Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@16:20:12 GMT

وزیر خارجه اسلوونی با وزیر خارجه ایران دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۱۱۳۴۱

وزیر خارجه اسلوونی با وزیر خارجه ایران دیدار کرد

نیویورک- ایرنا- وزیر خارجه اسلوونی با وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در مقر سازمان ملل متحد دیدار و تبادل نظر کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، میرو سرار روز پنج شنبه در حاشیه هفتاد و سومین مجمع عمومی سازمان ملل متحد با محمد جواد ظریف دیدار و درباره روابط دوجانبه به ویژه همکاری های اقتصادی تبادل نظر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه به همراه حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی برای شرکت در هفتاد و سومین نشست عالی رتبه مجمع عمومی سازمان ملل متحد وارد نیویورک شد.
وی علاوه بر همراهی رئیس جمهوری در دو سخنرانی گرامیداشت نلسون ماندلا و مجمع عمومی، دیدارهایی با وزیران خارجه گروه 1+4 داشت.
ظریف همچنین در نشست ایران و گروه 1+4 حضور یافت و پس از آن به اتفاق فدریکا موگرینی هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا بیانیه حمایت از برجام و ایجاد ساز و کار ویژه برای تامین منافع اقتصادی ایران را قرائت کرد.
همچنین ظریف روز گذشته با همتایان عمانی و هندی خود دیدار کرد و پس از آن در نشست سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه مربوط به فرایند آستانه درباره سوریه حضور یافت.
وی صبح امروز با همتای رومانیایی و پاراگوئه ای خود هم دیدار کرد.
اروپام*1429

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي ظريف مجمع عمومي 73 اسلووني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۱۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیدان: تصمیم ورود به پرونده بین‌المللی علیه اسرائیل گرفتیم

وزیر خارجه ترکیه با اشاره به روند دادگاه بین‌المللی علیه رژیم صهیونیستی که توسط آفریقای جنوبی جریان دارد، گفت: با تصمیم رئیس جمهورمان به این پرونده ورود خواهیم کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، هاکان فیدان وزیر خارجه ترکیه امروز چهارشنبه در نشست خبری با همتای اندونزیایی خود با بیان اینکه این کشور در پرونده قضایی بین المللی علیه رژیم صهیونیستی که توسط آفریقای جنوبی باز شده است، ورود خواهد کرد، گفت: تصمیمان بر این شده است.

وی با اشاره به حضورش در نشست بین المللی ریاض اظهار داشت: در این نشست و نشستهای مشابه این موضوع را دریافتم که بعضی کشورها در این پرونده می خواهند و آماده اند که موضعی اتخاذ کنند.

وزیر خارجه ترکیه با بیان اینکه تاکنون نیکاراگوئه و کلمبیا گامهای روشنی در این خصوص برداشته اند، افزود: ما نیز نتیجه بررسی های خود را به رئیس جمهورمان گفتیم و برای اولین بار تصمیم گرفته شده را اینجا اعلام می کنم. کار ما روی این برنامه مدت زیادی است که دنبال می شود. ما اقدامات حقوقی خود را دنبال خواهیم کرد. در این بین با همه کشورهای دوست و همپیمان در اینکه چه اقدامات بیشتری می توانیم انجام دهیم کار را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیدان: تصمیم ورود به پرونده بین‌المللی علیه اسرائیل گرفتیم
  • ظریف: خیلی‌ها فکر می‌کنند آمریکا ابر قدرت است اما امروز چیزی به نام قدرت هژمون نداریم / اسرائیل هیچ وقت پای کسی نخواهد ایستاد + فیلم
  • (تصاویر) ظریف و مسجدجامعی در نشست ژئوپلیتیک خلیج فارس
  • بورل: چند کشور بزودی کشور فلسطین را به رسمیت خواهند شناخت
  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • «حماس» باید در تشکیل کشور فلسطین مشارکت داشته باشد
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه
  • نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان با مدیران عامل رسانه‌های کشور