Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جلسه شورای هماهنگی سازمان روزنامه رسمی کشور با حضور مجید اکبر پور مدیر عامل و اعضای هیات مدیره سازمان روزنامه رسمی کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میران، جلسه شورای هماهنگی سازمان روزنامه رسمی کشور با حضور مجید اکبر پور مدیر عامل و اعضای هیات مدیره سازمان روزنامه رسمی کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای جلسه مجیداکبرپور مدیر عامل سازمان روزنامه رسمی کشور با آرزوی قبولی عزاداری و عبادات در ماه محرم، با زندگی فردی و اجتماعی مردم آمیخته است.

وی افزود: کارکرد‌های عاشورا علاوه برآن که در ایجاد پایداری و روحیه حماسه و جوانمردی و شهادت طلبی، همواره نقش آفرین است، وحدت و انسجام را در بین اعضای جامعه مستحکم می‌کند.

این مقام مسئول در ادامه ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اخیر اهواز که منجر به شهید شدن ۲۵ نفر و زخمی شدن بیش از ۶۰ نفراز هموطنان عزیزمان در خوزستان سرفراز شد موجب تاثر و تاسف عمیق گردیده است.

درادامه جلسه مدیر عامل سازمان روزنامه رسمیخواستار این شد که مدیران واحد‌ها با برنامه ریزی دقیق و با استفاده حداکثری از توان فنی و علمی کارکنان بتوانند ضمن رفع مشکلات موجود، سازمان را در جهت پیشبرد اهداف و رسیدن به جایگاه شایسته‌ای که مد نظر مدیران ارشد و ذینفعان می‌باشد یاری کنند وبرای اجرای دقیق برنامه‌های سازمان خواستار اجرای بند‌های مورد تصویب در این جلسه شد.

مصوبات جلسه به شرح ذیل می‌باشد:

۱. برنامه ریزی دقیق برای شش ماهه دوم سال ۱۳۹۷،

۲. تاکید بر تقویت روحیه جهادی و انقلابی و فعال بودن کلیه پرسنل در امورات سازمان با توجه به پست‌ها و کار‌های محوله و جاری

۳. صرفه جویی در هزینه‌های سازمان برای تحقق اهداف سازمان در سال اقتصاد مقاومتی

۴. رعایت نظم وترتیب سازمانی جهت بهبود کارایی سازمان و پیشبرد اهداف

۵. تکریم ارباب رجوع و حفظ حرمت و شخصیت آنان، خوشرویی و خوش برخوردی در مواجه با ارباب رجوع، پاسخگویی و مسئولیت پذیری در قبال کار ارباب رجوع، رعایت عدالت و انصاف در برخورد با مراجعین و رعایت اخلاق اداری و تواضع در برابر مردم

۶. کمک به یکدیگر به جهت ارتقاو پیشرفت اهداف سازمان و تحلیل امورات ارباب رجوع که خود باعث رضایت مندی میگردد.

درپایان این جلسه ضمن بررسی عملکرد تک تک واحد‌های ستادی، مدیران به ارائه گزارش از عملکرد حوزه مربوطه پرداخته و پیشنهادات خود را جهت بهبود هرچه بهتر کیفیت خدمت رسانی به مشتریان و ارتقای کارآیی شرکت به سمع و نظر مدیران ارشد در جلسه رساندند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اکبرپور حادثه تروریستی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۴۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین جلسه کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال ۱۴۰۳ با حضور، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار فرجی پور جانشین و معاونین قرارگاه سایبری کشور، سعید رحیمی معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات این سازمان و معاونین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرکل حوزه وزارتی، روسای سازمان‌ها، شرکت‌های تابعه و اپراتور‌های تلفن همراه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار جلالی به تحلیل جامعی از عملیات افتخارآمیز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به تحرکات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و نتایج و آثار راهبردی این عملیات در تغییر معادلات نظامی منطقه پرداخت.

وی در ادامه با توجه به ماهیت کارکردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به تبیین تهدیدات متصور در این حوزه و ضرورت انجام اقدامات برای افرایش پایداری و تاب آوری زیرساخت‌های این حوزه پرداخت.

در ادامه گزارشی از اقدامات پدافند غیرعامل در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از سوی مسئولان وزارت ارتباطات ارائه شد.

بررسی آخرین وضعیت و پیش‌بینی تهدیدات و اجرای اقدامات فوری برای امن‌سازی زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی و ارتباطات حداقلی در زمان بحران، اتخاذ تدابیر لازم برای ارتقای امنیت و صیانت از مراکز، حوضچه‌ها و خطوط ارتباطی مهم، اجرای طرح نظارت هوشمند و تصویری و ضرورت انجام اقدامات فوری و اولویت‌دار برای ارتقا امنیت سکوها، خدمات‌رسان‌ها و پیام‌رسان‌های داخلی و برگزاری مستمر رزمایش‌ها به ویژه رزمایش‌های شبکه ملی اطلاعات از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • این دو عامل احتمال پارکینسون را افزایش می دهد
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی