Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-03@00:23:50 GMT

چه رنگ لاکی برای پاییز ۲۰۱۸ مد خواهد شد؟

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۱۲۸۲۴

چه رنگ لاکی برای پاییز ۲۰۱۸ مد خواهد شد؟

ناخن‌های تمییز و زیبا، جذابیت ظاهری شما را دو چندان می‌کنند. اما لاک هم مانند مدل مو، آرایش یا حتی شیوه لباس پوشیدن، مد خاص خود را دارد که فصل به فصل تغییر می‌کند.

اگر چه در تابستان لاک‌هایی با رنگ‌های روشن و جسورانه روی مد بود، اما برای پاییز پیش رو، ما مدل دیگری از لاک را خواهیم دید. اما چه رنگ لاکی برای پاییز ۲۰۱۸ مد خواهد شد؟

اگر شما جزو افرادی هستید که رنگ‌های ساده و خنثی را برای ناخن هایتان می‌پسندید، شانس با شماست، زیرا لاکی که در پاییز ۲۰۱۸ مد خواهد شد، رنگ سفید مات خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوبی این رنگ آن است که با هر رنگ لباسی به زیبایی ست خواهد شد.


اگر به ناخن‌های ستاره‌ها در مراسم مختلف فرش قرمز نگاهی بیاندازید، خواهید دید که اکثر آن‌ها رنگ سفید را برای ناخن هایشان انتخاب کرده اند. افرادی، چون کایلی جنر یا کیم پتراس از ستاره‌هایی هستند که در مد شدن این رنگ ناخن نقش زیادی داشتند.


البته این رنگ لاک نیز تن‌های مختلفی، از صدفی گرفته تا سفید گچی، دارد که شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود بهترین را انتخاب کنید. علاوه بر آن می‌توانید با طرح‌های مختلف مانند فرنچ یا... به آن تنوع دهید و در عین سادگی به زیبایی بدرخشید. منبع:برترین ها

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و زیبایی لاک ناخن لاک زدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۲۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم

سال 2018 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2017/18،‌ دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید به مصاف هم رفتند. در حالی که مسابقه رفت دو تیم در مونیخ با برتری 2-1 شاگردان زین الدین زیدان به پایان رسیده بود، این دیدار با گل زودهنگام یاشوا کیمیش در دقیقه 3 آغاز شد تا بایرن با یک گل از میزبان پیش بیفتد. هشت دقیقه بعد اما کریم بنزما با ضربه سر کار را به تساوی کشاند تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

تنها 20 ثانیه از آغاز نیمه دوم گذشته بود که روی اشتباه اسون اولرایش،‌ بنزما دومین گل خود را در این دیدار به ثمر رساند. در ادامه هامس رودریگز در دقیقه 63 دروازه تیم سابق خود را باز کرد تا شدت حملات بایرن مونیخ در 30 دقیقه پایانی بازی افزایش یابد اما این تلاش ها نتیجه ای نداشت و رئال مادرید در مجموع با نتیجه 4-3 راهی فینال کیف شد.

دانلود (58.9MB)

دیگر خبرها

  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • قیمت خودرو در بازار آزاد چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه
  • رایتل پرسرعت‌ترین سیم‌کارت کشور
  • قیمت روز خودرو در بازار آزاد سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
  • خواص معجزه‌آسای سیر برای پوست و مو
  • قیمت خودرو در بازار آزاد سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه
  • سیر صعودی و نزولی مشترکان اینترنت موبایل و ثابت در ایران