Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دربی را یک بازی جالب و سخت توصیف کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس که با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید، اظهار داشت: دربی را پشت سر گذاشتیم. دربی همیشه جالب و سخت است و همیشه انتظارات زیاد.
.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
برانکو ایوانکوویچ اعلام کرد، شدت مصدومیت حسین ماهینی به حدی بوده است که فصل را از دست خواهد داد.
در دربی مصلحت‌اندیشی نکردیم و دنبال برد بودیم
وی افزود: این نتیجه مسلماً مثبت بوده و با همین نتیجه مثبت برای بازی‌مان در قطر مقابل السد حاضر می‌شویم. علی رغم اینکه بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان خواهد بود، من خوشحالم که در این بازی مصلحت‌اندیشی نکردیم و همچنان دیدگاه و فلسفه خودمان را حفظ کردیم و دنبال برد بودیم. در بخش عمده‌ای از بازی ما بازی را کنترل کرده و تیم بهتری بودیم. به همین دلیل راضی و خوشحالم، هرچند که به پیروزی نرسیدیم.

غیبت ماهینی فقدان بزرگی برای ما خواهد بود
«آن چیزی که مهم و خوشحال‌کننده است، این است که همیشه و همیشه روحیه برد و قهرمانی را در خودمان تقویت می‌کنیم»، برانکو با بیان این جمله به مصدومیت حسین ماهینی اشاره کرد و گفت: متأسفانه ماهینی را از دست دادیم و طبق معایناتی که انجام شده، این بازیکن فصل را از دست داده است. این فقدان بزرگی برای ما خواهد بود، اما علی‌رغم همه مشکلات همچنان دنبال جمع‌آوری انتظارات و بلندپروازی عاقلانه برای بردن در لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

بازیکنان پرسپولیس و استقلال عملاً نفس بریده از زمین خارج شدند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: آن چیزی که خیلی مرا خوشحال می‌کند، این است که بازیکنان هر دو تیم توان خود را گذاشتند و عملاً نفس بریده از زمین خارج شدند. مربی تیم حریف و بازیکنان‌شان برای دیدن ماهینی به رختکن ما آمدند و تأسف‌شان را بابت مصدومیت او اعلام کردند.

نمی‌شود انتظار داشت که در هر بازی به ۶ گل دست پیدا کنیم
برانکو در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد هر دو مربی ترسیدند و بازی باکیفیتی نبود، اظهار داشت: این دربی بود و به‌هرحال هر دو طرف نقش خیلی بزرگی داشتند. من با شما موافق نیستم که بازی خوب نبود. بله صفر - صفر شد و شاید ۳ - ۳ یا ۵ - ۵ یا ۷ - ۷ می‌شد، اما خودتان از اهمیت نتیجه این بازی برای هر دو تیم با خبر هستید. نمی‌شود انتظار داشت که در هر بازی به شش گل دست پیدا کنیم. در واقع این جنگ بود و شما باید بدانید که استقلال شش ملی‌پوش دارد.

دربی پرمحتوا بود و از هر دو طرف میل به برد و اشتیاق به برد وجود داشت
این مربی کروات افزود: آن‌ها هم بازی‌های سختی در لیگ قهرمانان آسیا داشتند و مسلماً با تراکم این همه کیفیت، به نتیجه رسیدن به‌هرحال کاری ساده نیست. خود شما نوع کار تیم‌های اروپایی را دیدید. بارسلونا و رئال مادرید و همچنین منچستریونایتد را در بازی‌های اخیر دیدید؟ به نظرم بازی پرمحتوا بود و از هر دو طرف میل به برد و اشتیاق به برد وجود داشت. در این‌طور بازی‌ها معمولاً گل‌ها از شانس‌های نیم‌بند یا ضربات ایستگاهی به ثمر می‌رسد.

نمی‌توانیم مقابل استقلال ۲۸ موقعیت گل ایجاد کنیم
«استقلال در نیمه اول با پنج هافبک بازی کرد که میانه میدان را از پرسپولیس گرفته بود و با اینکه شما دو تعویض هجومی انجام دادید، اما نتوانستید موقعیتی ایجاد کنید و به لحاظ تعداد پاس هم آمار ضعیفی نسبت به قبل ارائه کردید. آیا با این شرایط می‌توان برای بازی با السد امیدوار بود؟»، برانکو در پاسخ به این پرسش گفت: نمی‌دانم، اما به شما گفتم ما با استقلال بازی کردیم. مقابل سپیدرود ۵۴۶ پاس داشتیم و ۷۰ درصد صاحب توپ بودیم. این استقلال بود و سپیدرود انتهای جدول است. استقلال تقویت شده و می‌خواهد کاندیدای مطرح برای قهرمانی باشد. نمی‌شود آن‌طور که مقابل سپیدرود بازی کردیم و هشت فرصت صد درصد گل داشتیم، مقابل استقلال همین‌طور بازی کنیم. نمی‌توانیم مقابل استقلال ۲۸ موقعیت گل ایجاد کنیم. آن‌ها مهدی رحمتی را دارند که ملی‌پوش است، وریا غفوری، پژمان منتظری، میلاد زکی‌پور، روزبه چشمی، علی کریمی و... که همه ملی‌پوش هستند. این دربی است و یک بازی بین دو تیم بسیار قوی که هر دو دنبال قهرمانی لیگ برتر هستند. به همین دلیل من از شرایط راضی‌ام، البته اگر می‌بردیم خیلی خوشحال‌تر می‌شدیم.

کنترل بازی را در اختیار داشتیم و روند مسابقه را ما دیکته می‌کردیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به طرح این موضوع که «شما در دربی قبلی شکست خوردید و به نظر می‌رسد این بازی قصد کنترل استقلال را داشتید و محتاطانه بازی می‌کردید یا این نوع بازی به دیدار آینده مقابل السد ارتباط داشت»، خاطرنشان کرد: نه، اصلاً چطور می‌شود فکر کنید ما در دربی مصلحت‌اندیشی کنیم و نیم‌نگاهی به السد داشته باشیم؟! خودتان دیدید دو مهاجم ما از بالا به قلب خط دفاعی استقلال حمله می‌کردند. به شما گفتم که تمام بازیکنان خط دفاعی استقلال ملی‌پوش هستند. ما کنترل بازی را در اختیار داشتیم و روند مسابقه را ما دیکته می‌کردیم. موقعیت‌هایی که ما ایجاد کردیم، معمولاً باید تبدیل به گل شود. احتمالاً روی علی علیپور هم پنالتی شده بود و آن شانس کرنر را معمولاً کمال گل می‌کند. این‌طور هم می‌توان به دربی نگاه کرد. دربی قبلی یک بر صفر به سود استقلال شد، دربی قبل از آن به سود ما و قبل‌تر مساوی صفر - صفر شده بود. چیزی خیلی غیرمنتظره نبود و فکر می‌کنم بازی بسیار محکم و خوب بود. دو تیم از بهترین‌های ایران در چنین جو و فضایی بازی کردند. خودتان می‌دانید هواداران ما و آن‌ها چقدر روی بازیکنان ما و آن‌ها تأثیرگذار هستند. من دوباره به هر دو تیم تبریک می‌گویم.

فضایی برای سرعت نبود، چون استقلال خیلی خوب دفاع می‌کرد
وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه صادق محرمی و وحید امیری که دو بازیکن سرعتی پرسپولیس بودند این فصل جمع سرخپوشان را ترک کردند و در غیاب آن‌ها انتظار می‌رفت امید عالیشاه که یک بازیکن سرعتی است در ترکیب قرار بگیرد و چرا این بازیکن را از ابتدا به میدان نفرستاد، گفت: تکرار می‌کنم. بازی دربی است و بازیکنان بسیار باکیفیتی در دربی بازی می‌کنند. طبیعی است که مشکل داشتیم و حسین ماهینی پس از نیم ساعت مجبور شد به بیرون بیاید و ما کل خط دفاعی‌مان را تغییر دادیم. در مورد سرعت، حرف شما درست است و فضایی برای سرعت هم نبود، چون استقلال خیلی خوب دفاع می‌کرد. صحبت درباره صادق محرمی یا وحید امیری که از تیم رفته‌اند، مانند این است که ما در مورد علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا یا علی دایی بخواهیم صحبت کنیم، چون آن‌ها دیگر رفته‌اند و مربوط به گذشته هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مصدومیت حسین ماهینی مدافع پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۲۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: اگر مسائل اخیر در تیم ما تأثیر بگذارد و فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا خواهم کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدسیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال خوزستان مقابل ملوان بندر انزلی در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: به تیم ملوان خوش‌آمد می‌گویم. بازی فردا برای هر دو تیم سخت خواهد بود. در دیدار رفت، بازی خوبی در حضور هواداران ملوان انجام دادیم و امتیاز گرفتیم. امیدوارم هواداران استقلال با حضور در ورزشگاه به‌عنوان یار دوازدهم به ما کمک کنند و سه امتیاز را بگیریم.

آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست

وی در ادامه افزود: پس از بازگشتی که در هفته گذشته برابر گل‌گهر سیرجان داشتیم به لحاظ روانی در شرایط خوبی قرار گرفتیم، ولی یکسری اتفاقات و مصاحبه‌ها درباره یکی از بازی‌های برگزار نشده در لیگ دسته اول به وجود آمد و هجمه‌های زیادی به ما وارد شد. مردم می‌دانستند فرار رو به جلوی دوستان است و ربطی به ما نداشت که جلوی بازی را بگیریم. یکسری مظلوم‌نمایی کردند و قصد داشتند آرامش استقلال خوزستان را به‌هم بزنند. تلاش کردیم بازیکنان توجهی به این حاشیه‌ها نکنند. امیدوارم بازیکنانم فردا نشان دهند این اتفاق تأثیری روی آنها نداشته است، اما اگر تأثیر بگذارد طوفان به پا می‌کنم و مسائلی را بازگو خواهم کرد که چه کسانی قصد ضربه زدن به فوتبال خوزستان دارند. چه کسانی از بازیکنان پول می‌گیرند یا می‌خواهند پول بگیرند. در این چند روز، بازیکنانی که ارتباط به من نداشتند پیامک دادند و سعی کردند آرام باشیم. اگر لطمه‌ای به تیم وارد شود همه چیز را اعلام می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره اینکه حملاتی که به او شده، شخصی بوده است یا خیر، گفت: من 30 سال است مربیگری می‌کنم و سعی کرده‌ام با آرامش کار کنم. دنبال آدم‌های سیاسی و زد و بند هم نبودم و نیستم. شاید تنها سرمربی فوتبال خوزستان بودم که سرمربی تیم جوانان نیز شده‌ام. من پله پله بالا آمدم و از رانت استفاده نکرده‌ام، به همین دلیل در دل مردم جا دارم و من را دوست دارند! همیشه سعی کرده‌ام از فوتبال استانم دفاع کنم. ضرب‌المثلی هست که در فلان شهر دنبال آهنگر بودند مسگر را جای دیگری زدند! (گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری). اصلاً این مسائل ربطی به من نداشت و سعی کردم حرمت‌ها حفظ شود. من آن روز پیگیر بودم و آقای نجفی (مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان) نشان داد که چقدر دنبال این بودم بازی برگزار شود. عادل سواری که در نیم‌فصل اول در استقلال ملاثانی سمت داشت به‌صورت علنی گفت با همکاری من، این تیم آنجا (ورزشگاه غدیر اهواز) بازی کرده است. امروز هم تمرین آخرمان بود که با هیئت فوتبال همکاری کردم و بیش از 50 مربی فوتبال در غدیر حضور یافتند تا ارزش‌گذاری شوند.

پورموسوی ادامه داد: برای من جای سؤال است که چرا همه دنبال ورزشگاه غدیر هستند و چرا به فکر ورزشگاه تختی اهواز نیستند؟ هشت ماه فرصت داشتند این ورزشگاه را آماده کنند. آقایان بنی‌تمیم و طالقانی تنها هستند و نیاز است به آنها کمک شود. ورزشگاه تختی ورزشگاه اصلی شهر است. الان بیایید کمک کنید. من 10 ماه است فریاد می‌زنم زمین تمرین نداریم و کسی پاسخگو نیست. شهر اهواز زمین چمن ندارد. این همه شرکت صنعتی داریم و آلودگی به وجود می‌آورند، ولی چرا یک درصد درآمدشان را هزینه ورزش نمی‌کنند؟ زمین درست کنید و به ما اجاره دهید. اینکه همه ایستادند شرکتی مثل گروه ملی کار را بردارد و هزینه کند و سپس همه مالک شوند، درست نیست.

وی خاطرنشان کرد: می‌بینم همه می‌گویند اوضاع و احوال تیم‌های خوزستانی چرا این‌گونه است. مگر سال گذشته در سه تیم خوزستانی، دو تیم در پایین جدول نبودند؟ امیدوارم خودزنی‌ها تمام شود. پورموسوی بماند یا برود تمام تلاشش خدمت به خوزستان است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان راجع به بها دادن به بازیکنان جوان گفت: یکی از ویژگی‌های تیم ما در نیم‌فصل دوم باور بازیکنان بود. آنها به خودشان اعتماد کردند و توانستیم در برخی از بازی‌ها برگردیم. امیدوارم فردا از شروع بازی این حس اعتماد و باور در بین بازیکنان وجود داشته باشد. هر جایی کار کرده‌ام از بازیکنان جوان بهره برده‌ام. در فوتبالی که همه دنبال بازیکنان میلیاردی می‌گردند باشگاهی مثل استقلال خوزستان، پیکان و هوادار به سمت جوانگرایی می‌روند. لیگ ما سه بخش است، پنج تیم اول با توجه به بضاعت‌شان دنبال بهترین‌ها هستند و تیم‌هایی مثل ما هم دنبال بازیکنان بومی و جوان.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • تراکتور و استقلال به دنبال مساوی بودند
  • عکس| کاپیتان استقلال در تبریز شکار شد!
  • باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم
  • خالدآبادی پس از ۳۱۶ روز درون دروازه استقلال!
  • ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال