Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،حجت السلام و المسلمین منتظری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار صدا و سیما درمشهد به برخورد با کسانی که به دنبال اخلال گری و ایجاد رعب و وحشت در جاده های برخی شهرهای کشور اشاره کرد و افزود:دستگاه قضا به این افراد اخطار می کند که مراقب اعمال مجرمانه خود باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:این افراد قانون شکن مشمول مقررات و حکم قطاع الطریق خواهند شد و قانون مجازات سختی را برای آنها پیش بینی کرده است و گاهی منجر به صدور حکم اعدام خواهد شد.

دادستان کل کشور افزود:مسئولان  باید به وعده های داده شده به کامیون داران عمل کنند و در صورت ناتوانی در اجرایی کردن برخی وعده ها با آنها صادق باشند.

حجت السلام و المسلمین منتظری گفت:اگر مسئولان در عمل به وعده های خود کوتاهی کنند دستگاه قضا با آنها نیز برخورد خواهد کرد.

در چند وقت گذشته، در تعدادی از جاده های شهرها و استان های کشور، اتفاق هایی در زمینه اخلال در حمل و نقل بار از سوی تعدادی از افراد،ایجاد شده است و باعث بروز مشکلاتی برای کامیونداران شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: دادستان کل کشور حجت الاسلام و المسلمین منتظری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۱۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، به گفته مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، اکنون دو هزار دستگاه اتوبوس در تهران به مردم خدمت رسانی می‌کنند که قرار است این­ تعداد تا پایان برنامه چهارم شهر تهران به ۵ هزار دستگاه افزایش یابد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد/کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • عبرت‌های بابک برای اکبرها
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد/ تشکیل پرونده برای چهره‌هایی که اهمیت عملیات وعده صادق را به مخاطره انداخته بودند/ تشریح آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل/ کشف جرم جدید در پرونده چای دبش
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار وام ازدواج هستند
  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار تسهیلات ازدواج هستند
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت