Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش ایرانی از انتقالش به تیم فوتبال ردینگ انگلیس ابراز رضایت کرد. ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه ردینگ انگلیس، سعید عزت‌اللهی گفت: پیش از هر چیز می‌خواهم سلامی به هواداران تیم فوتبال ردینگ بفرستم. خوشحالم که اینجا هستم و به تیم ردینگ پیوستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از حضور در این تیم بسیار هیجان‌زده هستم. تمامی اعضای تیم ردینگ شامل کادر فنی و بازیکنان همانند خانواده‌ام هستند. خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم همه چیز به خوبی پیش‌ رود و باعث خوشحالی هواداران ردینگ شویم.

این بازیکن با اشاره انتقالش از تیم روستوف روسیه اظهار داشت: این انتقالی عالی بود و کسانی که اینجا هستند مرا خوشحال می‌کنند. پیش من می‌آیند و همانند یک خانواده واقعی خوشامد می‌گویند. مردم ایران عاشق فوتبال هستند و زمانی که من به ردینگ آمدم همه شروع به ارسال‌های پیام‌های مثبتی در صفحه‌های اجتماعی این تیم کردند. از من درباره باشگاه و شرایط آن می‌پرسند. امیدوارم هوادار تیم ردینگ شوند و بازی‌های ما را ببینند.

وی درباره نخستین بازی خود با پیراهن تیم ردینگ برابر هال‌سیتی که با پیروزی 3 بر صفر ردینگ پایان یافت گفت: از حضورم در این بازی بسیار خوشحال بودم. واقعا از نخستین‌ بازی‌ام برای تیم ردینگ هیجان‌زده شدم و خیلی خوب شد که به پیروزی رسیدیم. این بازی شروعی خوب برای من بود اما می‌خواهم این روند را من و تیم ردینگ ادامه دهیم.

عزت‌اللهی درباره تفاوت لیگ برتر روسیه با چمپیونشیپ انگلیس نیز گفت: سرعت فوتبال چمپیونشیپ با لیگ برتر روسیه تفاوت بسیار زیادی دارد و در نخستین بازی‌ام این مسئله را به خوبی احساس کردم. این برای من خوب است زیرا بازیکن جوانی هستم و باید یاد بگیرم. بدین‌خاطر حضور در انگلیس برای من یک گام و چالش خوبی است.

ملی‌پوش ایرانی تیم ردینگ درباره بازی هفته آینده برابر برنتفورد خاطرنشان کرد: این تیم در بازی‌های اخیر خوب کار کرده است. باید سخت کار کنیم و امیدوارم با کسب پیروزی باعث خوشحالی هواداران‌مان شویم. به پیروزی نیاز داریم تا به صعود در جدول رده‌بندی چمپیونشیپ ادامه دهیم.

انتهای پیام/

 

 

 

 

R7858/P1015135/S3,27,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۱۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست کلوپ: به داد فوتبال انگلیس برسید!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان تاتنهام است. پس از ناکامی‌های هفته‌های اخیر امیدهای قرمزها برای کسب قهرمانی به پایین‌ترین حد خود رسیده و آنها فقط به دنبال این هستند که با پیروزی در بازی‌های باقیمانده فصل را به شکلی خوب به پایان برسانند. یورگن کلوپ با شرکت در نشست خبری پیش از دیدار روز یکشنبه، در مورد شرایط تیمش صحبت کرد.

رویارویی با تاتنهام؟
من انتظار بازی مقابل یک تیم خوب را دارم. آنها دیشب چلسی را تحت فشار قرار دادند و چند موقعیت خوب خلق کردند. اگر درست دفاع نکنید آنها می‌توانند به شما گل‌های زیادی بزنند. سون در جلو یک بازیکن خطرناک است، گزینه‌های دیگر هم هستند و اگر غفلت کنید توپ را در درون دروازه‌تان می‌بینید.

احساس‌تان در مورد بازی‌های آخر در باشگاه؟
تاکنون به این فکر نکرده‌ام. مجبور شدم چیزهای زیادی را امضا کنم و فعلا زمانی برای فکر کردن به آخرین بازی‌ام پیدا نکرده‌ام. بازی‌های باقیمانده زمان خوبی برای خداحافظی با هواداران است. البته ما روی بازی تمرکز کرده‌ایم و اولویت اصلی پیروزی است.

به مدیریت در فوتبال فکر کرده‌اید؟
هرگز به این فکر نکرده‌ام. آنها نیاز به افرادی با سن مناسب و تجربه کافی و شناخت از تجارت دارند. تصور کنید من رئیس فیفا شوم، شغل خوبی است و درآمد خوبی دارد، به همین دلیل است که افراد به سمت آن می‌روند، اما من نه.


درگیری‌تان با صلاح؟
مسئله کاملاً حل شده است، هیچ مشکلی بین ما وجود ندارد.
اگر ما اینقدر با هم آشنا نبودیم، مطمئن نیستم که چگونه با این موضوع برخورد می‌کردیم. اما با احترام به یکدیگر حل شد و واقعاً مشکلی وجود ندارد.

آینده صلاح در لیورپول؟
باید به این مسئله عادت کنید که این موضوع مربوط به من نیست. او فوق‌العاده است اما من نباید درباره‌اش صحبت کنم، افراد دیگر این تصمیم را خواهند گرفت. من فرد مناسبی برای بحث درباره این موضوع نیستم. من فقط سعی می‌کنم به تیم و بازیکنان برای آینده باشگاه کمک کنم. این نوع تصمیمات اما به عهده دیگران است.

شکست دیشب استون ویلا و احتمال نبودن هیچ تیم انگلیسی‌ای در فینال‌های اروپایی؟
به‌نظر وقت این است که از خودمان بپرسیم آیا زمان کم کردن فشردگی بازی‌های برای باشگاه‌های انگلیسی نیست؟ اینکه تیم‌های انگلیسی در هیچ فینالی در اروپا نیستند به معنای کیفیت کم آنها نیست. لیگ برتر اورریتد نیست. بلکه به دلیل فشردگی بازی‌هاست. در فصل آینده دو بازی دیگر هم به لیگ قهرمانان اضافه می‌شود و به‌نظرم باید دو بازی از جام اتحادیه کم کنید. زمان این است که دوباره به نفع فوتبال تصمیم بگیرید، این توصیه‌ای است از یک پیرمرد که در حال ترک اینجاست. اگر مردم همیشه فوتبال نبینند هم مشکلی نخواهند داشت و با هر از گاهی فوتبال ندیدن زنده می‌مانند.

دیگر خبرها

  • آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد
  • آتیلا حجازی: امیدوارم نام استقلال تغییر نکند/ بی‌درنگ پیشنهاد سرپرستی را قبول کردم
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد + ویدیو
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد
  • درخواست کلوپ: به داد فوتبال انگلیس برسید!
  • پیشنهاد‌هایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!