Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-04@23:43:08 GMT

انهدام یک تیم تروریستی در منطقه سراوان

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۱۵۹۷۵

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از انهدام یک تیم تروریستی وابسته به استکبار جهانی در منطقه مرزی سراوان و هلاکت و زخمی شدن 6 تروریست خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از سپاه نیوز؛ روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد:  در پی عملیات اطلاعاتی دقیق یگان های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه مبنی بر قصد یک تیم تروریستی وابسته به استکبار جهانی برای حمله به پاسگاه های مرزی جمهوری اسلامی ایران از خاک کشور همجوار، صبح امروز(جمعه 6 مهر) با هوشمندی نیروهای عملیاتی، تیم مذکور قبل از هرگونه اقدام در نزدیکی پاسگاه 163 در منطقه مرزی سراوان در کمین رزمندگان سپاه اسلام گرفتار و منهدم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این اطلاعیه افزوده است:
در درگیری و آتش سنگین نیروهای خودی، با انهدام این تیم 4 تن از تروریست ها به هلاکت رسیدند و 2 تن نیز زخمی شدند و بقیه تروریست‌ها به عمق کشور همجوار گریختند.
این اطلاعیه با اشاره به اینکه طی این عملیات هیچگونه تلفاتی به نیروهای خودی وارد نشده و سلاح ،مهمات و تجهیزات تروریست ها به دست رزمندگان اسلام افتاده، تاکید کرده است :
همان گونه که بارها اعلام شده است ، قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و سایر نیروهای امنیتی ، اطلاعاتی و انتظامی با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی همه جانبه ، هر گونه تحرک گروهک‌های تروریستی و عناصر مزدور و اجیر شده توسط سازمان های جاسوسی بیگانه که بخواهند امنیت ملت ایران را تهدید و به مخاطره بیندازند را رصد و قاطعانه با آن برخورد خواهند کرد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: انهدام تیم تروریستی سراوان سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۵۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

به گزارش جام جم آنلاین، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

دیگر خبرها

  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • اطلاعیه سپاه درباره بازداشت پشتیبانان یک گروه تروریستی
  • اطلاعیه مهم سپاه پاسداران درباره بازداشت عوامل پشتیبانی یک گروه تروریستی در مدرسه دینی پشامگ راسک
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • شوک نیروی قدس سپاه به تروریست های سیستان و بلوچستان /عوامل جیش الظلم کجا مخفی شده بودند؟
  • عوامل محوری پشتیبانی گروهک تروریستی جیش الظلم در راسک بازداشت شدند
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش الظلم
  • گروهک تروریستی سنتکام مدعی رهگیری و انهدام پهپادهای یمن شد