سیاسی در خصوص مرحله فرا رو و چالش‌های آن تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین خرسندی خود را نسبت به تحولاتی که اتحادیه میهنی کردستان شاهد آن بوده و نیز تلاش‌هایی که برای یکپارچه‌سازی دیدگاه‌های مسئولان این اتحادیه صورت گرفته، ابراز کرد.

رهبر جریان حکمت ملی بر ضرورت تقویت و حفظ روابط تاریخی میان کُردها و دیگر قومیت‌های عراقی تاکید کرد و بر اهمیت پست ریاست جمهوری به عنوان نماد وحدت ملی و پشتیبان قانون اساسی و حامی منافع تمام ملت عراق اشاره کرد.

کد خبر 4414426

منبع: مهر

کلیدواژه: اتحادیه میهنی کردستان عراق برهم صالح عراق ایالات متحده آمریکا روسیه ایران سوریه رژیم صهیونیستی عراق فلسطین دونالد ترامپ ترکیه عربستان سعودی انگلیس افغانستان جنگ 2015 یمن آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان در مصلای این شهرستان ضمن اشاره به سفر هفته گذشته رئیس جمهور به استان سمنان و شهرستان دامغان، بیان کرد: مردم انتظار دارند که دولتی‌ها به صورت شفاف میزان اعتبارات و مصوبات را بیان کنند.

وی با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شده و مسئولان گزارش عملکرد خود را نیز بیان کنند، افزود: اعلام تعداد مصوبات و میزان اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان و شهرستان دامغان یک مطالبه عمومی است

امام جمعه دامغان در ادامه ضمن اشاره به هفته کارگر و با بیان اینکه اسلام برای این قشر ارزش و جایگاه خاص قائل است، تاکید کرد: مسئولان باید از حق و حقوق کارگران دفاع کنند تا این قشر با انگیزه بیشتری به رشد تولید کمک نمد.

کد خبر 6089141

دیگر خبرها

  • در حاشیه دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • دیدار رئیس جمهور با شهروندان مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ
  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف مطالبه جدی ایران از عراق است
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • زالوژنی سفیر اوکراین در انگلیس شد
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!