Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: بازیگران یک فیلم حین صحنه سازی برای ساخت فیلم دچار سوختگی شدند.

حجم ویدیو: 4.16M | مدت زمان ویدیو: 00:01:11

به گزارش گروه ترجمه رکنا، آتش سوزی حین فیلمبرداری در مالزی منجر به سوختگی 3 بازیگر Actor شد.

این اتفاق 7 صبح روز دوشنبه در مالزی رخ داد که در این آتش سوزی یک بازیگر 59 ساله، 24 ساله و 30 ساله دچار سوختگی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اطلاعات به دست آمده زمانی که کارگردان قصد فیلمبرداری و صحنه سازی یک آتش سوزی را در فیلم داشت به خدمه های صحنه فیلمبرداری گفته بود که بنزین به روی خانه بریزند و زمانی که کبریت به داخل خانه انداختند سریعا به همراه بازیگران محل را ترک کنند اما بی احتیاطی آن ها باعث شد زمانی که بنزین روی چوب ریخته شد و آتش شعله کشید سه بازیگر مهم این فیلم به همراه 28 نفر از اعضای فیلمبرداری ، صحنه سازی و دیگر بازیگران در آتش بمانند و دچار سوختگی بشوند.

در ادامه آمده است که کارگردان با گروه امداد نجات و آتش نشانی هماهنگ کرده بود تا در محل حاضر باشند تا اگر مشکلی رخ داد آن ها سریعا اقدام کنند که درایت او باعث شد سوختگی این بازیگران منجر به مرگشان نشود.

در حال حاضر حال قربانیان رو به بهبودی است و تحت نظر پزشک Doctor برای درمان سوختگی های جزئی‌شان هستند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حاشیه جدید برای آزاده نامداری مجری صدا و سیما+ عکس

قربانی اقدام شیطانی نامزد دیوان عالی شهادت داد +عکس

ظریف در پیامی برای امریکا ابراز تاسف کرد

نقشه داعش برای مسموم کردن آب شرب خنثی شد

ثروت این زن خارجی به ایرانیان ویزای کانادا می داد؟!

جلوگیری از ورود دختران پسرنما به داربی توسط پلیس زن !

این فوتبالیست پرسپولیسی کوکائین می کشید! + جزییات

فتوای مرگ این مُلا صادر شد / او با زنان چه کرد؟! + عکس مرد فراری

دست درازی هوشنگ به دخترم را دیدم! / عاشق مادرش بودم!

تصادف پر حاشیه مرد بازنشته با یک زن در مشهد

مهریه عجیب نسرین طلاق را برای میلاد سخت کرد!

تجاوز به دختر کنکوری در خلوتگاه آقای مشاور در تهران!

ماجرای عکس جنجالی دیدار روحانی با مکرون+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز بازیگر Actor فیلم پزشک Doctor اخبار حوادث عکس فیلم صحنه سازی صحنه فیلمبرداری بازیگران مرد دختر تصاویر سوپر مارکت دوربین مدار بسته عکس اهواز فیلم تهران حادثه تروریستی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۳۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پیکر بی‌جان فیلمساز مطرح در خانه اش

به گزارش همشهری آنلاین، «دیوید بریشرز» در سال ۱۹۹۸ یک مستند با تکنولوژی آیمکس ساخت و در آن تلاش‌های گروهی از کوهنوردان را در حال صعود به قله اورست، بلندترین قله جهان را به تصویر کشیده بود. «الن گلبرانسون» مدیر تجاری این کارگردان اعلام کرد جسد بی‌جان «بریشرز» در خانه‌اش در ماساچوست پیدا شده و علت دقیق مرگ در حال حاضر مشخص نیست.

«بریشرز» یک کوهنورد باتجربه بود که از چالش برانگیزترین قله‌های جهان صعود کرد و به عنوان فیلمبردار در فیلم های مستند و داستانی کار می کرد. او در سال ۱۹۸۳ اولین تصاویر تلویزیونی زنده از قله اورست را مخابره کرد و در سال ۱۹۸۵ اولین آمریکایی بود که دو بار به قله اورست رسید و در مجموع پنج بار بام دنیا را فتح کرد.

به گزارش اسکای نیوز، خانواده «دیوید بریشرز» در بیانیه‌ای گفتند: «او اشتیاق خود به کوهنوردی و عکاسی را با هم آمیخت تا به یکی از تحسین برانگیزترین فیلمسازان ماجراجویی در جهان تبدیل شود».

او بیشتر به خاطر یک ساخت مستندی با عنوان «اوست» در سال ۱۹۹۸ شناخته می شود که کارگردانی و تهیه کنندگی آن را برعهده داشت و درباره چالش ها و مبارزات گروهی از کوهنوردان در تلاش برای رسیدن به قله اورست در ارتفاع ۸۸۵۰ متری (۲۹۰۳۵ فوت) است.

«بریشرز» و تیمش در ماه می ۱۹۹۶ در حال فیلمبرداری این مستند بودند که یک کولاک جان هشت کوهنورد را گرفت و او و تیمش برای کمک به کوهنوردان فیلمبرداری را متوقف کردند.

او در سال ۲۰۰۷، سازمانی تحت عنوان «Breashears GlacierWorks» را تأسیس کرد که به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی توصیف شده که تغییرات یخچال‌های هیمالیا را از طریق هنر، علم و ماجراجویی برجسته می کند.

کد خبر 839722 منبع: ایسنا برچسب‌ها سینمای جهان خبر مهم سینمای مستند

دیگر خبرها

  • معرفی بازیگران «مجنون آن لیلی»
  • تصاویر وحشتناک از یک موزه پزشکی در آمریکا 
  • فیلم| کنایه سنگین زیرخاکی به روابط بازیگران در پشت صحنه!
  • (ویدیو) کنایه سنگین زیرخاکی به روابط بازیگران در پشت صحنه!
  • خوزستان ظرفیت بالایی در زمینه بازیگران دارد
  • معرفی بازیگران «مجنون آن لیلی»/ رشید کاکاوند راوی شد
  • معرفی بازیگران نمایش «مجنون آن لیلی»/ رشید کاکاوند راوی شد
  • معرفی بازیگران «مجنون آن لیلی»/ رشید کاکاوند راوی شد
  • «میراث» روی میز تدوین قرار گرفت
  • کشف پیکر بی‌جان فیلمساز مطرح در خانه اش