Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از سایت رسمی باشگاه ردینگ انگلیس، سعید عزت‌اللهی گفت: پیش از هر چیز می‌خواهم سلامی به هواداران تیم فوتبال ردینگ بفرستم. خوشحالم که اینجا هستم و به تیم ردینگ پیوستم. از حضور در این تیم بسیار هیجان‌زده هستم. تمامی اعضای تیم ردینگ شامل کادر فنی و بازیکنان همانند خانواده‌ام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم همه چیز به خوبی پیش‌ رود و باعث خوشحالی هواداران ردینگ شویم.

این بازیکن با اشاره انتقالش از تیم روستوف روسیه اظهار داشت: این انتقالی عالی بود و کسانی که اینجا هستند مرا خوشحال می‌کنند. پیش من می‌آیند و همانند یک خانواده واقعی خوشامد می‌گویند. مردم ایران عاشق فوتبال هستند و زمانی که من به ردینگ آمدم همه شروع به ارسال‌های پیام‌های مثبتی در صفحه‌های اجتماعی این تیم کردند. از من درباره باشگاه و شرایط آن می‌پرسند. امیدوارم هوادار تیم ردینگ شوند و بازی‌های ما را ببینند.

وی درباره نخستین بازی خود با پیراهن تیم ردینگ برابر هال‌سیتی که با پیروزی 3 بر صفر ردینگ پایان یافت گفت: از حضورم در این بازی بسیار خوشحال بودم. واقعا از نخستین‌ بازی‌ام برای تیم ردینگ هیجان‌زده شدم و خیلی خوب شد که به پیروزی رسیدیم. این بازی شروعی خوب برای من بود اما می‌خواهم این روند را من و تیم ردینگ ادامه دهیم.

عزت‌اللهی درباره تفاوت لیگ برتر روسیه با چمپیونشیپ انگلیس نیز گفت: سرعت فوتبال چمپیونشیپ با لیگ برتر روسیه تفاوت بسیار زیادی دارد و در نخستین بازی‌ام این مسئله را به خوبی احساس کردم. این برای من خوب است زیرا بازیکن جوانی هستم و باید یاد بگیرم. بدین‌خاطر حضور در انگلیس برای من یک گام و چالش خوبی است.

ملی‌پوش ایرانی تیم ردینگ درباره بازی هفته آینده برابر برنتفورد خاطرنشان کرد: این تیم در بازی‌های اخیر خوب کار کرده است. باید سخت کار کنیم و امیدوارم با کسب پیروزی باعث خوشحالی هواداران‌مان شویم. به پیروزی نیاز داریم تا به صعود در جدول رده‌بندی چمپیونشیپ ادامه دهیم.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۲۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوناک: پیروزی پوتین به قیمت امنیت تمام اروپا تمام می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، نخست وزیر انگلیس از افزایش بودجه نظامی این کشور در بحبوحه جنگ اوکراین خبر داد.

«ریشی سوناک» نخست وزیر انگلیس روز سه شنبه اعلام کرد که دولت لندن در نظر دارد در بلندمدت ۱۰ میلیارد پوند برای حمایت از صنایع دفاعی این کشور هزینه کند.

نخست وزیر انگلیس در ادامه با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد و باید از آن جلوگیری کرد.

براساس بیانیه دفتر نخست وزیری انگلیس، این کشور در نظر دارد تا بسته ۶۱۷ میلیون دلاری جدیدی را به اوکراین اختصاص دهد. این بسته شامل بیش از ۴۰۰ دستگاه خودرو، ۶۰ قایق و تعدادی موشک دوربرد «سایه طوفان» که شمار دقیق آن اعلام نشده است، می‌شود.

کد خبر 6086856

دیگر خبرها

  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!
  • سوناک: پیروزی پوتین به قیمت امنیت تمام اروپا تمام می شود
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • عزت اللهی دومین بازیکن برتر شباب الاهلی + عکس