Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت استقلال با انتقاد از کیفیت فنی داربی ۸۸ تهران، گفت: این نحوه بازی برای بازیکنان ملی‌پوش دو تیم بسیار زشت بود. آن‌ها با استرس و پر اشتباه عمل کردند که شایسته بازیکن ملی‌پوش نیست.

رضا حسن‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تساوی بدون گل استقلال و پرسپولیس در داربی ۸۸ پایتخت اظهار کرد: برای دو تیم پر هوادار که ادعای قهرمانی دارند، خیلی زشت بود به این شکل فوتبال بازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع سابق آبی‌پوشان در دهه ۷۰، خستگی بازیکنان دو تیم را "بهانه‌" دانست و افزود: هر دو تیم مهره‌های خوبی دارند و هواداران زیادی را کنارشان می‌بینند. انتظار می‌رود خلاقیت و تکنیک در فوتبال دو تیم وجود داشته باشد اما بازیکنان به قدری استرس دارند که برای گل نخوردن بازی کردند.

او با بیان این که انتظار داشت استقلال با موفقیت در داربی شکست در آسیا را به فراموشی بسپارد، اضافه کرد: استقلال می‌توانست با برد پرسپولیس جبران مافات کند که این اتفاق رخ نداد. از طرفی چون پرسپولیس در آسیا حضور داشت، این بازی را زیاد مهم نگرفت تا همه انرژی خود را روی بازی با السد بگذارد. واقعا حیف است که در چنین ورزشگاهی، این طور بازی کنند.

حسن زاده با انتقاد از بازیکنان ملی‌پوش دو تیم گفت: خود بازیکنان هم با این نوع بازی زیر سوال می‌روند. حداقل هشت بازیکن ملی‌پوش در زمین بودند اما آنقدر با استرس بازی کردند که اشتباهات زیادی داشتند. این عملکرد، شایسته بازیکن ملی‌پوش نیست.

او درباره آینده استقلال در طول فصل جاری تاکید کرد: استقلال با این شرایط روی نیم فصل اول حساب نکند تا نیم فصل دوم چند بازیکن بگیرد. استقلال کیفیت آنچنانی نداشت.

مدافع سابق استقلال همچنین با اشاره به حذف این تیم از آسیا اظهار کرد: استقلال این همه زحمت کشید که به یک چهارم صعود کند اما چرا باید این‌قدر راحت از مسابقات کنار برود؟ لیگ قهرمانان شوخی نیست که با بازیکنان بی‌کیفیت در آن شرکت کنید. تیم‌های قلدری در این رقابت‌ها حضور دارند.

حسن زاده در پایان یادآور شد: اگر شرایط به همین منوال باشد به نیم فصل اول امیدوار نیستم. استقلال تاکنون ۱۳ امتیاز است داده است. آیا جبران این امتیازات امکان‌پذیر است؟ محال است استقلال با این بازیکنان بتواند در نیم فصل نخست به جایگاه خوبی برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تيم فوتبال استقلال تهران داربی 88 تهران رضا حسن زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۱۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود

­    به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  به نقل از آبولا؛ سرخیو کونسیسائو در مورد دیدار شب گذشته پورتو مقابل چاوز و درخشش مهدی طارمی در این بازی گفت: مهدی طارمی یک بازیکن کاملا حرفه ای است و احمقانه است که او را در ترکیب تیم قرار ندهم، من به آمادگی بازیکنان و فداکاری آنها نگاه می‌کنم.   سرمربی پورتو در مورد پایان قرارداد طارمی با باشگاه پورتو گفت: ­قرار داد بازیکنان برای من در ترکیب اصلی معنایی ندارد، این اولین بازیکن نیست و آخرین هم نخواهد بود، بازیکنان در تیم‌های مختلف جابجا می‌شوند و طارمی هم در پایان فصل از ما جدا می‌شود، اما هر بازیکنی آماده باشد در ترکیب تیم قرار می‌گیرد.   وی ادامه داد: با حضور طارمی در اینتر این تیم قدرتمند‌تر خواهد شد، طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است.   همچنین او در مورد حضور بازیکنان در ترکیب اصلی تیم گفت: من به کسی جایزه نمی‌دهم، بازیکن باید آماده باشد تا در‌ ترکیب تیم قرار بگیرد و گونسالو سوزا نیز در بازی شب گذشته حضور داشت و ما نیاز دیدیم این بازیکن جوان در ترکیب تیم قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • بازیکنان استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • کامیابی‌نیا: بازیکن استقلال حرکت زشتی کرد/ چشمی سه بار باید اخراج می‌شد+فیلم
  • نکونام:می دانستیم غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز می‌شود/بازیکنان استقلال را با تیم رقیب قیاس کنید بعد نظر بدهید
  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)