Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

در حالی که دشمنان برای کمرنگ شدن حضور زائران ایرانی در مراسم اربعین امسال و ایجاد تفرقه میان مسلمانان عراق و ایران تلاش می‌کنند، عراقی‌ها به دنبال جمع آوری پول برای فراهم کردن و اجاره اتوبوس رایگان جهت جا به جایی زوار ایرانی هستند.

اربعین حسینی سال جاری زمان زیادی نمانده است و طی روزهای اخیر عده زیادی از دشمنان اسلام و اهل بیت علیهم السلام برای کمرنگ تر شدن حضور عاشقان امام حسین (ع) در مراسم اربعین حقه‌ها و نیرنگ‌های بسیاری را به کار بستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش دشمنان بیشتر بر این امر متمرکز شده است که با ایجاد تفرقه میان مسلمانان دو کشور ایران و عراق، فضای حضور زائران در راهپیمایی عظیم اربعین را از رونق بیندازند و با طرح برخی از حواشی از عظمت این حرکت جهانی بکاهند.

خوشبختانه درایت مردم دو کشور عراق و ایران و تعامل سازنده با یکدیگر طی سال‌های اخیر، نقشه‌هایی را که دشمنان اسلام برای تفرقه افکنی بین آن‌ها کشیده بودند، نقش بر آب کرد و ایرانی‌ها بیشتر از اربعین های سال‌های گذشته برای حضور در بزرگترین گردهمایی جهان خود را آماده می‌کنند.

در فیلم زیر جلسه جمعی از عراقی‌ها برای فراهم کردن شرایط کاهش هزینه زوار ایرانی و مطلوب برگزار شدن سفر به کربلای معلی در مراسم اربعین سال جاری را مشاهده می‌کنید و این در حالی است که که تحریم‌های جهانی علیه ایرانی‌ها طی روزها و ماه‌های اخیر افزایش پیدا کرده است.

عراقی‌ها برای کاهش هزینه زوار ایرانی در حال جمع آوری پول برای اجاره اتوبوس های رایگان هستند و معتقدند  همانگونه که مردم ایران در جنگ با داعش در کنار مردم و مسئولان کشور عراق  بودند، آن‌ها نیز در شرایط فعلی که ایرانی‌ها در تحریم کشورهای سلطه طلبی چون آمریکا قرار دارند، با مردم ایران همراه هستند.

           

انتهای پیام/

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مسلمانان ایران پول اتوبوس اهل بیت علیهم السلام امام حسین عراق جهان کاهش هزینه جنگ مردم ایران ایران ایران و عراق جنگ کاهش هزینه مسلمانان پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق

چشمه خاور مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان ایلام اظهار داشت: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا کنون بیش از ۳۷۰ هزار تردد در مرز مهران ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود تردد‌ها در اربعین امسال ۲۰ درصد نسبت به اربعین سال گذشته افزایش داشته باشد ادامه داد: برای تسهیل در تردد زوار و ایجاد زیر ساخت‌های مناسب در پایانه پروژه‌های مهمی در دستور قرار دارد که میتوان به احداث ۸ هزار متر مربع سایبان ثابت، ۱۲ هزار متر محوطه سازی، ایجاد سرویس بهداشتی، نصب مه پاش و سیستم خنک کننده و تغییر سیستم فاضلاب پایانه و ایجاد سوئیت برای کارکنان صداوسیما در اربعین اشاره کرد.
 
کوخایی مدیر پایانه مرزی شهید سلیمانی مهران نیز با اشاره به تردد شبانه روزی در پایانه مرزی مهران در ایام نوروز عنوان کرد: ۲ هزار اتوبوس برون شهری و ۶۰۰ دستگاه خودرو سواری، ۹۰ هزار مسافر را از پایانه مرزی مهران به مقاصد مختلف کشور انتقال داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و هراس دشمنان است
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • روایت نویسنده عراقی از صبر استراتژیک و پاسخ استراتژیک ایران
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق 
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود