Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-28@04:40:20 GMT

شفر باید از استقلال برود؟

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۱۵۷۸۷

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دربی 88 پایتخت کم کیفیت‌تر از حد تصور بود و علاوه بر اینکه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید، حتی در خلق موقعیت روی دروازه هم چیزی برای ارائه به علاقمندان فوتبال نداشت و شاهد یک بازی محتاطانه از دو تیم بودیم.

در این شرایط اعتراضات زیادی به تصمیمات سرمربیان دو تیم از سوی هواداران صورت گرفته که کفه این اعتراضات به سمت سرمربی آلمانی استقلال سنگینی می‌کند چرا که شرایط دو تیم در دربی متفاوت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اول اینکه پرسپولیس در فصل جاری شرایط خاصی را تجربه می‌کند و به دلیل محرومیت از پنجره نقل و انتقالات و جدایی ستارگانش با کمبود شدید بازیکن مواجه است و انتظار کمتری از این تیم نسبت به استقلالی می‌رود که 8-9 بازیکن در پنجره تابستانی جذب کرده است.

از طرفی دیگر پرسپولیس پیش از دربی نتایج خوبی کسب کرده بود و حتی با مساوی در دربی توانست برای چند ساعت صدرنشینی در لیگ را تجربه کند و این شرایط قابل مقایسه با استقلالی نیست که رتبه دو رقمی داشت و در حال حاضر در جایگاه هشتم جدول است.

مورد بعدی دیگر این است که سرخپوشان دو بازی سخت و حیاتی با السد در پیش داشتند و استقلال چنین شرایط نداشت و به نظر می‌رسید باید شجاعانه‌تر و به منظور پیروزی به میدان بیاید ولی با این تفاسیر بازی بی‌کیفیتی شاهد بودیم که بازهم سرخپوشان تهرانی برتری نسبی در آن داشتند و حتی اگر فغانی پنالتی روی علیپور را اعلام می‌کرد نتیجه به سود این تیم رقم می‌خورد.

پس از بازی اعتراضات زیادی به سمت شفر سرازیر شد و به نظر می‌رسد صبر هواداران استقلال در قبال سرمربی آلمانی کم کم دارد تمام می‌شود و ادامه این روند می‌تواند دامنه گسترده‌ای از اعتراضات را به سمت او بکشاند که کار را برایش سخت‌تر کند.

استقلال در حالی از 7 بازی خود 8 امتیاز کسب کرده که فصل گذشته در شرایط مشابه با 5 امتیاز در پایان هفته هفتم علیرضا منصوریان مجبور به استعفا و کنار رفتن از نیمکت استقلال شد. این شرایط در حالی رقم خورده بود که اعتراضات علیه منصوریان از چند هفته قبل شروع شده بود و ترکش آن در هفته هفتم و با استعفا به دلیل فشار زیاد تماشاگران همراه بود.

جالب اینجاست منصوریان در حالی در پایان هفته هفتم از استقلال رفت که فصل قبل از آن آبی‌پوشان را با 57 امتیاز و 9 امتیاز اختلاف با صدر جدول در رتبه دوم قرار داده بود ولی حاصل کار شفر رتبه سوم با 54 امتیاز و 10 امتیاز اختلاف با صدر جدول بود.

شفر در پایان هفته هفتم 3 امتیاز بیشتر از منصوریان فصل گذشته کسب کرده است و اگرچه هواداران استقلال به نظر می‌رسد او را بیشتر از منصوریان دوست دارند ولی ادامه این روند می‌تواند باعث لبریز شدن صبر آنها شده و شرایطی ایجاد شود که حفظ او برای مدیران باشگاه کار سختی باشد.

استقلال دو دیدار پیاپی در مسجد سلیمان مقابل نفت دارد که یکی از آنها معوقه لیگ برتر و دیگری در جام حذفی است و اگر بتواند هر دو بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد شرایطش کمی بهتر خواهد شد و آنگاه باید دو دیدار سخت پیاپی با سایپا و سپاهان داشته باشد.

شاید با دیدن عملکرد شفر در پایان این 4 دیدار بهتر بتوان در مورد عملکردش در فصل جدید قضاوت کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال استقلال تهران وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۵۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در دور ششم مسابقات شطرنج شهرهای آسیا خانتی مانسیسک روسیه، تیم ملی امید مردان و زنان ایران برابر نمایندگان روسیه با نام‌های تولاسیتی و مسکوسیتی صف‌آرایی کردند که در نهایت با برتری ۳ بر ۱ تیم ملی مردان ایران و تساوی ۲ بر ۲ تیم زنان ایران به پایان رسید.

در پایان دور ششم تیم ملی امید مردان ایران با ۱۰ امتیاز تیمی و ۲ امتیاز اختلاف نسبت به تیم صدرنشین روس در جایگاه دوم و تیم ملی زنان با ۷ امتیاز تیمی و پوئن‌شکنی بهتر نسبت به رقبا در جایگاه چهارم قرار دارد.

سه دور تا پایان مسابقات باقی مانده و تیم‌های ایرانی برای تصاحب صدر جدول در تکاپو هستند. 

تیم ملی امید مردان با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم ملی زنان ایران با ترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در مسابقات خانتی مانسیسک حضور دارند.

دیگر خبرها

  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم