Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فعالیت جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان در کنار طرح‌های استارت آپی سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها بپردازد.

یکی از استارت آپ‌ها موفق به طراحی سامانه‌ای شده است که به کمک آن می‌توانید کتاب‌های مختلف را بخوانید و درباره آن‌ها تحقیقات لازم را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامانه ای که به نویسندگان کمک می‌کند

این سامانه با هدف ارتقای کتاب و کتاب‌خوانی و همچنین تشویق افراد به کتاب راه‌اندازی شده است و برای خرید هر کتاب ابتدا اطلاعات مختصری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا او با پیش فرضی مناسب به سراغ خرید کتاب برود.

همچنین این سامانه که نوعی فضای مجازی برای افراد کتاب‌خوان است می‌تواند به هر یک از نویسندگان کمک کند تا به وسیله نقدهایی که کاربران می‌نویسند، بتوانند خود را ارتقا دهند.

در این سامانه هوشمند اسامی کتاب و رمان‌های مختلف نوشته شده است و همچنین میزان خرید آن‌ها و بازدیدشان مشخص شده است که همین موضوع سبب می‌شود تا افراد با پیش فرضی مناسب به سمت کتاب‌خوانی پیش روند.

وظیفه این سامانه استارت آپی بالا بردن سطح مطالعه در میان افراد و ایجاد اشتیاق در میان آن‌ها است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۴۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند

به گزارش پارس نیوز ، براساس اعلام شرکت سایپا، پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگیها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو کوییک GX، کوییک GXR ،کوییک اتوماتیک ، ساینا و شاهین اقدام نموده و در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام میگردد.

منبع : اقتصاد آنلاین

دیگر خبرها

  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • «با چرا شروع کنید» تا موفق شوید
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • مزیت خرید کتاب الکترونیک چیست؟
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان