Web Analytics Made Easy - Statcounter

شروع انتخابات نظام مهندسی می‌تواند آغازی باشد برای احیا روحیه همگرایی،تاکید برخرد جمعی برای رسیدن به ایده مطلوب ایرانشهری در دوران کنونی. ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰ اقتصادی راه و مسکن نظرات

خبرگزاری تسنیم-تاریخی بشری گواه آن است که حرفه مهندسی در ایران ریشه ای هزاران ساله دارد.اندیشه ایرانی به آن میزان از خلاقیت،دقت و محاسبه رسیده بود که می توانست خالق شاهکارهای بزرگ مهندسی معماری در طول تاریخی بشری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آثاری همچون تخت جمشید، سازهای آبی شوشتر، ایوان کسرا، کاریزوقنات و صدها اثراعجاب برانگیز که همگی نشان دهنده خلاقیت فکر مهندسان این کهن دیار است.

بی گمان بدون داشتن ایده واندیشه ایرانشهری خلق چنین آثاری که همگی بخش مهمی از میراث جهان بشریند امکان پذیر نبود.زیرا هر برساخته ماندگار نیازمند ایده و پشتوانه عظیم علمی، فلسفی، هنری است که همگی در اندیشه ایرانشهری متجلی است. اکنون متکی به این پشتوانه عظیم تاریخی می توانیم نقشه راه نظام های حرفه ای مهندسی را در ایران زمین بار دیگرترسیم و تعریف کنیم.

به این منظور روز شروع انتخابات نظام مهندسی (5 شهریور97) می تواند آغازی باشد برای احیا روحیه همگرایی،تاکید برخرد جمعی برای رسیدن به ایده مطلوب ایرانشهری در دوران کنونی. روزی سرنوشت ساز که می‌توان با انتخاب افرادشایسته دگربار شاهد تجدید حیات مینایی و مینویی در پیکره خسته مهندسی کشور بود. باعث خشنودی است که جامعه بزرگ مهندسان با پشتوانه ائتلاف‌های کارآمد با تجربه درانتخابات این دوره حضور موثر دارند.

امید است با حمایت تمام حرفه مندان و صنوف ساختمانی انتخابات این دوره سبب رضایت مندی جامعه مهندسی، رونق وآبادانی کشور عزیزمان وتوسعه صنعت ساختمان میهن شود. باور دارم  با انتخاب افراد کارآمد شایسته می‌توان سرنوشت جامعه مهندسی را در مسیر اعتلا وپیشرفت وآب رفته را به جوی بازگرداند. می توان با کنار گذاشتن اختلاف سلیقه  ودیدگاهای فردی که البته درجامعه مدنی امری است بدیهی و با تاکید مجدد بر گرامی داشت اخلاق حرفه ای بار دیگر شاهدبازگشت روح خلاق ایرانی دربدنه هزاران مهندس لایق و کوشا باشیم.

به نمایندگی ازبخش بزرگی از صنف انبوه سازان ایران و یک فعال  مدنی انتظار دارم با انتخاب شایستگان و سرآمدان شرافتمند،کِشتی گرفتار آمده صنعت احداث و ساختمان بار دیگر در ساحل آرامش لنگر انداخته و سازمان های نظام مهندسی سراسر کشور به ایفای وظایف قانونی خود در این برهه مهم وحساس دست یابند. آری به اتفاق جهان می توان گرفت.

فرشید پورحاجت- دبیرکانون سراسری انبوه سازان

انتهای پیام/

R1012188/P1012122/S7,81/CT4 واژه های کاربردی مرتبط معاونت مسكن وزارت راه وزارت راه شورای مرکزی نظام مهندسی سازمان نظام مهندسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت راه شورای مرکزی نظام مهندسی سازمان نظام مهندسی وزارت راه شورای مرکزی نظام مهندسی سازمان نظام مهندسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۴۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری زیرخاکی از اولین مصاحبه حرفه‌ای مهران مدیری! (فیلم)

 

 

 

منبع :فرارو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کل‌کل دیدنی نیما شعبان‌نژاد و نعیمه نظام‌دوست؛ بشین خانم محترم! (فیلم) نعیمه نظام‌دوست؛ دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم (فیلم) رقص هماهنگ مهران مدیری و محمدرضا شریفی‌نیا در فیلم «دایره زنگی» (فیلم)

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • عکس‌های تکان‌دهنده از سردر یک باشگاه لیگ برتری؛ بافت فرسوده یا ساختمان باشگاه صنعت نفت آبادان؟
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شدند
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای انتخابات مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شده بودند
  • بهبوددهنده‌های آنزیمی مخصوص صنعت آرد و نان تولید شد
  • تصاویری زیرخاکی از اولین مصاحبه حرفه‌ای مهران مدیری! (فیلم)
  • معیار تعرفه خدمات مهندسی نباید قیمت ماست باشد
  • سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • انتشار نخستین فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در اصفهان