Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@17:00:45 GMT

یمن|تسلط نیروهای ارتش بر یک کوه استراتژیک در الجوف + فیلم

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۱۲۹۰۴

یمن|تسلط نیروهای ارتش بر یک کوه استراتژیک در الجوف + فیلم

‍‍‍‍‍‍

نیروهای یمنی موفق شدند یک کوه استراتژیک در استان الجوف را از لوث مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی آزاد کنند. ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴ بین الملل آسیای غربی بیداری اسلامی نظرات به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز پنجشنبه کوه استراتژیک "قعشان" در بخش "خب و الشعف" استان الجوف را که تحت اشغال مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی بود به کنترل خود در آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاد تبلیغات جنگ ارتش و کمیته‌های مردمی یمن صحنه‌هایی از این عملیات منحصر به فرد نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی برای تسلط بر کوه قعشان را به نمایش گذاشت.

در پی این عملیات منحصر به فرد شماری از مزدوران ائتلاف متجاوزی کشته و زخمی شدند که در فیلم منتشر شده توسط ستاد تبلیغات جنگ ارتش یمن اجساد برخی از مزدوران دیده می‌شود.

نیروهای یمنی در این عملیات موفق شدند مقادیری سلاح و مهمات را به غنیمت بگیرند. این در حالی است که نیروهای دشمن با انتقال تجهیزات گسترده به این منطقه تلاش کرد این کوه را باز پس بگیرد که تلاش‌های آن با شکست مواجه شد و فورا پا به فرار گذاشتند.

کوه قعشان با توجه به اینکه مشرف بر منطقه "الیتمه" است و از طریق این کوه می‌توان مناطق مجاور را در تیررس خود قرارد داد از لحاظ استراتژیک دارای اهمیت است.

 

 

انتهای پیام/

 

 

R36348/P36447/S8,90,1115/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۲۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد نیروهای یمنی دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی را در دریای سرخ هدف قرار داده‌اند.

به گزارش ایسنا، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد امروز سه شنبه از هدف قرار دادن دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی را در دریای سرخ هدف خبر داد و تأکید کرد این عملیات با موفقیت صورت گرفته است.

به گزارش المسییره، سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: نیروهای مسلح یمن دو ناوشکن آمریکایی را در آب‌های دریای سرخ با پهپاد هدف قرار دادند.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین کشتی انگلیسی CYCLADES که پیش‌تر با مخفی‌کاری و دستکاری مقصد خود وانمود کرد عازم بندری دیگر است اما سر از بندر ایلات درآورد، با همکاری مشترک نیروی دریایی و یگان‌های موشکی و پهپادی یمن هدف قرار گرفت.

سرتیپ یحیی سریع خاطرنشان کرد در عملیاتی دیگر، با تعدادی پهپاد، کشتی صهیونیستی (MSC ORION) در اقیانوس هند هدف قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حزب‌الله اینگونه فعالیت ارتش اسرائیلی را لحظه به لحظه رصد می‌کند! + فیلم
  • هدف استعمار فرانو تسلط بر مغز جوانان است
  • دو دهه «جنگ با ترور» بوش ارتش آمریکا را تضعیف کرده است
  • عملیات ارتش روسیه در مقر فرماندهی نیروهای اوکراینی
  • ارتش یمن لحظه حمله به کشتی اسرائیلی را منتشر کرد+فیلم
  • امیرسرتیپ بختیاری: مرتضی رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند