Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ۱۵ خرداد قرچک گفت: حملات تروریستی اهواز اقدامی کورکورانه در جهت ضربه زدن به نظام بوده و هیچ‌کس نمی‌تواند در منطقه امنیت نظام را بر هم بزند. ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳ استانها استان تهران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قرچک، علی‌اصغر شهیری امروز در مراسم رزمایش مشترک نیروهای مسلح شهرستان قرچک با بیان اینکه تلاقی عاشورای حسینی(ع) و هفته دفاع مقدس گواه این موضوع است که هیچ مسیری روشن‌تر از مسیر امام حسین(ع) نیست اظهار داشت: شهدای ما ادامه‌دهنده شهدا کربلا هستند و برای دفاع از ولی و رهبر خود آماده هرگونه فداکاری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بسیاری از جوانان ما با هدف حفظ آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گوش به فرمان امام راحل دادند و با حضور در جبهه حق علیه باطل 8 سال جانانه جنگیدند و به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج 15 خرداد قرچک در ادامه با اشاره به حادثه تروریستی اهواز افزود: حملات تروریستی اهواز اقدامی کورکورانه در جهت ضربه زدن به نظام بوده، این در حالی است که هیچ‌کس یارای برهم زدن امنیت نظام جمهوری اسلامی در منطقه را ندارد.

"مردمی بودن" یکی از ارزش‌های دفاع مقدس است

در ادامه این مراسم بهمن خطیبی سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای جنگ تحمیلی اظهار داشت: دفاع مقدس از ارزش‌های این نظام است که باید برای نسل‌های آینده نیز زنده نگه داشته شود و رشادت‌ها و دلاوری‌های جانبازان و خانواده‌های شهدا به نسل‌های بعد انتقال داده شود.

وی با اشاره به سابقه شهرستان قرچک به لحاظ فعالیت در زمینه‌‌های فرهنگی گفت: یکی از وظایف مهم نیروهای انقلابی انتقال ارزش‌های دفاع مقدس است که باید این ارزش سینه به سینه انتقال پیدا کند.

سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک تأکید کرد: یکی از ارزش‌های مهم دفاع مقدس، مردمی بودن دفاع مقدس بود که با فرماندهی امام خمینی(ره) و 8 سال جنگ تحمیلی از نظر پشتیبانی و حضور فعال نیروهای انقلابی جنگ را مدیریت کند.

خطیبی ادامه داد: یکی از افتخار دفاع مقدس این است که اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران را به رُخ دنیا کشید و در مقابل کشورهای غربی ایستاد و اجازه نداد که یک وجب از خاک کشور جدا شود.

وی در پایان با بیان اینکه دفاع مقدس گفتمان ایستادن در مقابل ظالم بود تصریح کرد:  ادامه این گفتمان را امروز در کشورهای منطقه می‌بینیم که چگونه با بینش اسلامی در مقابل حکام خود ایستادگی می‌کنند و زیر بار ظلم و ستم نمی‌روند.

انتهای پیام/ ت

R7840/P1336/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۰۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان

سرهنگ فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: از سال گذشته حوزه هنری و دفاتر حفظ آثار در شهرستان‌ها فعال شده و قرار است زندگینامه شهدای هر شهرستان توسط جوانان داوطلب در همان شهرستان به تحریر درآید.

وی افزود: سال گذشته ۲۰ عنوان کتابچه چاپ شد که هر کدام اختصاص به یک شهید دارد و به صورت جیبی قابل حمل است.

سرهنگ فلاحی بیان کرد: این کتابچه‌ها شامل زندگینامه، خاطرات و با وصیت نامه شهدا به همراه تعدادی عکس است تا دانش آموز با فضای دفاع مقدس آشنا شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در مدارس هر شهرستان، کتابچه‌ها توزیع می‌شود تا دانش آموز قهرمانان خود را بشناسند.

سرهنگ فلاحی با بیان اینکه در حوزه تولید کتاب قلم و تجربه نویسندگان مهم اند، افزود: در خراسان جنوبی از نظر نویسنده توانمند مشکل داریم، به همین منظور با کمک دستگاه‌های هنری و برگزاری کارگاه در تقویت قلم نویسندگان تلاش خواهیم کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: در حال حاضر ۱۵۶ نویسنده در حوزه دفاع مقدس داریم که ۲۳ نفرشان فعال اند و کتاب‌ها در حوزه‌های کودک، نوجوان، موسیقی، تئاتر، رمان، کتاب شعر، تاریخ شفاهی، خاطره، داستان و کتاب‌های اسنادی تالیف می‌شوند.

سرهنگ فلاحی گفت: در نمایشگاه کتاب که قرار است از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در تهران برگزار شود به صورت حضوری و میدانی شرکت خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد
  • مخالفت وزیر خارجه انگلیس با اقدام علیه سپاه
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد