Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@11:11:04 GMT

فیلم لحظه قتل ملکه زیبایی عراق / تاره فارس چرا کشته شد؟ + تصاویر

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۱۴۹۷۶

فیلم لحظه قتل ملکه زیبایی عراق / تاره فارس چرا کشته شد؟ + تصاویر

‍‍‍‍‍‍

حوادث رکنا: ملکه زیبایی عراق در یک سناریوی خونین به ضرب شش گلوله به قتل رسید.

حجم ویدیو: 2.71M | مدت زمان ویدیو: 00:00:29

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، تاره فارس متولد ۱۰ ژانویه ۱۹۹۶ در کشور امارات است.

وی فعالیت خود را با پست سلفی هایی از خود در اینستاگرام Instagram و بعد با روی آوردن به کار فشن و مدلینگ در اینستاگرام ،شروع کرد که توانست به ۲٫۲ میلیون فالوور برسد!

تاره فارس از محدود سلبریتی های ۲۱ ساله ای است که از طریق ستاره شدن در برنامه اینستاگرام توانست به شهرت برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاره فارس ملکه زیبایی اینستاگرامی عراق دقایقی قبل در بغداد به ضرب شش گلوله به قتل Murder رسید. او که به خاطر عکس های جنجالی و خارج از عرفش در عراق بسیار سر و صدا کرده بود، به خاطر همان عکس های هنجار شکنانه هم بسیار محبوب بود و در حساب شخصی اینستاگرامش بیش از دو و نیم میلیون دنبال کننده داشت. او یکی از معروف ترین اینفلوئنسرهای عرب محسوب میشد و یکی از زنان تاثیرگذار در فضای مجازی بود.

یک منبع امنیتی عراق ضمن تایید خبر فوق اعلام کرد که وی به ضرب ۶ گلوله در بغداد به قتل رسیده است، جنازه نیمه جان وی در حالی به بیمارستان زید منتقل شده است، که دیگر کاری از پزشکان ساخته نبود.

وی طی سال های اخیر به دلیل انتشار تصاویر بی حجاب و نامتعارف از خود در شبکه های اجتماعی مخالفان بسیاری داشته است.

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این داعشی سر ۹۰۰ نفر را برید+ فیلم گفتگو

مرد روانی پلک های چشم کودک یک ساله اش را با چسب قطره ای چسباند+عکس

مرد 36 ساله پس از تجاوز وحشیانه، گوشت دختر جوان را خورد + عکس

دختر دایی ثریا درباره شوهرش رازی را می دانست! / آنها جدا شدند

اقدام سیاه رویا که از شوهرش راضی نبود! / پلیس در آن خانه چه کرد؟!

شهره 17 ساله چرا به مدرسه نرفته بود؟! / خانم معلم چی می دانست؟

تجاوز بی رحمانه پدر به دختر 20 ساله اش / پزشکی قانونی تایید کرد

عکس / سیل هولناک در تالش

مرد بی رحم لب نامزد زیبایش را با دندان کند +عکس

مسافری از هند 8 زن و 2 مرد شیرازی را کشت و در زیر زمین خانه اش دفن کرد

این زن میلیاردر هم می خواست مثل شهرام جزایر از کشور فرار کند

جراح ایرانی بازیگران فیلم‌های غیر اخلاقی از کشور فرار کرد!

تجاوز  دعانویس به زنانی که باردار نمی شدند / حکم مرگ این متجاوز صادر شده است + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز حوادث Accidents اینستاگرام Instagram زیبایی قتل Murder فضای مجازی اخبار حوادث زیبایی عراق قتل ملکه فارس عکس مرد تهران اهواز دختر فیلم حکم تصاویر ازدواج زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت مبهم کیت میدلتون؛ آیا هسته مرکزی قدرت در انگلیس نیازمند یک قربانی است؟ 

کیت میدلتون عروس پادشاه انگلیس آخرین بار چهارم دیماه ۱۴۰۲ به همراه دیگر اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا و هنگام خروج از کلیسای ساندرینگهام در انظار عمومی دیده شد. 

عروس پادشاه در روز جشن کریسمس کاملا سالم و سرحال به نظر می‌آمد، اما به فاصله کوتاهی در اواسط ژانویه اعلام شد که او و پادشاه چارلز برای عمل جراحی تقریبا همزمان در بیمارستان بستری شدند. 

کاخ باکینگهام در ابتدا طی یک بیانیه اعلام کرد که چارلز سوم به دلیل بزرگ شدن پروستات تحت درمان قرار می‌گیرد، هر چند بعد مشخص شد که موضوع بیماری پادشاه انگلیس حادتر است و او مبتلا به سرطان شده است هرچند در مورد نوع سرطان وی مطلبی گفته نشد. در عین حال در مورد جزئیات و علت اصلی جراحی کیت میدلتون سانسور شدیدی بر رسانه‌های انگلیس حاکم شد تا جایی که فقط گفته شد که موضع عمل جراحی شکم وی بوده است.

نکته قابل تأمل دیگر اینکه برخی رسانه‌ها اعلام کردند که رفتار پرنس ویلیام ولیعهد انگلیس با همسرش کیت میدلتون بشدت سرد و از روی بی‌میلی بوده است. ویلیام تنها یک بار در راه بازگشت از بیمارستان و عیادت کیت میدلتون دیده شد.

نکته شائبه برانگیز دیگر اینکه هیچ‌کس عروس پادشاه را هنگام خروج از بیمارستان ندید و تنها تصاویری از عبور چند خودرو مشکی از بیمارستان به خارج از آن ضبط شد.

پس از گرم شدن بازار شایعه‌ها، گذشت ۷۵ روز از سانسور تصویری کیت میدلتون، خانواده سلطنتی تصویری از خانم کیت به همراه سه فرزندش را در حساب‌هایشان در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند که بسبب افشای فریبکارانه بودن آن از سوی رسانه‌ها بسرعت حذف شد.

اینکه چرا راز بیماری خانواده سلطنتی فاش نمی‌شود، یک علت کلیدی دارد؛ هیچ کسی دوست ندارد که جان خود را سر چنین موضوع بی‌اهمیتی فدا کند. چنانکه پرستار نگون‌بخت عروس ملکه جان خود را بر سر همین ماجرا از دست داد.

آذر ماه سال ۱۳۹۱ هنگامی که کیت میدلتون، عروس باردار ملکه انگلیس در بیمارستان کینگ ادوارد بستری شد، دومجری برنامه رادیویی از استرالیا با جاسینتا سرپرستار هندی‌تبار عروس ملکه الیزابت بیمارستان تماس گرفتند و با تقلید صدای ملکه و پرنس چارلز، خواستار ارائه اطلاعات پزشکی کیت میدلتون شدند. پرستار بیچاره بی خبر از همه جا ضمن ارائه جزئیاتی از اطلاعات پزشکی عروس ملکه، اعلام کرد آب بدن وی کم شده بود و ملکه و پرنس چارلز می‌توانند برای ملاقات با عروس عزیز خود به بیمارستان تشریف بیاورند.

دو روز پس از آنکه رسانه‌های انگلیس اعلام کردند تماس با بیمارستان کینگ ادوارد یک حقه رادیویی بوده است، جسد جاسینتا در آپارتمانش پیدا شد. البته پلیس انگلیس ادعا کرد که علت مرگ جاسینتا که دارای همسر و دو فرزند خردسال بود، خودکشی است، اما همچنان هیچ یک از اعضای خانواده جاسینتا فکر نمی‌کنند که وی خودکشی کرده باشد.

کارگران خانواده سلطنتی و حتی خبرنگاران تجربه پرستار عروس سلطنتی را با چشم خود دیده‌اند و مایل نیستند آنچه بر سر او آمد تکرار کنند.
اینکه نوع سرطان پادشاه انگلیس چیست و تا چه حد جدی است، چرا او و عروسش به طور همزمان بستری و ترخیص شدند، چرا پرنس ویلیام بیماری همسرش را مهم نمی‌داند، و اینکه آیا کیت میدلتون بخاطر عبور از خطوط قرمز سلطنتی در آستانه حذف شدن است، همگی سؤالاتی هستند که رسانه‌های انگلیس از جمله بی‌بی‌سی فارسی پاسخی به آن نخواهند داد.

اما در کنار این سوالات، ابهامات دیگری مطرح می‌شود که پاسخ به آنها مهم‌تر است: اینکه برجسته‌سازی موضوع سلامتی کیت میدلتون، با هدف پنهان‌کاری و برای سانسور یک رسوایی کلان سیاسی-امنیتی در بریتانیا است؟ و یا اینکه منازعات خانواده سلطنتی وارد مرحله‌ای شده که از نگاه هسته مرکزی قدرت در انگلیس، نیازمند یک قربانی است؟ 

نباید فراموش نکرد که چندسال قبل دونالد ترامپ در جایگاه رئیس جمهور آمریکا، خطاب به مگان مرکل عروس کوچک و یاغی ملکه الیزابت، وی را ملکه آینده انگلیس خواند.

منبع:فارس

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • تردد در مرز مهران هر لحظه در حال افزایش است
  • سرنوشت مبهم کیت میدلتون؛ آیا هسته مرکزی قدرت در انگلیس نیازمند یک قربانی است؟ 
  • تصادف در کبودرآهنگ هفت مصدوم و یک کشته برجا گذاشت
  • حمله به پاسگاه پلیس پاریس در پی کشته شدن یک جوان
  • لحظه زیبای نجات دوقلوهای ۶ ماهه و پسر ۴ ساله (فیلم)
  • یک کشته و یک مصدوم بر اثر برخورد دو دستگاه موتور سیکلت
  • انفجار سر گلوله هاوان در هرات دو کشته و زخمی برجای گذاشت
  • برنامه ۳ ساله توسعه آموزش و پرورش فارس تدوین می‌شود
  • (ویدئو) دختر ۱۱ ساله، جوان‌ترین خبرنگار جنگ غزه
  • (ویدئو) دختر ۱۱ ساله که در پوشش خبرنگار در غزه فعالیت می‌کند