Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-18@16:04:15 GMT

دستگیری 4 باند قاپ زن در تهران

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۱۱۸۸۷

ساعت 24- جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 4 باند کیف‌قاپی و موبایل‌قاپی در پایتخت خبر داد.

سرهنگ سید محمد حسینی اظهارکرد: پیرو گزارش‌های متعدد کیف و موبایل‌قاپی در یک طرح مشترک منجر به دستگیری چهار باند شد. در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۰۷ فلسطین دو باند دستگیر شدند که یکی از باندها در عملیات تعقیب و گریز با تیراندازی ماموران متوقف و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از دستگیری و انجام تحقیقان مشخص شد یکی از اعضای این باند یک هفته قبل تازه از زندان آزاد شده است.

حسینی گفت: باند بعدی دو نفر کیف‌قاپ بودند که زمان تردد در یکی از خیابان‌ها ماموران به آنها مشکوک و در عملیات تعقیب و گریز دستگیر شدند. جمعا از این دو باند ۶ گوشی سرقتی کشف شده است.

حسینی افزود: در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۰۵ سنای نیزی دو نفر کیف‌قاپ هنگام فرار با تیراندازی اخطار موتور را رها و فرار کردد که سرانجام با سرعت عمل ماموران دستگیر شدند. اعضای این باند تا الان به ۷۰ فقره موبایل‌قاپی اعتراف کردند همچنین از این باند یک افشانه و یک سلاح سرد نیز کشف و ضبط شد و ماموران یک مال‌خر را نیز دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه باند بعدی نیز توسط کلانتری ۱۰۳ گاندی دستگیر شد، افزود: ماموران پس از مشکوک شدن به آنها دستور ایست دادند که سارقان متواری شدند. در عملیات تعقیب و گریز یکی از سارقان دستگیر و در بازجویی، وی به ۲۰ مورد کیف‌قاپی اعتراف کرد. متهم جوان سال‌گذشته با ۴۰ فقره موبایل‌قاپی راهی زندان شده بود که زمان دستگیری چهار گوشی سرقتی از وی کشف شد.

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۱۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت

سرهنگ میرحبیبی گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت احشام در محدوده شهرستان کرمان و بر اساس تحقیقات میدانی ماموران پلیس آگاهی مشخص شد، سارقان با یک دستگاه پراید و یک دستگاه پژو در محل نگهداری احشام حاضر و با استفاده از غفلت مالکان اقدام به سرقت احشام می کنند.

وی تصریح کرد: بدین منظور با اقدامات اطلاعاتی ماموران، هویت یکی از سارقان مشخص و این فرد پس از دستگیری به انجام سرقت های متعدد احشام با همراهی ۲ همدستش اقرار کرد.  

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان بیان داشت: در ادامه این ۲ متهم نیز دستگیر و خودروهای مورد استفاده در سرقت نیز توقیف شدند.

وی بیان داشت: این باند سارق در تحقیقات تکمیلی به سرقت ۷۳ رأس دام در ۸ مورد سرقت اقرار و هم اکنون با صدور قرار متناسب از سوی مرجع قضایی روانه زندان شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • دستگيري ماموران قلابی در تهران
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران
  • باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در مرز ماهیرود دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی‌آبادکتول
  • اعضای باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در مرز ماهیرود دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی آباد کتول