Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتانیاهو با نمایش چند قطعه عکس که از نقشه گوگل گرفته ادعا می کند که تاسیسات هسته ای جدیدی در ایران کشف کرده که این خود دروغی بزرگ و مبین آن است که دروغگویی در دی ای ان این مقام ارشد صهیونیستی وجود دارد. ناطقان: نماینده ایران در مجمع عمومی سازمان ملل متحد با یادآوری اینکه نخست وزیر رژیم صهیونیستی دروغگویی بوده که دمکراسی را به استهزا گرفته است، افزود: بر تحرکات جنایت کارانه این رژیم اشراف داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرهاد ممدوحی پنجشنبه شب به وقت محلی در پاسخ به ادعاهای واهی و بی اساس نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر کشف مراکز هسته ای در ایران ، ادامه داد: رژیم صهیونیستی سابقه طولانی در فرصت طلبی و گمراه کردن افکار عمومی دارد و این رژیم با خبر سازی، انحراف اذهان عمومی از رفتار غیر انسانی و سبوعیت، علیه مردم فلسطین را دنبال می کند.

نماینده ایران در مجمع عمومی سازمان ملل متحد با یادآوری اینکه رژیم صهیونیستی منشا بی ثباتی و بحران در منطقه است، ادامه داد: فلسفه بافی نتانیاهو نشانگر تمایلات ناخودآگاه و غیر ارادی وی در دروغگویی و تحریف واقعیت است و عمدتا با هدف انحراف توجهات از وحشیگری سرشتی این رژیم علیه مردم فلسطین صورت می گیرد.

ممدوحی توضیح داد: اسرائیل زندانبان غزه به عنوان بزرگترین زندان جهان است. این رژیم غیر دمکراتیک که توسط مقام های فاسد مدیریت می شود وانمود می کند که پیشرو بوده در حالی که حاکمیتی مرتجع است که رویکردهای نژادی و مذهبی شبیه به داعش دارد.

وی یادآور شد:ادعای رژیم صهیونیستی شبیه اقدام های رژیم نازی است که دنیا را به ویرانی کشاند. این دستگاه نژاد پرست، دمکراسی را به استهزا گرفته است.

نماینده ایران در مجمع عمومی سازمان ملل ادامه داد: رژیم صهیونیستی تمامی اهداف، اصول، رویه ها و سیاست های سازمان ملل را نادیده می گیرد، در مقابل قطعنامه های سازمان ملل می ایستد و از مجمع عمومی سوء استفاده می کند.

ممدوحی تصریح کرد: این رژیم تاکنون 300 قطعنامه در مورد سلاح های کشتار جمعی، تخریب و کشتار جمعی تا منطقه عاری از سلاح جمعی در خاورمیانه را نقض کرده است.

وی افزود: این رژیم تاکنون صرفا 255 قطعنامه شورای امنیت را نقض کرده که آخرین آن قطعنامه 2334 در مورد خاتمه شهرک سازی در سرزمین های اشغالی بوده است. تاکنون آمریکا 44 باز از حق وتو برای حفاظت از اسرائیل در ارتباط با تصویب قطعنامه های علیه این رژیم استفاده کرده است.

نماینده ایران در مجمع عمومی سازمان ملل تصریح کرد: نتانیاهو با نمایش چند قطعه عکس که از نقشه گوگل گرفته ادعا می کند که تاسیسات هسته ای جدیدی در ایران کشف کرده که این خود دروغی بزرگ و مبین آن است که دروغگویی در دی ای ان این مقام ارشد صهیونیستی وجود دارد.

ممدوحی تاکید کرد: به جای تولید خبر جعلی، این رژیم غاصب باید از تهدید به توسل از سلاح هسته ای احتراز کند. شواری امنیت قویا باید تهدید رژیم صهیونیستی به توسل به استفاده از سلاح هسته ای را محکوم کند.

وی تاکید کرد که بر تحرکات جنایت کارانه این رژیم اشراف داریم و زمان آن که به کشورهای همسایه با برخورداری از مصونیت ضربه بزند گذشته است. منبع: عصر ایران برچسب ها: نتانیاهو ، سازمان ملل ، نماینده ایران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نتانیاهو سازمان ملل نماینده ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۵۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارکنان گوگل به همکاری شرکتشان با رژیم صهیونیستی اعتراض کردند

شماری از کارکنان گوگل سه‌شنبه در اعتراض به همکاری این شرکت با رژیم صهیونیستی تحصن و تظاهرات کردند.

به گزارش مشرق، معترضان وارد ۲ دفتر این شرکت در «سان‌ویل» کالیفرنیا و نیویورک سیتی شده و اعلام کردند تا زمانی که گوگل از قرارداد با رژیم صهیونیستی خارج نشود، آنها نیز از این دفاتر خارج نخواهند شد.

گوگل و آمازون قراردادی ۱.۲ میلیارد دلاری با نام «نیمبوس» برای ارائه خدمات ابری و دیتاسنتر (مرکز داده) به رژیم صهیونیستی امضا کرده‌اند.

پیشتر گروهی از کارکنان گوگل نسبت به این قرارداد اعتراض کرده بودند اما حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه باعث شده است که این اعتراض‌ها گسترش پیدا کند.

در همین حال، شماری از حامیان فلسطین در برخی شهرهای آمریکا تظاهرات کرده و خواستار آتش‌بس در غز شدند.

گزارش‌ها حاکی است که پلیس شهر میامی در ایالت فلوریدا با معترضان درگیر شده و شماری از آنها را بازداشت کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته ( ۱۵مهر) با انجام حملات وحشیانه دست به کشتار زنان ‌و کودکان غزه زده اما تاکنون نتوانسته به اهدافی که برای خود تعیین کرده است، دست یابد. ارتش این رژیم بازگرداندن اسیران صهیونیست از غزه و نابودی حماس را از اهداف جنگ علیه ساکنان غزه اعلام کرده است.

وزارت بهداشت فلسطین سه‌شنبه اعلام کرد که شمار شهدای ناشی از جنگ رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۶ هزار و ۵۷۵ نفر افزایش یافت.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: عملیات مضحک بامداد امروز یعنی نتانیاهو شکست را پذیرفته است
  • نتانیاهو : موجودیت اسراییل در خطر است
  • نماینده روسیه از عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل حمایت کرد
  • برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره فعالیت نهاد امدادرسانی برای آوارگان فلسطینی
  • شبی که ایران چشم صهیونیست‌ها را کور کرد / جزئیات ضربه به پایگاه سری رژیم صهیونیستی در حمله غرور آمیز ایران +عکس و نقشه
  • نتانیاهو قحطی در غزه را رد می‌کند
  • یوتیوب، یار دوازدهم اسرائیل!
  • بررسی تاثیر عملیات موشکی ایران بر نقشه ترانزیتی سرزمین های اشغالی
  • کارکنان گوگل به همکاری شرکتشان با رژیم صهیونیستی اعتراض کردند
  • ناامیدی رسانه‌های صهیونیستی از کابینه نتانیاهو + فیلم